• 2

سیاسی گرایش: دموکراتیک/Pro-جو بایدن

تا سال 2018 در مجموع هزینه های: N/A

متحد این کشور جدید است و یک نامزد فوق العاده PAC است که پشتیبانی از سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. آن آغاز شده توسط سابق بایدن مشاوران برای کمک به ترویج خود را در سال 2020 نامزد انتخابات ریاست جمهوری.

اگر چه فوق العاده PAC تاسیس شده در مارس 10, 2019, آن را فعال شوند تا شش ماه بعد. در طول این مدت زمان غیر فعال این گروه وجود داشته است تحت نام مردم.

یک ویدئو فوق العاده PAC وب سایت ویژگی های بایدن صحبت کردن در مورد نیاز به “بازگرداندن ستون فقرات ما.”

ما می توانیم متحد این کشور” بایدن می گوید: انعکاس این گروه عنوان شده است. “مردمی این است که ایالات متحده آمریکا است. ایستادن. آن را به عقب. ما در واقع می تواند هر چیزی را انجام دهید ما ذهن ما را به. این است که ایالات متحده آمریکا است.”

این گروه اجرا شده توسط برترین استراتژیست های دموکرات به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که تا به حال مشغول به کار در بایدن را ناموفق گذشته ریاست جمهوری مبارزات و کمپین های موفق به عنوان باراک اوباما, معاون کاندیدای ریاست جمهوری.

هیئت مدیره سازمان خواهد بود به ریاست مارک دویل, غیر انتفاعی, مدیر عامل شرکت که مشغول به کار در بایدن شکست خورده 2008 مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری و همکار بایدن التحصیل جان MacNeil خدمت خواهد کرد به عنوان وزیر با توجه به سی ان ان. لری Rasky که ذکر شده است به عنوان PAC را خزانهدار قبلا در بایدن را در سال 1988 و 2008 ریاست جمهوری مناقصه.

استیو Schale, یک متحد کردن کشور استراتژیست بالا بود کمپین رسمی در فلوریدا برای اوباما-بایدن بلیط در سال 2008 و 2012. او “نقش با یک سازمان است که به دنبال پیش نویس بایدن به 2016 نژاد” با توجه به NBC News. اما بایدن کاهش یافته است به اجرا در آن زمان.

بایدن که یک بار مخالف حمایت از یک نامزد PACs معکوس و موقعیت خود را در خارج پول در ماه اکتبر گذشته به سرعت منجر به شکل گیری اتحاد کشور است. این فقط “هفته پس از بایدن گزارش داشتن $8.98 میلیون در دست و یک شکل به دور outmatched توسط رقبا مانند South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز و ماساچوست ایالت و سناتور “الیزابت وارن” با توجه به سی ان ان.

تا کنون این گروه صرف بیش از $6.4 میلیون مستقل هزینه با توجه به حزبی مرکز پاسخگو سیاست که بر اساس آن تجزیه و تحلیل در کمیسیون انتخابات فدرال آمار منتشر شده از طریق Jan. 31, 2020. FEC تعریف مستقل هزینه های تبلیغات است که “به صراحت طرفداران” برای انتخابات و یا شکست یک نامزد خاص.

George M. مارکوس, یک سان فرانسیسکو املاک و مستغلات مغول اهدا مبلغ 1 میلیون دلار به گروه ساخت و او را بزرگترین اهدا کننده FEC سوابق نشان می دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im