FactChecking نیوهمپشایر بحث دموکراتیک

  • 612

خلاصه

چهار روز قبل از مقدماتی نیوهمپشایر هفت دموکراتیک نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مورد بحث است. ما در بر داشت واقعی تحریف در مسائل مختلف:

  • معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن گفت: سناتور. برنی ساندرز “رای دادند به تولید کنندگان اسلحه … یک راه گریز است که اجازه نمی دهد آنها را به شکایت کرد برای جنایات آنها ایجاد کرده است.” قانون به طور کلی سپر اسلحه سازان از دعاوی مدنی ناشی از سوء استفاده از سلاح گرم و مهمات, اما آن را شامل برخی از موارد استثنا اجازه می دهد تا به صورت مناسب.
  • سناتور. ctq متهم سابق South Bend شهردار پیت Buttigieg از فلیپ flopping در حمایت از مدیکر برای همه, به نقل از یک سال 2018 صدای جیر جیر که در آن Buttigieg گفت: او حمایت و آن را “بی شک.” Buttigieg می گوید او از یک مدیکر-برای-همه-که-می خواهید-این برنامه ای که او می گوید می خواهد با قرار دادن ایالات متحده در یک “مسیر سر خوردن” که منجر به “خدمات درمانی برای تمام محیط زیست است.”
  • تاجر تام Steyer ادعا کرد که باراک اوباما رئیس جمهور کردم “ایران به رها کردن جاه طلبی های هسته ای خود را.” ایران به توافق هسته ای اما آن قصد ناشناخته است. این توافق می تواند تاخیر و نه پایان آن جاه طلبی.
  • ساندرز یک بار دیگر مماشات برخی از خود به خوبی استفاده می ادعا می کند در مورد مراقبت های بهداشتی از جمله این ایده نادرست است که ایالات متحده با صرف بیش از دو برابر سرانه به عنوان “هر کشور دیگری” در مراقبت های بهداشتی. شش کشور دیگر صرف بیش از نیمی از آنچه ایالات متحده می کند.
  • ساندرز همچنین ادعا وجود دارد که 87 میلیون آمریکایی که در حال ایجاد یا underinsured — یک آمار است که شامل بیش از 19 میلیون نفر از افرادی که بیمه بود که شکاف در پوشش سال قبل — و وجود دارد که یک و نیم میلیون نفر “ورشکسته … [b]ecause آنها سرطان یا بیماری قلبی یا آلزایمر است.” که شمارش برای براده است که در آن هزینه های پزشکی و یا صورتحساب کمک به ورشکستگی; این لزوما به این معنی نیست عوامل پزشکی تنها دلیل.
  • بایدن دوباره ادعا کرد که او رای دادند به اجازه اقدام نظامی علیه عراق در سال 2002 پس از رئیس جمهور بوش گفت: “او را برای رفتن به عراق.” در واقع بوش گفت جنگ “ممکن است” نیاز خواهد بود.
  • بایدن افتخار هماهنگی خروج از 156,000 نیروهای ایالات متحده از عراق در طول اوباما در دوره اول بود اما سکوت در ارسال 5,000 نیروهای ایالات متحده به مبارزه با دولت اسلامی طالبان در طول دوره دوم.
  • سناتور. الیزابت وارن دوباره تن به تن او را “2 درصد” مالیات بر ثروت اما غفلت به ذکر است که این امر می تواند 6% مالیات بر ارزش خالص بیش از 1 میلیارد دلار.
  • بایدن و ساندرز استدلال می کنند بیش از هزینه ساندرز’ مدیکر برای همه, برنامه ریزی, اما آنها دوباره صحبت در گذشته هر یک از دیگر. این طرح هزینه “دو” زمان فدرال هزینه های بهداشت و درمان در برخی تخمین می زند که بایدن گفت: ساندرز به درستی ذکر شده برآورد کل هزینه های بهداشت و درمان تحت قانون فعلی است.
  • ساندرز گفت: جهان صرف “$1.8 تریلیون دلار در سال در مجموع, در سلاح کشتار” اما این رقم نشان دهنده کل هزینه های نظامی جهانی — و نه فقط سلاح های صرف.

