رشد اختلاف بیش سوار-به اشتراک گذاری برنامه ها و محفل ققنوس فرودگاه

ققنوس (AP) — اختلاف بین سوار-نقطه شرکت ها و شهر فینیکس عمیقتر روز دوشنبه به قانونگذاران ایالتی آریزونا معرفی قانونی که نوار بالا بردن هزینه های Uber و Lyft در آسمان فرودگاه بندر.

آخرین سالوو در رشد مبارزه است تلاش قانونگذاران ایالتی برای حفظ رایگان-جریان سوار-های شرکت های خدمت اصلی فرودگاه در یکی از ایالات متحده بزرگترین شهرستانها.

Uber و Lyft را تهدید به توقف خدمات در فرودگاه اگر هزینه های جدید در حال تحمیل شده است.

قوانین معرفی شد توسط یک گروه دو حزبی از قانونگذاران مجلس به رهبری حزب جمهوری خواه در کنگره تراویس Grantham با هدف جلوگیری از هزینه های جدید ققنوس می خواهد تحمیل کند حتی اگر دادگاه عالی ایالت قوانین است که آنها قانونی است. Grantham اشاره به تهدید که سوار-های شرکت را متوقف و مسافران را به و از فرودگاه به عنوان یکی از دلایل او تحت فشار قرار دادند و این پیشنهاد است.

ققنوس می خواستم برای اضافه کردن هزینه های در فوریه. 1. اما آنها در نگه دارید و پس از آریزونا دادستان کل علامت Brnovich یافت در ماه گذشته است که آنها “به احتمال بسیار زیاد” بر خلاف قانون اساسی.

فرودگاه ها در سراسر کشور هولناک توسط سواری جدید-نقطه شرکت های جابجایی سنتی تاکسی ها در حال تلاش برای تنظیم و تعیین کنید که چگونه به جای درآمد آنها قبلا دریافت شده از تاکسی. تاکسی ساخته شده نزدیک به 800,000 سفر در ققنوس فرودگاه در سال 2015. اما در سال گذشته آنها ساخته شده و در حدود نصف این تعداد است. مشترک-سوار وانت مانند SuperShuttle را دیده اند و حتی عمیق تر از قطره.

در ضمن سوار-نقطه شرکت وانت از آسمان بندر رفت از 1.3 میلیون در سال 2017, اولین سال کامل آنها در عمل وجود دارد به 2.3 میلیون سال گذشته است.

جدید $4 وانت و رها کردن هزینه نمی شود تحمیل کرد در حالی که دادگاه عالی ایالت در نظر که آیا آنها حقوقی زیر یک سال 2018 متمم قانون اساسی که ممنوع, هزینه های جدید در خدمات Brnovich تعیین می شود. این شهر در حال حاضر به اتهام $2.66 برای هر یک وانت اما شارژ نمی کند برای سوار آف رها.

وکلای این شهر می گویند که هزینه های بالاتر نیست مالیات بر خدمات, بلکه جایز هزینه برای کسب و کار به استفاده از شهر متعلق به Sky Harbor International Airport, یکی از بزرگترین ایالات متحده فرودگاه, خدمت, حدود 44 میلیون مسافر در سال است.

“هنگامی که آنها در حال رفتن به را به شدت محدود کردن توانایی ما برای استفاده از خدمات که در خارج وجود دارد من فکر می کنم دولت به مرحله و یک موقعیت” Grantham روز دوشنبه گفت:. “و کاملا صادقانه, من امیدوارم که این قوانین دادگاه راه من می خواهم آنها را به حکومت خواهد بود که شبیه به آنچه در این لایحه می کند.”

“اما اگر آنها نمی, من احساس کردم که ما نیاز به چیزی وجود دارد آماده می شود,” او گفت:.

Grantham کردم 39 از 90 مجلس نمایندگان و سنا اعضای شرکت حامی لایحه خود را. اما او گفت که او معتقد است وجود دارد بسیاری از طرفداران.

این پیشنهاد شامل هر نوع فرودگاه عمومی در دولت است.

ققنوس اجرا می شود این فرودگاه به طور مستقل و بدون پول دولت است. شهر معتقد هزینه ها شبیه به اجاره و فرود هزینه های شارژ برای رستوران ها و خطوط هوایی.

“ققنوس رویکرد تضمین این که شرکت های بهره مندی از فرودگاه پرداخت سهم عادلانه خود را هوشمند است — و حقوقی” شهردار کیت Gallego یک دموکرات در بیانیه ای گفت: پس از Brnovich عمل در ماه گذشته. “این هزینه متفاوت است از این هزینه هر فروشنده پرداخت کرده است در فرودگاه پس از ایجاد آن است.”

شهرستان سخنگوی متی Heil کاهش یافته است به نظر و گفت این شهر را با تمرکز بر آماده سازی برای دادگاه عالی مارس 26 شنوایی.

کالیفرنیا ، mlb Uber حامی ساخت حرکات پس از گرفتن اتاق در سال 2015 اجازه می دهد تا شرکت به کار با حداقل مقررات. او گفت که او خوشحال نیست با فرودگاه جدید پیشنهادی هزینه

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>