این مطلب با اجازه چاپ از fardia electronics اخبار همکاران در مریلند مهم است. برای ثبت نام در مریلند مسائل رایگان اشتراک ایمیل امروز.

صدها نفر از مردم پر شنوایی اتاق و بسیج در آناپولیس در روز دوشنبه به مجمع عمومی در زمان غیر معمول مرحله از برگزاری جلسه مشترک چهار مجلس نمایندگان و سنا کمیته که در هفت هفته را در تعیین سرنوشت خود در سه سال چند میلیارد دلاری عمومی مدرسه اصلاحات تلاش است.

طرفداران می گویند توصیه های کمیسیون نوآوری و برتری در آموزش و پرورش باید از این پتانسیل برای تبدیل مدارس دولتی در مریلند برای نسل های آینده و درست نابرابری ثروت در سراسر کشور.

چهار کمیته ― خانه تخصیص و راه و روش کمیته های سنا و مجلس بودجه و مالیات و آموزش و پرورش, بهداشت و محیط زیست در امور کمیته ها ― شنیده شهادت از 130 شاهدان روز دوشنبه در یک جلسه که شش ساعت به طول انجامید.

مجلس آدرین A. Jones (D-Baltimore County) و رئیس جمهور مجلس سنا لایحه فرگوسن (D-شهر بالتیمور) بودند که هر دو از اعضای کمیسیون قبل از افزایش به نقش خود در قوه مقننه رهبری چراغ خاموش به شنیدن.

سنا Pres. بیل فرگوسن (D-شهر بالتیمور) و مجلس آدرین A. Jones (D-Baltimore County) ارائه پشتیبانی برای طرح مریلند برای آموزش و پرورش آینده لایحه اصلاحات در آناپولیس در روز دوشنبه. (حسن نیت ارائه میدهد مریلند مسائل/دانیل E. Gaines)

“در اینجا چیزی است که ما می دانیم: این سیستم در حال حاضر کار نمی کند” جونز گفت. “ما نمی تواند راضی باشد به عنوان سیاستگذاران تا هر کودک در هر کد پستی است این شانس را به موفقیت. ما مهم ترین و مقدس وظایف به عنوان مقامات منتخب این است که ما ترک یک آینده روشن برای دانش آموزان ما.”

این قانون به نام “طرح برای مریلند آینده” خواهد گسترش دبستانی برنامه ها و حرفه ای آموزش و پرورش برای دانش آموزان, افزایش پرداخت و فرصت های شغلی برای معلمان و افزایش بودجه برای مدارس با غلظت بالایی از فقر است.

این لایحه مجموعه دولت بودجه مورد نیاز برای تازه پیشنهاد برنامه اما نمی گویند که چگونه آنها باید پرداخت شود.

رژیم صهیونیستی. Lawrence J. Hogan جونیور (R) و مقننه جمهوری خواهان ابراز نگرانی در مورد طرح برچسب قیمت.

بیش از آخر هفته رهبران جمهوری خواه در مجلس نمایندگان به دنبال تاخیر در این جلسه با 48 ساعت به عنوان آنها منتظر یک بخش از قانون گذاری, خدمات مالی تجزیه و تحلیل.

با توجه به جدید مالی توجه داشته باشید در دسترس صبح روز دوشنبه, کمک دولت به مدارس دولتی است و انتظار می رود به افزایش $2.6 میلیارد دلار در سال تا سال 2030; استان ها انتظار می رود در مجموع به پرداخت 1.3 میلیارد دلار بیشتر در سال 2030.

جونز تاکید کرد که در سه سال اول این لایحه در حال حاضر پوشش داده شده است.

فرگوسن اذعان کرد که قانونگذاران را مجبور به در نظر گرفتن درآمد اضافی گزینه های در آینده با جدا کردن درآمد-تولید اسکناس تحت نظر این سال است.

“این رفتن به هزینه بیشتر از ما هزینه های امروز است. که یک واقعیت است و واقعیت چیزی است که ما باید به خود به” فرگوسن گفت. “من باور دارم که آنچه ما می بینیم در مقابل ما نه تنها سرمایه گذاری در کوتاه مدت آن است که یک سرمایه گذاری بلند مدت که درو خواهد کرد در دراز مدت پاداش. نه فقط در ما نتایج آموزشی اما ما در بهره وری اقتصادی در حال حرکت رو به جلو است.”