فوریه. 7 بحث شد توسط ABC News, WMUR-تلویزیون در نیوهمپشایر و اپل اخبار.

تجزیه و تحلیل
پرونده های حقوقی علیه تولید کنندگان اسلحه

بایدن گفت: ساندرز رای دادند و اجازه می دهد تا اسلحه تولید نمی شود شکایت کرد “برای جنایات آنها ایجاد کرده است.” این قانون که ساندرز در اصل پشتیبانی می کند و اجازه می دهد تا پرونده های حقوقی در برخی از موارد است.

بایدن: بزرگترین اشتباه این است که سناتور. ساندرز ساخته شده او رای دادند به تولید کنندگان اسلحه — تنها صنعت عمده در امریکا — یک راه گریز است که اجازه نمی دهد آنها را به شکایت کرد برای جنایات آنها ایجاد کرده است.

ساندرز رای دادند به نفع حفاظت از قانونی تجارت در آغوش عمل از سال 2005 است که تا حد زیادی محافظت می کند دارای مجوز تولید کنندگان, فروشندگان, فروشندگان سلاح گرم و مهمات و انجمن های صنفی از دعاوی مدنی بیش از سوء استفاده از اسلحه یا مهمات.

اما به عنوان سرویس پژوهشی کنگره نوشت: در سال 2012 گزارش قانون — که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور امضا و به قانون شامل شش استثنا که در آن مناسب مدنی هنوز هم می تواند به ارمغان آورد. استثنا شامل موارد که در آن یک اسلحه گرم فروشنده سهلانگاری در موارد مربوط به انتقال اسلحه گرم با دانش است که آن را می توان مورد استفاده برای ارتکاب جرم و موارد که در آن تولید کنندگان و فروشندگان به بازار عرضه شده و یا به فروش اسلحه گرم در نقض قانون فدرال یا ایالت.

برای مثال در نوامبر دیوان عالی کشور کاهش یافته است به اخراج یک 2015 طرح دعوی در دادگاه خانواده قربانیان سندی هوک تیراندازی در برابر Remington Arms Co. برای راه آن به بازار عرضه شده حمله به سبک تفنگ آدام لانزا استفاده می شود برای کشتن 26 نفر در سال 2012 تیراندازی مدرسه. کنتیکت قاضی گفت: این پرونده به دادگاه در 2021.

بیش از یک دهه پس از او رای دادند 2005 لایحه ساندرز تغییر مواضع و امضا به عنوان یک cosponsor از ناموفق لایحه که به دنبال لغو قانون او کمک کرد تا به تصویب برسانند.

آیا Buttigieg تلنگر در مدیکر برای همه ؟

Klobuchar متهم Buttigieg از فلیپ flopping در حمایت از مدیکر برای همه, به نقل از یک سال 2018 صدای جیر جیر که در آن Buttigieg گفت: او حمایت و آن را “بی شک” و “مثبت.” Buttigieg پشتیبانی نمی کند مدیکر برای همه طرح پیشنهاد شده توسط ساندرز اما Buttigieg مدعی است که طرح خود را برای ارائه مدیکر به عنوان یک گزینه در قانون مراقبت مقرون به صرفه مبادلات خود را از ایالات متحده آمریکا در “مسیر سر خوردن” که منجر به “خدمات درمانی برای تمام محیط زیست است.”

Klobuchar: و پیت در حالی که شما باید یک طرح های مختلف در حال حاضر شما با ارسال یک صدای جیر جیر فقط چند سال پیش که گفت: از این پس فورا indubitably, مثبت, شما برای مدیکر برای همه سنین و بنابراین من می خواهم به اشاره است که آنچه رهبری در مورد گرفتن یک موقعیت به دنبال در چیزهایی و چسبیده با آنها.

Buttigieg: فقط برای روشن شدن حقیقت این است که من سازگار شده اند در سراسر در موقعیت من در ارائه مراقبت های بهداشتی برای هر آمریکایی است.

در اینجا صدای جیر جیر Klobuchar با اشاره به:

در آن زمان Buttigieg شد شهردار خم جنوب و هنوز رتبهدهی نشده است یک نامزد برای ریاست جمهوری.

