Google AdWords: در حال تبلیغات PPC ارزش آن را?

[ad_1]

پس گوگل جستجو پادشاه هر کس می خواهد برای دریافت به سایت خود را به سمت راست در بالای نتایج جستجو هنگامی که هدف خود را مشتریان به دنبال اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را, کسانی که مشتریان آنها را پیدا کنید ، پرداخت برای گوگل تبلیغات PPC است یک میانبر بزرگ به جستجوی دید پس از بهینه سازی موتور جستجو می تواند ماه ها طول بکشد قبل از اینکه شما می توانید نتایج – و تنها اگر شما در حال استفاده از یک استراتژی موثر.

به عنوان یک شرکت است که ساخته شده است در اطراف نوشتن و در حال توسعه با کیفیت بالا و منحصر به فرد محتوای آنلاین تمرکز ما این است که رانندگی را افزایش می دهد در ترافیک و تبدیل از طریق جستجو آلی. اما ما درک می کنیم که تبلیغات PPC مزایای آن برای کسانی که کسب و کارهای کوچک است که می تواند استطاعت به پرداخت برای رانندگی ترافیک.

در اینجا یک نگاه سریع در عمده مزایا و اشکالاتی برای کمک به شما تصمیم می گیرید اگر آنها واقعا ارزش آن:

جوانب مثبت

  • آنها اجازه می دهد تا شما را به هدف حق مشتریان. شما می توانید خیاط خود تبلیغات گوگل به طوری که آنها ظاهر می شود به مشتریان شما می خواهید برای کسب و کار شما. شما می توانید متغیرهای مانند کلمات کلیدی مناطق و بیشتر برای کمک به شما در قرار گرفتن در معرض شما می خواهید فقط با راست جستجو در پایگاه. که راه شما تمرکز تلاش خود را بر روی مشتریان که به احتمال زیاد به می خواهید محصولات خود را به جای هدر رفتن زمان و یا پول در کسانی که نمی.
  • آنها به شما افزایش قرار گرفتن در معرض از حق دور. شما لازم نیست که صبر کنید ماه برای استراتژی جستجوگرها خود را برای شروع به پرداخت کردن و رتبه صفحه شما را به آرامی شروع به بالا رفتن. تبلیغات گوگل هستند یک راه عالی برای به طور پیوسته رشد سایت خود را (اگر شما بودجه برای آن) و یا به یک افزایش بزرگ به یک محصول جدید راه اندازی.
  • آنها به شما یک پتانسیل افزایش SEO. وجود دارد برخی از گمانه زنی ها در مورد چه مقدار پرداخت می شود تبلیغات بازی به الگوریتم های جستجو, اما برخی از بازاریابان نشان می دهد که تبلیغات به شما کمک کند برای افزایش رتبه سایت خود ، حداقل آنها را درایو ترافیک بیشتر به سایت خود را که باعث بهبود رتبه بندی خود را.

منفی

  • آنها بسیار گران قیمت هستند. حتی اگر شما در حال هدف قرار دادن کلمات کلیدی با رقابت کم, شما هنوز هم به پایان رسید پرداخت مقدار زیادی از پول برای تبلیغات خود. اگر شما هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقابتی شما را مجبور به پرداخت مقدار زیادی فقط برای دریافت در هیئت مدیره را مجبور به پرداخت حتی بیشتر به رتبه آگهی شما به اندازه کافی بالا دیده می شود. اگر شما فقط از شروع تبلیغات گوگل ممکن است از بودجه خود را – مگر اینکه شما تنها تمرکز بر مبارزات که در گذشته یک یا دو روز.
  • بسیاری از آزمون و خطا مورد نیاز است. به سادگی با قرار دادن یک آگهی در گوگل نمی خواهد در نتیجه سیل ترافیک. شما را به آزمایش با کلمات کلیدی مناقصه عناوین و بیشتر برای دریافت نتایج از آگهی خود را, و که می تواند برخی از زمان.

من شخصا هرگز با کلیک بر روی تبلیغات گوگل. و به عنوان یک ادراک کاربر اینترنت شما ممکن است فکر کردن دقیقا همان است. اما حقیقت این است که اکثر مردم هنوز نمی دانند که پرداخت ‘ لیست در یک صفحه نتایج گوگل در واقع تبلیغات. در واقع گوگل باعث می شود یک صد میلیون دلار در هر روز از جستجو تبلیغات.

به طور کلی گوگل تبلیغات یک سرمایه گذاری خوب به عنوان آنها می توانید کسب و کار خود و نتایج خوب است. شما باید به در نظر گرفتن تمام جوانب مثبت و منفی برای تعیین چگونه به بهترین استفاده از آنها را برای شرکت شما. مانند بسیاری از تاکتیک های بازاریابی, توصیه ما به شما تست آب و پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین برای شرکت شما.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>