در اینجا یک نگاه سریع در این لایحه تمرکز اولیه مناطق با برخی از شهادت از روز دوشنبه مگا-شنوایی:

سیاست منطقه 1: قبل از مهد کودک در access

چه پیشنهادی: Kirwan کمیسیون می خواهید به گسترش دبستانی دسترسی با ایجاد یک public-private مدل برای اضافه کردن قبل از مهد کودک اسلات از طریق بودجه عمومی سیستم. این لایحه ایجاد یک دولت بودجه برنامه فراهم می کند که استان ها با هر فرزند پرداخت برای هر یک مهد کودک در شکاف ایجاد شده در یک مدرسه عمومی و یا از طریق یک قرارداد خصوصی ارائه دهنده. بودجه دولت برای دبستانی برنامه را تا سطح شیب دار در طول زمان با اولین تمرکز بر ارائه بودجه دولت به درآمد کم چهار-ساله ― کسانی که از خانواده های با درآمد 300 درصد سطح فقر فدرال یا کمتر ― است که می خواهند به ثبت نام.

چرا این کمیسیون آن را دوست دارد: ثبت نام برای شرکت بیشتر دانش آموزان در قبل از مهد کودک می تواند به کاهش عوارض جانبی تجارب دوران کودکی و در نتیجه مداخله زود هنگام برای مشکلات یادگیری. اگر بیشتر از کودکان دریافت مداخلات در سن و سال آنها وارد ابتدایی و پس از آن سطح مدرسه آماده تر و دولت به آموزش و پرورش ویژه جمعیت می تواند کاهش دهد.

هزینه: $529 میلیون نفر در دولت مخارج سالانه در سال 2030

حامی: Montgomery County اجرایی مارک B. Elrich (D) سابق یک مدرسه ابتدایی معلم گفت: مقررات مربوط به قبل از مهد کودک شد “بسیار مهم است.”

آنچه که او تا به حال به می گویند: “اگر بچه ها نمی آیند به مدرسه آماده برای یادگیری آنها مبارزه و کسانی که با مبارزات ماندن با آنها در طول کل زمان در مدرسه است. ما می دانیم که اگر شما شروع به در یک سطح میدان بازی شما تمایل به ماندن سطح که بدان معنی است که شما صرف مقدار زیادی کمتر در بازسازی است. من نگاهی به این قانون به عنوان یک بازی-changer. من امیدوارم که این آخرین نسل از کودکان است که ما باید برای قرار دادن تمام این منابع به. چرا که اگر ما موفق هستیم و پدر و مادر خود را بهتر شغل و فرصت های بهتر ما در حال رفتن به برخورد با این مسئله زمینه ای از فقر به حدی است که ما در حال برخورد با آن است.”

سیاست منطقه 2: با کیفیت بالا و معلمان

چه پیشنهادی: این کمیسیون پیشنهاد افزایش حقوق و فرصت های پیشرفت برای معلمان و همچنین به عنوان یک افزایش در تعداد از معلمان در سطح ایالت. معلمان را در رسیدن به rungs مختلف در یک پیشنهاد “نردبان شغلی” از جمله دولت صدور گواهینامه, صدور گواهینامه های ملی و معلمان می تواند به دنبال قرار داده شده در موقعیت های رهبری یا به عنوان بخشی از یک اداره مدرسه و یا به عنوان مربی برای دیگر معلمان. شهرستان, مدرسه, تخته های مورد نیاز خواهد بود به پیاده سازی معلم افزایش حقوق و دستمزد در طول زمان و تمام حقوق معلم در کشور به شمار می رود 60 ، 000 دلار یا بیشتر در سال 2030. وجود دارد همچنین می تواند تمرکز بر محدود کردن معلمان در کلاس درس, وظایف به آنها اجازه می دهد زمان بیشتری برای برنامه ریزی, مشاوره و تدریس خصوصی به دانش آموزان نیازمند است.

چرا این کمیسیون آن را دوست دارد: این کمیسیون هدف این است که برای افزایش اعتبار در ارتباط با آموزش حرفه ای و آن را در دراز مدت انتخاب حرفه ای برای دستیابی به دانش آموزان است. کمیسیون همچنین امیدوار به افزایش تنوع در آموزش سپاه از طریق افزایش بودجه برای کمک های مالی, آموزش بورس و بازپرداخت وام برنامه برای کسانی که آموزش در مدارس با غلظت بالایی از فقر است.

هزینه: $168 میلیون نفر در دولت-هزینه های مالی سال 2030

حامی: Maleeta آشپزخانه, Howard County Public Schools معلم ریاضی

آنچه او تا به حال به می گویند: “این طرح همچنین آدرس های معلم دبستان و نیاز به استخدام بیشتر مربیان از رنگ. مهم این است که دانش آموزان برای دیدن حرفه ای مربیان که نگاه مانند آنها ― که مانند من. همکاری با آموزش عالی به خصوص ما HBCU خواهد شد و انشاءالله بیشتر مربیان را در زمینه آموزش.”