به عنوان یک نامزد Buttigieg پیشنهاد کرده است یک میانه تر مراقبت های بهداشتی پیشنهاد از برخی از دموکرات ها. او پشتیبانی نمی کند مدیکر برای همه طرح پیشنهاد شده توسط ساندرز که گسترش مدیکر که در حال حاضر را پوشش می دهد در درجه اول کسانی که به سن 65 سال و بالاتر و برخی معلول برای همه ایجاد جهانی تک پرداخت کننده سیستم مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده است. بلکه Buttigieg است پیشنهاد آنچه که او خواستار “مدیکر برای همه کسانی که آن را می خواهم.” این امر اساسا اجازه می دهد مردم برای خرید به مدیکر از طریق قانون مراقبت مقرون به صرفه مبادلات. کسانی که واجد شرایط هستند را به پرداخت یارانه برای آن هزینه خواهد بود در پوش 8.5 درصد از یک فرد درآمد. اما آن را نمی خواهد به زور مردم را به مدیکر اگر آنها را انتخاب کنید به نگه داشتن بیمه خصوصی آنها در حال حاضر.

“تنها در چند ماه گذشته آن را تبدیل به مورد است که مدیکر برای همه تعریف شده توسط سیاستمداران به معنی پایان دادن به بیمه های خصوصی و من هرگز بر این باور است که که راست مسیر” Buttigieg گفت: در مصاحبه ای با نوادا مستقل در Oct. 25. “من هنوز هم فکر می کنم که ما باید حرکت به سوی یک محیط مدیکر برای همه است.”

(ساندرز معرفی یک نسخه از خود را مدیکر برای تمام برنامه خود را در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری و این همیشه به معنای پایان دادن به بیمه های خصوصی. اما وجود داشته اند چندین عمومی گزینه های طرح پیشنهادی در کنگره که به دنبال ایجاد پیشرفت نسبت به پوشش جهانی.)

Buttigieg مدعی است که تعهد خود را به مراقبت های بهداشتی جهانی باقی مانده است و این طرح در نهایت منجر به جهانی مدیکر چرا که در طول زمان او معتقد است که مردم آن را انتخاب کنید.

“و من واقعا معتقدم عمومی جایگزین بهتر خواهد بود” Buttigieg گفت: در سی ان ان مصاحبه در سپتامبر. 19. “این به خوبی می تواند سرش مسیر است که منجر به یک مدیکر برای همه محیط زیست.”

“من باور دارم که سیاستمداران که بحث در مورد چیزهایی مانند مدیکر برای همه باید برخی از حساب از سرش مسیر به وجود آوردن” Buttigieg گفت: در مصاحبه ای با Rachel Maddow در MSNBC در 15 آوریل. “همین دلیل است که من توضیح داد که چگونه من فکر می کنم اگر ما طراحی آن را در راه حق ساخت یک نسخه از مدیکر موجود در مبادلات برای مردم به خرید به عنوان یک گزینه خواهد بود که مسیر برای رسیدن به آنجا.”

آیا ایران ‘رها کردن جاه طلبی های هسته ای خود را’?

Steyer ادعا کرد که اوباما رو “ایران به رها کردن جاه طلبی های هسته ای خود را.” این یک موضوع اختلاف ،

ایران قصد ناشناخته است اما ایران توافق هسته ای نیز می تواند به عنوان مهار و یا به تاخیر انداختن این کشور جاه طلبی — و نه پایان آن.

این طرح جامع اقدام مشترک یا JCPOA بود اجرا در سال 2016. هدف آن بود که برای جلوگیری ایران از تولید سلاح هسته ای است. آن را تلاش برای انجام این کار نیاز ایران برای کاهش تعداد عامل سانتریفیوژ و انبارهای اورانیوم در حالی که اجازه دادن به آژانس بین المللی انرژی اتمی بازرسان برای نظارت بر ایران اعلام کرد تاسیسات هسته ای.

در بورس ایران برنده رهایی از تحریم های بین المللی و توانایی به ادامه غنی سازی اورانیوم برای مقاصد صلح آمیز.

