مغلوب ساختن پیشی جستن اشتباه اوباما-بایدن اقدامات پلیس

در امضای یک فرمان اجرایی بر محور مسائل مربوط به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا کرد رئیس جمهور سابق باراک اوباما و جو بایدن “هرگز حتی سعی به رفع این مشکل در طول هشت سال دوره است.”

در واقع دولت اوباما در زمان چند مرحله برای رسیدگی به خشونت های پلیس و جامعه مسائل اعتماد که برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گرفته بازگشت.

او در ژوئن 16 اظهارات مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان بیشتر ضربه تند وشدید زدن در اوباما و بایدن را دموکراتیک حریف در سال 2020 انتخابات و اضافه میکند: “به همین دلیل آنها سعی نمی کند چرا که آنها تا به حال هیچ ایده چگونه به آن را انجام دهد.” مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به وضوح مخالفت با برخی از دولت اوباما اقدامات است. اما آن را به سادگی اشتباه برای مغلوب ساختن پیشی جستن به ادعای قبلی دولت کاری نمی کند.

این بایدن مبارزات انتخاباتی بحث برانگیز این ادعا است. معاون مدیر کمپین و مدیر ارتباطات کیت Bedingfield در بیانیه ای گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن “می داند که درست نیست چون او صرف سه سال گذشته تخریب بسیار اصلاحات اوباما-بایدن دولت دنبال شود.” Bedingfield با اشاره به سه طرح:

  • نیروی کار در قرن 21 پلیس صادر شده است که توصیه هایی برای ادارات پلیس در مارس 2015 گزارش.
  • استفاده از رضایت احکام به ادارات پلیس به تصویب تغییرات در مورد حقوق اساسی نقض شده است.
  • محدودیت در انتقال سلاح های نظامی برای ادارات پلیس.

David Alan Sklansky استاد حقوق و دانشکده co-مدیر استنفورد کیفری دادگستری مرکز گفت: ما کسانی که دقیقا سه طرح های او استناد می کنند. “هر سه نفر از کسانی بودند قابل توجه اقدامات انجام شده برای رسیدگی به مشکلات با آمریکا پلیس از جمله اما نه محدود به استفاده از زور و مسئله نژاد در پلیس,” او گفت:.

Sklansky به نام تهمت ادعای “بی اساس” و “صاف کردن نادرست است.”

“این مسلم است که دولت اوباما را به مراتب بیشتر برای پرداختن به این موضوع از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت,” او گفت:, و اضافه کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تلاش کرده است برای خنثیسازی پیشرفت دولت قبلی ساخته شده بود.

به طور خاص مغلوب ساختن پیشی جستن دولت محدود به استفاده از رضایت احکام و نورد اوباما محدودیت در انتقال تجهیزات نظامی به ادارات پلیس محلی.

لورن-بروک ایسن و اسپنسر P. بویر از Brennan Center for Justice همچنین با اشاره به این سه اقدامات در ژوئن 16 پست با عنوان “آنچه که دولت فدرال می توانید انجام دهید برای کمک به رفع پلیس در آمریکا است.” آنها شامل یک اوباما-دوران تلاش مشترک ابتکار اصلاحات در دفتر جامعه گرا پلیس, خدمات کار می کرد که با اجرای قانون محلی برای ارزیابی عملیات و توصیه و موسسه تغییرات. این برنامه هم به پایان رسید تحت مغلوب ساختن پیشی جستن.

نیروی کار در قرن 21 پلیس

در دسامبر. 18, 2014, اوباما امضا فرمان اجرایی برای ایجاد نیروی کار در قرن 21 Policing “برای تقویت پولیس مردمی و تقویت اعتماد میان مأموران اجرای قانون و جوامع آنها در خدمت” برگه کاخ سفید گفت.

نیروی کار تشکیل شده بود پس از چند خشونت آمیز پلیس حوادث مربوط به آمریکایی های آفریقایی تبار از جمله 2014 قتل مایکل براون در فرگوسن میسوری و اریک گارنر در نیویورک و Tamir برنج در کلیولند. آن را به ریاست چارلز رمزی و سپس کمیسر اداره پلیس فیلادلفیا و رئیس جمهور از شهرستانها عمده روسای انجمن و لوری رابینسون یک استاد جرم شناسی و حقوق در دانشگاه جورج میسون و سابق وزارت دادگستری رسمی.