به دنبال اصلاحات: Diamonté قهوه ای, از بالتیمور صنفی معلمان گفت: پیشنهاد نردبان شغلی را محدود عمده افزایش حقوق و دستمزد برای آن دسته از معلمان که تبدیل به انجمن ملی معلمان خبره. او پیشنهاد اصلاحیه اضافی اجازه می دهد تا مسیر برای پیشرفت در نردبان شغلی.

آنچه او تا به حال به می گویند: “ما بالتیمور صنفی معلمان درک کنند که هیئت ملی روند می تواند یک حرفه ای بزرگ تجربه توسعه هستند و ما با آن مخالف استفاده می شود و انگیزه به عنوان معلم با سنگ تیز کردن مهارت خود را. ما باید نگرانی در مورد یک فرآیند بدون در دسترس عموم disaggregated داده ها در عبور نرخ توسط معلم مسابقه و سطح فقر از دانش آموزان خدمت کرده است. نیاز ملی هیئت مدیره گواهینامه ایالت می تواند باعث تشدید سهام نگرانی های ساخت شهر بالتیمور یک محل برای آموزش که در آن شما کمتر احتمال دارد به پیشرفت مالی و در نردبان شغلی با توجه به کار در مدارس با متمرکز فقر و تروما و کمتر پشتیبانی برای مرور [ملی هیئت مدیره گواهینامه] روند.”

سیاست منطقه 3: کالج و حرفه ای آمادگی

چه پیشنهادی: زیر اصلاح طرح هدف این است که برای دانش آموزان برای رسیدن به یک “کالج و حرفه ای آمادگی” استاندارد ― در ابتدا مجموعه ای به عنوان مهارت در 10 کلاس زبان انگلیسی و جبر من ― با پایان کلاس 10 سال است. هنگامی که استاندارد است ملاقات کرد که در آن دانشجویان خواهد بود واجد شرایط برای ثبت نام در دانشگاه-سطح دوره و یا در پیشرفته حرفه ای برنامه های آموزش و پرورش برای بقیه ی دبیرستان خود را حرفه ای. دانش آموزانی که نمی دیدار با استاندارد در کلاس 10 سال را دریافت مداخلات هدفمند توسط معلمان در تلاش برای به دست آوردن آنها را به استاندارد توسط فارغ التحصیلی.

چرا این کمیسیون آن را دوست دارد: اولیه تمرکز پس از فارغ التحصیلی مهارت می تواند اجازه می دهد دانش آموزان به دبیرستان فارغ التحصیل با حرفه ای گواهی یا دیپلم درجه افزایش ثروت و موفقیت به عنوان بزرگسالان است. به عنوان یک انگیزه شهرستانهای خواهد دریافت کمک مالی هر سال بر اساس درصد از دانش آموزان که با کالج و حرفه ای آمادگی استاندارد است. این لایحه همچنین شامل یک $500,000 مطالعه به منظور تعیین اگر مریلند شغل فعلی و آمادگی استانداردهای بالا به اندازه کافی.

هزینه: $26 میلیون نفر در دولت هزینه های سالانه مالی سال 2030

حامی: Jesper Dumais, مدیر اجرایی, مریلند, نیروی کار, اتحاد حمایت برای افزایش تمرکز در کار حرفه ای و فنی برنامه های آموزش و پرورش.

آنچه او تا به حال به می گویند: “افزایش هزینه های کالج و بحران بدهی دانشجویی ساخته شده اند آموزش عالی یک مانع به فرصت های اقتصادی. سازماندهی قوی CTE با پرداخت در کار آموزش خواهد اجازه می دهد دانش آموزان به کسب عنوان آنها یاد بگیرند. از طریق کارآموزی مدل, دانش آموزان, دریافت رایگان اعتبارات دانشگاه و چک کنده کاری یک مسیر به بدهی رایگان ، علاوه بر این CTE دانش آموزان دبیرستان فارغ التحصیل با یک صنعت به رسمیت شناخته شده و اعتبار اجازه می دهد آنها را به بلافاصله وارد به خوبی پرداخت می شود نیروی کار اگر آنها ترجیح می دهند برای رفتن به کالج.”