معامله موجود غروب مقررات “که آسانسور فیزیکی محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران بیش از یک دوره 10-15 سال” به عنوان توضیح داده شده در 67 صفحه کتاب راهنما منتشر شده توسط Belfer مرکز علوم و امور بین المللی در دانشگاه هاروارد.

“اگر به طور کامل اجرا محدودیت های فیزیکی و تأیید مفاد این توافق جامع هسته ای را به طور موثر جلوگیری ایران از تولید مواد شکافت پذیر برای سلاح های هسته ای در آن اعلام کرد تاسیسات هسته ای ایران برای حداقل 10 تا 15 سال” را Belfer راهنمای به ایران می گوید.

این حزبی انجمن کنترل تسلیحات گفت: چیزی مشابه آن در آگوست 2015 و تحلیل قرارداد.

“هیچ یک عنصر بلوک ایران در مسیر سلاح های هسته ای اما با هم گرفته هسته ای, محدودیت و نظارت به صورت یک سیستم جامع است که با قرار دادن سلاح های هسته ای خارج از ایران برای رسیدن به حداقل 15 سال” اتحادیه کنترل سلاح و تحلیل گفت.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن, ایالات متحده خارج از توافق هسته ای ایران و reimposed تحریم ها بر ایران است. رئیس جمهور و دیگر جمهوری خواهان انتقاد کرده اند معامله را برای اجازه دادن به ایران برای ادامه غنی سازی اورانیوم و دادن دسترسی به میلیاردها دلار دارایی های منجمد.

در گزارش دیگری در ایران به Belfer Center خلاصه استدلال و در مقابل ایران شد. کسانی که بر این باورند معامله نمی کند, جلوگیری از ایران در دستیابی به سلاح های هسته ای می گویند “توافق هسته ای ایران نمی کند نشان دهنده یک تغییر استراتژیک و دور از سلاح های هسته ای تنها یک تصمیم تاکتیکی برای به تعویق انداختن کسانی که جاه طلبی به منظور رهایی از تحریم های بین المللی می باشد”.

در اعلام این معامله در ماه اوت 2015, اوباما توصیف آن به عنوان “یک آرایش دقیق است که به طور دائم منع ایران از کسب سلاح هسته ای است.”

اما حتی اوباما اذعان کرده است که این معامله ممکن است پایان ندارد, ایران هسته ای, اما تاخیر آن است.

“در اصل ما در حال خرید برای 13, 14, 15 سال تضمین می کند که برک آوت است که حداقل یک سال” اوباما گفت NPR در ماه اوت 2015. “و سپس در سال 13 و 14 این امکان وجود دارد که کسانی که شکست برابر شده اند که بسیار کوتاه تر است. اما در آن نقطه ما باید بسیار بهتر از ایده های در مورد آنچه در آن است که برنامه خود را شامل است.”

ساندرز’ مراقبت های بهداشتی ادعا

ساندرز تکرار چند تا از رفتن به خطوط مورد مراقبت های بهداشتی است که نمی به طور کامل منعکس کننده حقایق است.

برای اولین بار با استناد به بالا هزینه های مراقبت های بهداشتی این سناتور ورمونت گفت: “ما در حال گذراندن دو برابر سرانه بهداشت و درمان را مردم از هر کشور دیگر.”

او ساخته شده است برخی از نسخه های این ادعا پس حداقل تا سال 2015از جمله سی ان ان تاون هال در سال گذشته و ماه های سپتامبر و ژانویه دموکراتیک بحث. آن را هنوز هم درست نیست.

به گزارش اخیر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دادهاست که برای سال 2018 ایالات متحده سرانه هزینه های مراقبت های بهداشتی بالغ بر $10,586. که دو بار به عنوان بسیاری به عنوان هر کشور به جز شش.

ساندرز درست است که آمریکا خرج می کند بسیار بیشتر از دیگر کشورها است. آن را صرف بیش از دو برابر $3,992 میانگین برای کشورهای OECD. اما سوئیس و نروژ و آلمان و سوئد و اتریش و دانمارک در تمام پرداخت کمی بیشتر از نیمی از آنچه ایالات متحده می کند.

