اولویت های ایالات متحده آمریکا اقدام

سیاسی گرایش: دموکراتیک/لیبرال

2018 کل هزینه: $44.8 میلیون

اولویت های ایالات متحده آمریکا, اکشن, فوق العاده PAC تشکیل شد که در سال 2011 توسط سابق کارکنان کاخ سفید بیل برتون و شان Sweeney برای کمک به تجدید انتخاب رئیس جمهور باراک اوباما در سال 2012. در سال 2016 آن را پشتیبانی می کند هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری صرف پول بیشتر از هر super PAC.

اولویت های ایالات متحده آمریکا اقدام متحده است که ماموریت آن این است برای کمک به ساخت “قدرتمند, مترقی جنبش که اطلاع, انرژی و قدرت, متوسط آمریکایی ها برای مبارزه و پیروزی برای اولویت های خود را در سال 2020 و فراتر از آن.”

پسر سیسیل بود که مدیر سیاسی از کلینتون در سال 2008 مبارزات انتخاباتی به عنوان رئیس فوق العاده PAC. پاتریک McHugh بود که مدیر پژوهش برای سناتوری دموکرات در مبارزات انتخاباتی کمیته به عنوان تایید شده است مدیر اجرایی.

به عنوان یک سوپر پک اولویت های ایالات متحده آمریکا اقدام می تواند به افزایش مقدار نامحدودی از پول است اما نیاز به افشای آن زد. اولویت های ایالات متحده آمریکا و نیز تشکیل شده در سال 2011 فوق العاده PAC را وابسته 501(c)(4) سازمان غیر انتفاعی است که می تواند مقدار نامحدودی از پول بدون افشای آن زد. این گروه همچنین دارای یک 501(c)(3) غیر انتفاعی به نام اولویت های ایالات متحده آمریکا پایه و اساس است.

در سال 2017, اولویت های ایالات متحده آمریکا عمل ادغام با دیگر گروه غیر انتفاعی به نام هر شهروند شمارش رای گیری حقوق سازمان با توجه به سیسیل. به واشنگتن پست گفت: اولویت های ایالات متحده عمل “مجموعه گسترده ای فرض کنید کارهایی که به طور سنتی در حوزه ملی ،

در طول سال 2016 چرخه این گروه صرف در مجموع از $133.4 میلیون مستقل در هزینه های فوق العاده PAC را 190 میلیون دلار و در مجموع هزینه. اکثریت قریب به اتفاق که حدود 132 میلیون — صرف شد در انتخابات ریاست جمهوری.

برخی از اهدا کنندگان عمده به اولویت های ایالات متحده آمریکا اقدام در طول سال 2016 چرخه شامل سابان سرگرمی بنیانگذار Haim Saban و همسرش شریل که اهدا ترکیب $12.23 میلیون. دیگران شامل پالوما شرکای موسس و مدیر صندوق پرچین دونالد Sussman (20 میلیون دلار) و نیکوکار میلیاردر جورج سوروس.

فوق العاده PAC نیز دریافت مبالغ زیادی از اتحادیه کارگری PACs از جمله 5 میلیون دلار از کار برای کار آمریکایی ها و $3.725 میلیون از کارگران’ اتحادیه بین المللی آمریکای شمالی است.

برای 2018 کمپین چرخه فوق العاده PAC مطرح $43.5 میلیون و صرف $44.8 میلیون, با توجه به کمیسیون انتخابات فدرال. در سال 2018 آن اهدا کنندگان عمده دوباره شامل Sussman که اهدا $8.5 میلیون و سوروس که اهدا $5 میلیون با توجه به مرکز سیاست پاسخگو. این اکثریت سنا تایید شد, اولویت های ایالات متحده آمریکا اقدام بزرگترین PAC اهدا کننده تا کنون در سال 2018 کمک $14.1 میلیون دلار به این سازمان است. سنا اکثریت PAC ماموریت به “پیروزی در رقابت های انتخاباتی سنای آمریکا” برای حزب دموکرات است.

اولویت های ایالات متحده آمریکا عمل استفاده می شود $27.6 میلیون دلار از بودجه خود را در سال 2018 به صورت مستقل هزینه های است که هزینه های تبلیغات است که به صراحت طرفداران برای انتخابات و یا شکست فدرال نامزد. بسیاری از این پول حدود 22 میلیون رفت به حمایت دموکرات ها و یا مخالفت با جمهوری خواهان در چهار کلید در رقابت های انتخاباتی سنای آمریکا — اگر چه این گروه حمایت بازنده در سه چهار مسابقه:

  • فلوریدا. حدود 9.6 میلیون. جمهوری خواه رقیب ریک اسکات شکست دموکرات بیل نلسون سناتور..
  • Missouri. حدود 4 میلیون نفر است. جمهوری خواه رقیب جاش هاولی شکست دموکرات ایالت Claire McCaskill.
  • ایندیانا است. کمی بیش از $3.7 میلیون نفر است. جمهوری خواه رقیب مایک براون شکست دموکرات ایالت Joe Donnelly.
  • آریزونا. حدود 4.3 میلیون نفر است. دموکرات Kyrsten Sinema شکست خورده جمهوریخواه مارتا McSally در یک مسابقه به جای گذاشت جمهوریخواه ایالت جف پوسته پوسته شدن. (McSally بعدها منصوب شود به جای سناتور. جان مک کین که در اوت. 25, 2018.)

در فوریه 2019 فوق العاده PAC گفت که آن را صرف $100 میلیون دلار در فاز یک آن در دو فاز برنامه ریزی برای افزایش دموکراتیک مردم در سال 2020 انتخابات تمرکز تلاش خود را در نوسان ایالت ویسکانسین و میشیگان و پنسیلوانیا و فلوریدا. در فاز دو که ناشناخته صرف هدف اولویت های ایالات متحده آمریکا اقدام به نوبه خود توجه خود را به “گسترش متحده” از جمله نیوهمپشایر نوادا و آریزونا کارولینای شمالی و گرجستان است.

سیسیل گفت: رای دهندگان به آن برنامه توسعه را بر رسانه های دیجیتال بیش از آگهی های تلویزیونی — تصمیم گیری که شامل ترویج دانیل Butterfield به نظارت بر تمام پرداخت آن در رسانه ها. باترفیلد کار می کرد در دیجیتال کمپین های تبلیغاتی برای دو دموکرات نامزد ریاست جمهوری باراک اوباما در سال 2012 و کلینتون در سال 2016.

با توجه به جدید ترین FEC داده ها و اولویت های ایالات متحده آمریکا اقدام مطرح شده بیش از $13.5 میلیون دلار در سال 2019. در اکتبر. 31 سیسیل گفت که فوق العاده PAC صرف 4 میلیون دلار تا کنون در این سال در, دیجیتال, تبلیغات در فلوریدا و میشیگان و پنسیلوانیا و ویرجینیا است. Sussman دوباره بالا کمک کننده در $2 میلیون میلیاردر مارشا Laufer زیر در $1 میلیون نفر است.

FactCheck.org کارشناسی همکار Chelsey زو کمک به این مقاله است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

کفش اسپرت