در ماه های نوامبر و دسامبر 2014 grand داوران تصمیم به متهم ماموران در براون و گارنر موارد است. در بحث نیروی کار در زمان اوباما گفت که فرگوسن که در آن هفته از تظاهرات رخ داده در معرض “نهفته بی اعتمادی که بین وجود دارد بیش از حد بسیاری از ادارات پلیس و بیش از حد بسیاری از جوامع از رنگ است.”

نیروی کار صادر شده و گزارش نهایی خود را در ماه مه 2015, ارائه توصیه هایی در مورد مسائل از جمله ساختمان اعتماد, جامعه, پلیس, افسر آموزش و افسر ایمنی. Sklansky گفت: ما وظیفه نیروی “بسیار گسترده عملیات به اوج خود رسید که بسیار دقیق و بسیار اندیشمندانه گزارش با بسیاری از توصیه های خاص که بسیاری از آنها تا به حال به انجام با خشونت های پلیس.”

رابینسون در فوریه مقاله منتشر شده در سالانه آکادمی آمریکایی علوم سیاسی و علوم اجتماعیگفت: گزارش “تاثیر داشتند.” چند قانون اجرای گروه “آغوش گرفت, گزارش,” او گفت:, و فکر می کنم تانک محقق گفت: سازمان در سراسر کشور بودند که با استفاده از آن “به عنوان راهکار است.”

برنان مرکز کارشناسان اشاره کرد که “تقریبا به اندازه کافی در حوزه های قضایی باید با توجه به توصیه” در آن گزارش بود.

اما شایان ذکر است که این واشنگتن پست واقعیت جستجوگر نیز بود که مغلوب ساختن پیشی جستن فرمان اجرایی منعکس توصیه های نیروی کار در چند نکته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن فرمان اجرایی به نام برای دادستان کل و وزیر از وزارت بهداشت و خدمات انسانی به “توسعه فرصت هایی را برای آموزش افسران مجری قانون با توجه به برخورد با افراد مبتلا به اختلال در سلامت روان, بی خانمانی و اعتیاد” و “برای افزایش ظرفیت اجتماعی کارگران مشغول به کار به طور مستقیم با سازمان های اجرای قانون.” 2015 نیروی کار گزارش توصیه می شود “چند رشته ای, جامعه, تیم روش” برای “در پاسخ به بهداشت روانی شرایط بحران” را به عنوان به خوبی به عنوان مشکلات جامعه مربوط به “بی خانمانی, سوء مصرف مواد, خشونت خانگی, قاچاق انسان و سوء استفاده از کودکان.”

نیروی کار گفت: اجرای قانون “سیاست برای آموزش در استفاده از زور باید تاکید د-تشدید و جایگزین برای دستگیری یا احضار در شرایطی است که” در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن فرمان اجرایی گفت: دولت باید پیشنهاد قانونی که شامل “آموزش و کمک های فنی مورد نیاز به اتخاذ و اجرای بهبود یافته استفاده-از-نیروی سیاست ها و روش از جمله سناریو محور د-تشدید تکنیک است.”

رضایت احکام

دولت اوباما و وزارت عدالت و حقوق مدنی بخش انجام شده “یا الگوی عمل” تحقیقات پلیس بخش متمرکز شده که آیا وجود الگوهای از حقوق اساسی نقض و پس از آن به دست آمده دادگاه اجرا رضایت حکم به گرفتن برخی از ادارات برای اجرای تغییرات.

یک Jan. 5, 2017, خروج, یادداشت پس از آن دادستان کل Loretta Lynch گفت: DOJ راه اندازی 23 چنین تحقیقات تحت اوباما و “در حال حاضر اجرای 17 موافقت نامه با سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور از جمله 14 رضایت احکام.” کسانی که تحقیقات متمرکز در اداره پلیس فرگوسن و همچنین سازمان ها در بالتیمور در شیکاگو و دیگر شهرستانها.

“رضایت احکام بودند بسیار مهم ابتکار به سعی کنید به تغییرات سیستماتیک به ادارات پلیس” پرداختن به تمام اشکال از پلیس از جمله استفاده از نیروی Sklansky گفت. دولت اوباما “راه اندازی شد بیشتر از این تحقیقات از هر دولت قبلی.”

اما برگ برنده دولت به طور قابل توجهی کوچک شده که تلاش. ایسن و بویر نوشتن که در روز او سپس-دادستان کل جف جلسات “امضا یادداشت جزئیات باریک شرایطی که تحت آن DOJ می توانند وارد یک رضایت فرمان. پس از رئیس جمهور تهمت جایگاه وزارت دادگستری علنا اعلام کرد تنها یک الگوی-یا-تمرین تحقیقات به اداره پلیس است.”