بعد از آن در بحث ساندرز گفته بودند “87 میلیون نفر بیمه یا underinsured” و “500,000 مردم رفتن. به چه دلیل ؟ زیرا آنها از سرطان یا بیماری قلبی یا آلزایمر است.”

همانطور که ما توضیح داد که قبلاز 87 میلیون بیمه یا underinsured شماره می آید از یک صندوق مشترک المنافع نظرسنجیکه به طور کلی پشت این رقم است. اما شمارش شامل 19.3 میلیون نفر بودند که بیمه شده اما تا به حال تجربه یک شکاف در پوشش در سال قبل.

ساندرز نیز نمی دهد کل داستان پشت 500,000 مردم “ورشکسته” شکل چیزی است که او انجام داده قبل از. وی ارائه آن ورشکستگی به عنوان به طور کامل با توجه به مشکلات بهداشتی و پزشکی صورتحساب اما تعدادی ناشی از یک نظرسنجی که شمارش تعداد ورشکستگی که در آن هزینه های پزشکی و یا مشکلات پزشکی یا “تا حدودی” و یا “بسیار” کمک کرده است.

این نظر سنجی که منتشر شد به عنوان سرمقاله مقاله در مجله آمریکایی بهداشت عمومییافت که 66.5 درصد از شرکت کنندگان که اعلام ورشکستگی بین 2013 و 2016 ذکر دلایل پزشکی به عنوان یک مشارکت کننده. یک و نیم میلیون برآورد مشتق شده است که با استفاده از درصد به 750,489 غیر کسب و کار و ورشکستگی واصل در سال 2019.

بایدن در جنگ مجوز

بایدن تکرار استاندارد و نادرست — دفاع از خود را از سال 2002 رای به اجازه اقدام نظامی علیه صدام حسین در عراق است.

بایدن: به من اعتماد جورج بوش به نگه داشتن کلمه خود را. او گفت که او قصد ندارم برای رفتن به عراق.

اما رئیس جمهور جورج دبلیو بوش ساخته شده وعده است. به خلاف بوش علنا گفت منازت یک سخنرانی در Oct. 7 سال 2002 که جنگ امکان بود: “من امیدوارم که این نمی خواهد نیاز به اقدام نظامی است. و درگیری نظامی می تواند دشوار است. که فقط چند روز قبل از مجلس سنا رای دادند 77-23 در حمایت از قطعنامه — با بایدن پس از آن رئیس کمیته روابط خارجی سنا در اکثریت است.

بعلاوه بایدن مخالفت با یک حرکت دیگر دموکرات نیاز دارند که بوش یا برنده شدن در سازمان ملل متحد تصویب اقدام نظامی و یا بازگشت به کنگره برای دومین مجوز. بایدن گفت: در سنا طبقه است که آن را تقویت خواهد کرد رئیس جمهور دست در فشار دادن U. N. برای تهاجمی تر بازرسی ممکن است سلاح های کشتار جمعی, اگر رئیس جمهور می گویند:”من در حال حاضر مجاز اگر شما موفق به انجام این کار به استفاده از زور علیه” صدام حسین.

ما خطاب به این بایدن ادعا می کنند در بیشتر طول در ما Jan. 15 داستانFactChecking ژانویه دموکراتیک بحث است.”

بایدن در آوردن سربازان خانه

بایدن همچنین چرخید نقش خود در آوردن نیروهای نظامی از عراق زمانی که او معاون رئیس جمهور.

بایدن: رئیس جمهور [اوباما] رو به من با کل دستگاه امنیتی و گفت: “جو, من می خواهم شما را به سازماندهی گرفتن 156,000 نیروهای نظامی این کشور از عراق است.” من که. من که.

این درست است که در سال 2009 بایدن به ریاست یک کمیته که نظارت خروج نیروهای نظامی, در حالی که همچنین نگه داشتن چشم در مسائل اقتصادی و سیاسی در عراق است. این بایدن کمیته شامل نمایندگانی از وزارت دفاع ستاد مشترک کارکنان وزارت خزانه داری و سازمان های دیگر.

