دانشگاه کالیفرنیا گزارش می گوید UC باید حفظ امتحانات

سان فرانسیسکو (AP) — بسیار پیش بینی گزارش از دانشگاه کالیفرنیا در دانشکده نیروی کار توصیه است که معتبر 10-پردیس دانشگاه دولتی سیستم حفظ SAT و ACT آزمون به عنوان بخشی از فرایند پذیرش و اشاره کرد که آزمون های استاندارد عبارتند از شاخص های مهم موفقیت دانش آموز و ممکن است به نفع دانش آموزان محروم.

گزارش منتشر شده روز شنبه برخورد یک ضربه به فعال گروه که دارای طولانی استدلال کرد که آزمون های استاندارد قرار داده اقلیت و دانش آموزان کم درآمد در یک نقطه ضعف. منتقدان می گویند آزمون سوالات اغلب حاوی ذاتی تعصب که بیشتر کودکان ممتاز هستند بهتر مجهز به پاسخ اما همچنین که ثروتمند دانش آموزان به طور معمول گران دبستان دوره های آموزشی است که کمک به افزایش نمره خود را که دانش آموزان محروم نمی توانیم.

این یافته های اولیه توسط UC دانشکده 18-عضو تست استاندارد نیروی کار در بر داشت که UC پذیرش شیوه های “نه به طور کامل برای نابرابری که باقی بماند در امتداد خطوط از نژاد و طبقه” و توصیه می شود مطالعه بیشتر در مورد چگونه برای افزایش تنوع.

اما نیروی کار “را پیدا شواهدی وجود دارد که UC استفاده از آزمون نمرات نقش عمده ای در بدتر شدن اثرات نابرابری” در سیستم.

آن را یافت که آزمون های استاندارد بهتر است پيش بينی کننده های یک دانش آموز موفقیت در سال اول خود را در دانشگاه و مدارس و از دانش آموز دبیرستان معدل. آزمون نیز دقیق تر اندازه گیری سال اول حفظ و فارغ التحصیلی از دبیرستان نمرات این گزارش گفت:.

این گزارش توصیه می کند که UC خود را توسعه پذیرش آزمون که ممکن است که می تواند کمک UC اعتراف کلاس که بیشتر نماینده دولت تنوع یک فرایند است که چندین سال طول بکشد.

در 192 صفحه گزارش خواهد شد reviewed by UC علمی سنا که کامپایل ارومیه ورودی از همه UC دانشگاه قبل از دادن توصیه های خود به رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو. هیئت رجنت است که انتظار می رود به در نظر گرفتن این موضوع در نشست ماه.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>