سیاست منطقه 4: بیشتر منابع برای در خطر کودکان

چه پیشنهادی: این کمیسیون می خواهد به طور مستقیم بودجه اضافی برای دانش آموزانی که در مدارس با غلظت های بالاتر از فقر است. این لایحه پیشنهاد سالانه “غلظت فقر” کمک های مالی به مدارس با تعداد زیاد و به اصطلاح “در قول” دانش آموزان به استخدام یک مدرسه مبتنی بر سلامت-پزشک مراقبت و ارائه دیگر برنامه های سلامتی. دلار 248,833 کمک های مالی خواهد بود ارائه شده در سال مالی 2022 به مدارس با غلظت فقر از 80 درصد یا بالاتر; این کمک های مالی خواهد بود به تدریج گسترش یافته و به پوشش مدارس با 55 درصد غلظت فقر 2027.

چرا این کمیسیون آن را دوست دارد: در حالی که همه دانش آموزانی که در فقر زندگی می کنند ممکن است به سختی در مدرسه کمیسیون معتقد است که کسانی که بار مرکب هستند که در مواجهه با اکثر یا تقریبا همه دانش آموزان در یک مدرسه. دیگر گروه های دانشجویی هدفمند برای افزایش بودجه در این لایحه شامل دانش آموزان در یادگیری زبان انگلیسی کسانی که ثبت نام کرده در ویژه برنامه های آموزش و پرورش و “مبارزه آموزان” با نمرات پایین در آزمون های استاندارد.

هزینه: در سال 2030 دولت سالانه هزینه را افزایش می دهد $692 میلیون دلار برای غلظت از فقر کمک های مالی $182 میلیون دلار برای آموزش و پرورش ویژه و $57 میلیون دلار برای حمایت از دانش آموزان در یادگیری زبان انگلیسی.

حامی: وس مور مدیر عامل شرکت antipoverty غیر انتفاعی رابین هود و نیویورک تایمز نویسنده پرفروش

آنچه که او تا به حال به می گویند: مور خواسته قانونگذاران به “محل حقوق صاحبان سهام لنز” در دولت بودجه آموزش و پرورش فرمول. “من میخواهم که شما به ما آسیب پذیر ترین و جذاب ترین سیستمیک جوامع محروم و به پرداخت هزینه برای خود فقر است….اما جوامع با بیشترین نیاز برای این اصلاحات در حال خواسته به پرداخت بیشتر برای دریافت خدمات به شدت مورد نیاز در هر مدرسه و در هر جامعه و این عادلانه نیست.”

سیاست منطقه 5: پیاده سازی و پاسخگویی

چه پیشنهادی: این لایحه ایجاد یک هفت عضو پاسخگویی و اجرای مدیره منصوب به طور مشترک توسط فرماندار رئیس جمهور مجلس سنا و مجلس. هیئت مدیره توسعه یک ایالت جامع اجرای طرح راهنمای اصلاحات و نیز تصویب شهرستان در سطح اجرای برنامه های. هیئت مدیره خواهد قدرت را به خودداری از 25 درصد از بودجه دولت از شهرستانهای هر سال مالی تا زمانی که هیئت مدیره تصویب یک شهرستان پیشرفت نسبت به اجرای اصلاحات.

هزینه: $3.9 میلیون دلار در سال مالی 2030 برای پاسخگویی هیئت مدیره و کارشناس بررسی تیم های است که در سفر دولت به تعیین اینکه آیا اصلاحات هستند که با موفقیت اجرا شده در مدارس فردی است.

شهادت: Warner I. Sumpter رئیس جمهور ایالت مریلند انجمن آموزش و پرورش

آنچه که او تا به حال به می گویند: هیئت دولت است که مشتاق در مورد طرح پیشنهاد کلی اما “نگرانی قابل توجهی” با پیشنهاد پاسخگویی هیئت مدیره. “ساختارهای موجود از دولت هستند و بهترین ساز و کارهای لازم را فراهم حکومت و پاسخگویی به دنبال” Sumpter گفت. “…تحت نظارت هیئت دولت مریلند وزارت آموزش و پرورش دارای ساختار و تخصص و تجربه در محل به انجام مسئولیت ها و هزینه های مشخص شده در این قانون.” از او پرسید: این کمیته در نظر گرفتن اصلاحیه برای قرار دادن هیئت دولت مسئول پاسخگویی اقدامات است.

مریلند مسائل خبرنگار هانا Gaskill کمک به این داستان.

این مقاله در نوشته شده بود توسط fardia electronics اخبار همکاران در مریلند مسائل و چاپ با اجازه. برای ثبت نام در مریلند مسائل رایگان اشتراک ایمیل امروز.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de