اما آنچه بایدن نتواند به ذکر است که بعد از آن در دوره دوم اوباما با بایدن هنوز معاون رئیس جمهور آمریکا با ارسال نیروهای نظامی به عراق برای مبارزه با دولت اسلامی مبارزان که اشغال کرده بود خیلی از کشور است. در نزدیکی پایان دولت اوباما در اواخر ماه سپتامبر سال 2016 تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در بیش از 5000.

وارن مالیات بر ثروت

وارن اشاره او پیشنهاد مالیات بر ثروت دو بار در طول بحث هر دو بار آن را “2-درصد مالیات بر ثروت.”

این درست است که بخشی از طرح شامل مالیات سالانه 2 سنت در هر دلار از ثروت بیش از 50 میلیون دلار است, اما او اشاره نمی کند که اصلاح برنامه های تماس در آن با بیش از 1 میلیارد دلار از ثروت به پرداخت سه برابر این مبلغ است.

وارن اصلی طرح شامل 2% مالیات بر ارزش خالص بیش از 50 میلیون دلار و 3 درصد مالیات بر ارزش خالص بیش از 1 میلیارد دلار. اما او بعد از معرفی یک طرح برای پرداخت هزینه های مدیکر برای همه است که شامل افزایش بالاتر از آستانه مالیاتی به 6 درصد.

وارن هدف به صرف پول مطرح شده توسط کسانی که مالیات تا حد زیادی در بهبود آموزش و پرورش ما به عنوان دقیق در ماه ژوئن. او می گوید با طرح جلد: جهانی مراقبت از کودک برای هر کودک در سن 0 تا 5; جهانی pre-K برای هر 3 – و 4 ساله; دستمزد بالاتر برای مراقبت از کودکان کارگران و معلمان پیش دبستانی; شهریه و هزینه های تمام ویژگی های عمومی و مدارس 2-کالج سال و 4 سال دانشگاه; $50 میلیارد دلار برای تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها و بخشودگی بدهی وام دانشجویی برای 95 درصد از کسانی که با چنین بدهی. آن را نیز ارائه 100 میلیارد دلار بیش از 10 سال برای مبارزه با مواد مخدر بحران را “پرداخت” در سبز معامله جدید و مدیکر برای همه است.

با این حال برخی از اقتصاددانان سوال که آیا طرح خود را بالا می برد تا آنجا که او انتظار دارد.

همانطور که ما قبل از نوشته های پن وارتون بودجه مدل پیش بینی شده است که اگر اجرا شده در سال 2021 که مالیات ها را افزایش بین $2.3 تریلیون دلار 2.7 تریلیون بیش از 10 سال است. که در مورد $1 تریلیون دلار به 1.4 تریلیون دلار کمتر از وارن کمپین را برآورد. PWBM همچنین تخمین زده است که مالیات بر ثروت را کاهش می دهد تولید ناخالص داخلی در سال 2050 در حدود 1-2 ٪ بسته به اینکه چگونه این پول صرف شده است.

مالیات بر ثروت است و مکرر صحبت کردن نقطه وارن که ذکر آن در بحث مرحله در طول بحث نژاد پرستی در امریکا و برجسته آن در پایان سخن گفت:

وارن: هر کس می گوید که آنها را دوست دارم اما در اینجا معامله آن زمان به آمده تا با برنامه های واقعی را که اتفاق می افتد. من قبل از صحبت در مورد 2 درصد مالیات بر ثروت, اما این ایده تمام پشت آن است که ما می تواند انجام دهد در اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش و کیفیت خوب, مراقبت از کودک, جهانی, pre-K برای هر 3 ساله و 4 ساله در امریکا, و ما می تواند به توقف بهره برداری مردم تا حد زیادی سیاه و قهوه ای زنان — که انجام این کار و افزایش دستمزد هر کودک مراقبت از کارگر و معلم مهد کودک در امریکا است.

اما آن را هزینه کسانی که با بیش از 1 میلیارد دلار در ارزش خالص 6 درصد از ثروت خود را به بیش از این مقدار 2 درصد.