نوامبر. 7, 2018, یادداشت گفت: آن “فراهم می کند هدایت در شرایط محدود است که در آن چنین رضایت فرمان ممکن است مناسب; محدودیت شرایط برای رضایت احکام و حل و فصل توافق با دولت های محلی و سازمان های دولتی” و “اصلاح روند تصویب این مکانیسم در مواردی که آنها مجاز هستند.”

جلسات تا به حال با انتقاد از بالتیمور رضایت فرمان, توافق در نزدیکی پایان دولت اوباما اما امضا شده توسط یک قاضی فدرال در مارس 2017. جلسات گفت که او “ابراز نگرانی کردند که برخی از مفاد این فرمان را کاهش می دهد قانونی قدرت از اداره پلیس و در نتیجه کمتر امن شهر است.”

سلاح های نظامی

اوباما همچنین امضا فرمان اجرایی برای ایجاد یک گروه کاری برای محدود کردن مازاد تجهیزات نظامی و منابع که به صورت رایگان ارائه شده به دولت های محلی و سازمان های اجرای قانون و تحت چه نام 1033 برنامه.

دولت پس از آن اتخاذ توصیه های این گروه صادر شده در مارس 2015, ایجاد یک “ممنوع لیست تجهیزات” — که شامل ردیابی وسایل نقلیه زره پوش نارنجک انداز و سلاح گرم/مهمات از .50 caliber و بالاتر — و “کنترل لیست تجهیزات” — از جمله چرخ وسایل نقلیه زره پوش ضد شورش با سپر و کلاه خود و مواد منفجره است. ادارات پلیس هنوز هم می تواند به دست آوردن تجهیزات در گروه دوم اما آنها را مجبور به ارائه توجیهی برای آن نیاز و آموزش مناسب.

ما در مورد این موضوع در سال 2017 زمانی که جلسات گمراه کننده استناد مطالعات به ادعای اوباما “رفت و بیش از حد” و تضعیف امنیت عمومی.

در اوت. 28, 2017 تهمت صدور یک فرمان اجرایی rescinding اوباما.

تلاش دیگر

علاوه بر این, Brennan Center کارشناسان نوشت: در مورد تهمت و دولت محدود از مشترک ابتکار اصلاحات در دفتر جامعه گرا پلیس خدمات و گفت: برنامه “تا به حال حمایت گسترده از روسای پلیس سراسر کشور” و اجازه DOJ به کار با شهرها و جلوگیری از دادخواهی.

جلسات کوچک را که برنامه در ماه سپتامبر 2017 گفت: در یک یادداشت “این یک دوره اصلاح به اطمینان حاصل شود که منابع به سازمان های که نیاز به کمک و نه از گران گسترده تحقیقی ارزیابی است که فراتر از محدوده کمک های فنی و پشتیبانی است.”

در آن زمان واشنگتن Posتی گزارش داد که جلسات تصمیم گیری خواهد گذارد “حدود 14 ادارات پلیس در سراسر کشور است که تا به حال یا شروع به دریافت گزارش های عمومی از پلیس اداره و یا انتظار برای دریافت این گزارش به زودی.”

در سپتامبر 2015, اوباما DOJ همچنین اعلام کرد $23.2 میلیون دلار کمک مالی به 73 سازمان های اجرای قانون محلی به “گسترش استفاده از بدن فرسوده دوربین و بررسی تاثیر آنها.”

در خروج یادداشت لینچ همچنین تبلیغ ضمنی و تعصب آموزش که DOJ مورد نیاز از تمام کارکنان فدرال و سازمان های اجرای قانون.

به وضوح تهمت اشتباه بود به ادعای اوباما و بایدن “هرگز حتی تلاش برای حل” مسائل مربوط به خشونت پلیس و عدم اعتماد بین ادارات پلیس و جوامع آنها خدمت می کنند. مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است توافق با برخی از این اقدامات به عنوان نشان خود را از بین بردن و یا محدود کردن آنها — اما آنها در واقع تلاش ها با هدف به طور مستقیم در این مسائل است.

یادداشت سردبیر: FactCheck.org را قبول نمی کند تبلیغات است. ما با تکیه بر کمک های مالی و کمک های مالی فرد از مردم مثل شما. لطفا در نظر اهدا. کارت اعتباری و کمک های مالی ممکن است از طریق ما “اهدا” صفحه. اگر شما ترجیح می دهید را با چک و ارسال به: FactCheck.org, آننبرگ سیاست عمومی مرکز 202 S. 36 سنت فیلادلفیا, بهبهان 19104.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de