لیتوانی تعلیق پخش برنامه توسط روسیه RT بیش اتحادیه اروپا-تحریم سر

لیتوانی به حالت تعلیق در روسیه RT تلویزیون از پخش در خاک خود را به دلیل RT لینک با رئیس دولت روسیه شبکه تلویزیونی دیمیتری Kiselyov که تحت تحریم های بین المللی.

Mantas Martisius رئیس لیتوانی کمیسیون رادیو و تلویزیون گفت: در جولای 8 که پنج کانال های پخش شده توسط RT در این کشور حوزه بالتیک خواهد بود به حالت تعلیق در جولای 9 پس از این تصمیم منتشر شده است آنلاین.

“این برنامه ها هستند که به حالت تعلیق نمی کند چرا که هر گونه تخطی اما از آنجا که یک فرد در ارتباط با این برنامه گنجانده شده است که در لیست افراد تحت تحریم. و این است که آقای Kiselyov که نباید منافع و در نتیجه انتقال از برنامه های در حال تعلیق” Martisius گفت.

این حرکت به دنبال ممنوعیت مشابه در دیگر کشورهای بالتیک امور خارجه لتونی که در تاریخ 30 ژوئن متوقف توزیع RT هفت کانال در کشور با استناد به همان دلیل.

Kiselyov تلویزیون مفسر شناخته شده برای خود را ضد غربی انتقادات تند است که اتحادیه اروپا تحریم ها لیست برای نقش خود را در ترویج تبلیغات کرملین در حمایت از روسیه در سال 2014 الحاق کریمه از اوکراین است.

Kiselyov است که رئیس دولت Rossia Segodnya گروه رسانه ای که عمدتا در روسیه, اخبار و تبلیغات رسمی در خارج از کشور.

این گروه شامل RT کانال استفاده می شود که به عنوان شناخته شده روسیه امروز و همچنین به عنوان کانال های دیگر ایستگاه های رادیویی و وب سایت های Sputnik سرویس خبری نخست نیوز و Inosmi.ru پروژه های رسانه ای.

Kiselyov رسانه گروهی است که در میان بالا 10 دولت-یارانه گروه در روسیه است. آن را دریافت 20.4 میلیارد روبل (بیش از 288 میلیون دلار) از دولت از سال 2018 تا 2020.

بر اساس گزارش LRT و Delfi

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de