دفتر Comptroller از ارز، هیئت فرمانداران سیستم فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال، اداره اتحادیه اعتباری ملی، و تنظیم کنندگان دولت، در مجموع آژانس ها، به رسمیت شناختن تاثیر جدی طوفان لورا و آتش سوزی کالیفرنیا بر مشتریان و عملیات بسیاری از موسسات مالی و کمک های نظارتی مناسب به موسسات آسیب دیده منوط به نظارت خود را ارائه دهد. آژانس ها نهادهایی را تشویق می کنند که در مناطق آسیب دیده فعالیت می کنند تا نیازهای خدمات مالی جوامع خود را برآورده کنند.

فهرست کاملی از مناطق فاجعه آسیب دیده را می توان در https://www.fema.gov/disasters.

وام دهی: موسسات مالی باید به طور سازنده با وام گیرندگان در جوامع آسیب دیده از طوفان لورا و آتش سوزی کالیفرنیا کار می کنند. تلاش های محتاطانه برای تعدیل یا تغییر شرایط وام های موجود در مناطق آسیب دیده نباید منوط به انتقاد ممتحن باشد. اصلاحات وام های موجود باید به صورت انفرادی ارزیابی شود تا مشخص شود که آیا آنها نشان دهنده بازسازی بدهی های مشکل دار هستند یا نه. این ارزیابی باید بر اساس حقایق و شرایط هر وام گیرنده و وام باشد که نیاز به قضاوت دارد، چرا که همه اصلاحات منجر به بازسازی بدهی های مشکل دار نخواهد شد. در نهادهای نظارتی آسیب دیده از این بلایا، دستگاه ها شرایط غیرمعمول مواجه این نهادها را در نظر خواهند گرفت. آژانس ها تشخیص می دهند که تلاش برای کار با وام گیرندگان در جوامع تحت استرس می تواند با شیوه های امن و صوتی و همچنین به نفع عموم همخوانی داشته باشد.

امکانات موقت: آژانس ها درک می کنند که بسیاری از موسسات مالی پس از طوفان لورا و آتش سوزی کالیفرنیا با کارکنان، قدرت، مخابرات و چالش های دیگر در با افتتاح مجدد امکانات مواجه هستند. در مواردی که در آن چالش های عملیاتی همچنان ادامه دارد، تنظیم کننده اولیه فدرال و / یا ایالتی تسریع خواهد کرد، به عنوان مناسب، هر گونه درخواست برای بهره برداری از امکانات موقت برای ارائه در دسترس بودن راحت تر از خدمات به کسانی که تحت تاثیر این بلایا. در بیشتر موارد، یک اخطار تلفنی به تنظیم کننده اولیه فدرال و/یا ایالتی در ابتدا برای شروع فرایند تصویب کافی خواهد بود، با اطلاع رسانی کتبی لازم که اندکی پس از آن ارائه می شود.

الزامات انتشار: آژانس ها درک می کنند که آسیب های ناشی از آتش سوزی طوفان لورا و کالیفرنیا ممکن است انطباق با انتشار و الزامات دیگر برای بسته شدن شاخه، جابجایی، و امکانات موقت تحت قوانین و مقررات مختلف تاثیر می گذارد. موسساتی که مشکلات مربوط به فاجعه را در پیروی از هر گونه انتشار یا الزامات دیگر تجربه می کنند، باید با تنظیم کننده اولیه فدرال و/یا ایالتی خود تماس برقرار کنند.

الزامات گزارش دهی نظارتی: موسسات تحت تاثیر طوفان لورا و آتش سوزی کالیفرنیا که انتظار می رود برای مواجه شدن با مشکل دیدار با الزامات گزارش آژانس ها باید اولیه فدرال و / یا تنظیم کننده ایالتی خود را به بحث در مورد وضعیت خود تماس بگیرید. آژانس ها انتظار ارزیابی مجازات ها یا اقدام نظارتی دیگری علیه نهادهایی که گام های معقول و محتاطانه ای برای رعایت الزامات گزارش دهی نظارتی آژانس ها برمی دارند در صورتی که آن نهادها به دلیل این بلایا نتونند آن الزامات را به طور کامل برآورده کنند، انجام دهند. کارکنان آژانس ها با در نظر گرفتن شرایط خاص هر موسسه از جمله وضعیت سیستم های گزارش دهی و ضبط آن و وضعیت سوابق مالی زمینه ای آن، آماده کار با نهادهای آسیب دیده ای هستند که ممکن است مشکلاتی را در انجام مسئولیت های گزارش دهی خود تجربه کنند.

قانون سرمایه گذاری مجدد جامعه (CRA): موسسات مالی ممکن است در نظر گرفتن CRA برای وام های توسعه جامعه، سرمایه گذاری ها، و یا خدماتی که احیا و یا تثبیت مناطق فاجعه فدرال تعیین شده در مناطق ارزیابی خود و یا در ایالات و یا مناطقی که شامل مناطق ارزیابی خود را دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، موسسات باید سوالات و پاسخ های بین آژانس در مورد سرمایه گذاری مجدد جامعه در https://www.ffiec.gov/cra/qnadoc.htm.

سرمایه گذاری ها: آژانس ها متوجه پروژه های دولت محلی ممکن است منفی تحت تاثیر آتش سوزی طوفان لورا و کالیفرنیا. موسسات باید اوراق بهادار شهرداری و وام های آسیب دیده از این بلایا را زیر نظر داشته باشند. نظارت مناسب و تلاش های محتاطانه برای تثبیت چنین سرمایه گذاری هایی تشویق می شود.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net