مدیکر برای همه اعداد

بایدن و ساندرز استدلال می کنند بیش از هزینه ساندرز’ مدیکر برای همه طرح است. بایدن با انتقاد ساندرز برای ارائه یک برچسب قیمت برای طرح خود را و گفت: این امر هزینه ” ، آنچه را که مالیات دهندگان پرداخت برای هر برنامه ما صرف در ایالات متحده است.” ساندرز گفت: آنچه بایدن می خواست وضعیت موجود هزینه “$50 تریلیون … بیش از 10 سال آینده.”

هر دو به یک نقطه. ما از طریق شماره.

ساندرز نشده ارائه یک برچسب قیمت برای طرح خود و بسیاری از جزئیات که نیاز به اتو کردن قبل از جامد برآورد می شود محاسبه می شود. چندین سازمان آمده اند تا با تغییر تخمین می زند. در یک برآورد آنلاین منتشر شده توسط ساندرز’ 2016 ریاست جمهوری جرالد فریدمن, a professor اقتصاد در دانشگاه ماساچوست امهرست گفت: این طرح افزایش هزینه های دولت توسط $13.8 هزار میلیارد بیش از 10 سال است. اما این که کم پایان از تخمین می زند. دیگران باید در محدوده از $25 تریلیون دلار به 34 تریلیون بیش از 10 سال است.

که بیش از دو برابر آنچه که دولت فدرال در حال حاضر صرف در برنامه مراقبت های بهداشتی. کل فدرال هزینه های مراقبت های بهداشتی شد $1 تریلیون دلار در سال 2018 با توجه به مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و پیش بینی $14 تریلیون بیش از 10 سال (2018-2027). دیدن جدول 16 زیر بینی.

که با قرار دادن هزینه در “دو” زمان فدرال هزینه های مراقبت های بهداشتی.

ساندرز در ضمن ذکر شده در این طرح از سیستم مدیریت محتوا برای کل ملی مراقبت های بهداشتی, هزینه — که شامل همه دولت و کارفرما و فرد و بیمه گر هزینه های. که در مجموع پیش بینی $47 تریلیون بیش از 10 سال — حدود 50 تریلیون.

آنچه بایدن را نادیده می گیرد این است که فدرال هزینه های بهداشت و درمان خواهد بود تقریبا تمام هزینه های بهداشت و درمان تحت مدیکر برای همه — پس از پرداخت توسط بیمه افراد کارفرمایان و حتی دولت های ایالتی و محلی خواهد شیفت به دولت فدرال است. چه ساندرز را نادیده می گیرد این است که برخی از برآورد هزینه طرح خود را انتظار می رود مجموع دو طرح ملی سلامت و هزینه های برای افزایش از وضعیت موجود.

اخیر برآورد موسسه شهری در بر داشت تک پرداخت کننده طرح مانند ساندرز’ افزایش خواهد داد طرح ملی سلامت و هزینه های $720 میلیارد دلار در سال 2020 است.

وجود دارد هنوز هم درگیر حدس و گمان و بدون بتن بیشتر جزئیات این طرح مانند آنچه که نرخ آن خواهد پرداخت ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. یک فوریه 2019 تجزیه و تحلیل توسط کمیته مسئول بودجه فدرال گفت که کل طرح ملی سلامت و هزینه های “احتمال تغییر بیش از چند تریلیون دلار در طول دهه.” و اینکه آیا این تغییر بود بالا یا پایین خواهد بستگی دارد “در این که آیا افزایش هزینه های گسترش پوشش (توسط بیمه سلامت سخاوتمندانه تر و ارائه آن به مردم بیشتر) بزرگتر است یا کوچکتر از مقدار ذخیره شده از پایین ارائه دهنده خدمات پرداخت با مواد مخدر پرداخت و اداری هزینه می شود.”

ساندرز در جهانی ‘سلاح’ هزینه

در بحث امید خود برای آبکاری بین المللی حمایت از مجموع مبارزه با تغییر آب و هوا ساندرز نادرست مشخص می شود یک آمار جهانی نظامی صرف.

“در اینجا رویای من است — شاید این یک رادیکال رویا” ساندرز گفت. “اما شاید فقط شاید با توجه به بحران آب و هوا را تغییر دهید جهان می توانند درک کنند که به جای صرف $1.8 تریلیون دلار در سال در مجموع, در سلاح های کشتار, طراحی شده برای کشتن هر یک از دیگر, شاید ما, استخر, منابع ما و مبارزه ما با دشمن مشترک است که تغییر آب و هوا.”

که $1.8 تریلیون نشان دهنده هزینه های بیش از فقط سلاح. این رقم در سال 2018 کل هزینههای نظامی جهان به عنوان محاسبه شده توسط بین المللی تحقیقات صلح استکهلم موسسه یک مخزن فکر می کنم که تحقیقات جنگ تسلیحات و بیشتر.

“هزینه های نظامی اشاره به تمام مخارج دولت در زمان نیروهای نظامی و فعالیت های از جمله حقوق و مزایای عملیاتی هزینه های تعمیر و خرید تجهیزات نظامی ساخت و ساز, تحقیق و توسعه و دولت مرکزی فرمان و پشتیبانی” سازمان می گوید: از این رقم است. “SIPRI در نتیجه مانع از استفاده از واژه هایی مانند “اسلحه صرف’ زمانی با اشاره به هزینه های نظامی به عنوان هزینه های تسلیحات است که معمولا تنها اقلیتی از کل است.”

— توسط یوجین Elie بروکس جکسون لری رابرتسون رابرت فارلی d’angelo گور جسیکا مک دونالد Saranac حال اسپنسر آنجلو Fichera و ایزابلا Fertel

منابع

Congress.gov. S. 1129 – مدیکر برای همه عمل 2019. دیده 8 Feb 2020.

PeteforAmerica.com (وب سایت کمپین برای پیت Buttigieg). مدیکر برای همه کسانی که می خواهند این طرح است. دیده 8 Feb 2020.

Messerly مگان. “Buttigieg:” به معنی ” مدیکر برای همه اتحادش را تغییر; ‘شانس’ Facebook دیگر شرکت های فن آوری شکسته اگر او رئيس جمهور شود.” نوادا مستقل است. 25 Oct 2019.

Debenedetti گابریل. “ساندرز کلینتون برخورد خود جدید” مدیکر برای همه ” برنامه است.” سیاسی. 17 Jan 2016.

قیصر بنیاد خانواده. “مقایسه مدیکر-برای-تمام و طرح های پیشنهادی.” به روز شده در 15 مارس 2019.

رای های هوشمند. “MSNBC ‘The Rachel Maddow نشان می دهد’ – رونوشت: مصاحبه با پیت Buttigieg.” 15 Apr 2019.

فارلی و رابرت گور d’angelo. “FactChecking ساندرز’ سی ان ان تاون هال.” FactCheck.org. 28 Feb 2019.

رابرتسون لری و همکاران. al. “FactChecking سپتامبر بحث دموکراتیک.” FactCheck.org. 13 Sep 2019.

جکسون Brooks et. al. “FactChecking ژانویه بحث دموکراتیک.” FactCheck.org. 15 Jan 2020.

Elie یوجین و همکاران. al. “FactChecking دوم بحث دموکراتیک.” 31 جولای 2019.

گور D’angelo. “ساندرز Hypes هزینه های بهداشت و درمان.” FactCheck.org. 18 Aug 2015

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه است. هزینه های بهداشت و درمان (شاخص). قابل دسترسی در 7 فوریه سال 2020 است.

Elie یوجین و همکاران. al. “FactChecking اکتبر بحث دموکراتیک.” 16 Oct 2019.

Collins, سارا R., et. al. “پوشش بیمه سلامت هشت سال پس از ACA.” این صندوق مشترک المنافع. 7 Feb 2019.

Himmelstein دیوید U. et. al. “پزشکی ورشکستگی: هنوز هم رایج با وجود قانون مراقبت مقرون به صرفه.” Am J بهداشت عمومی. 109(3):431-433, 2019.

ایالات متحده دادگاه. ورشکستگی براده ادامه خواهد داد به کاهش. 22 Apr 2019.

“رئیس جمهور بوش در سخنرانی در استفاده از زور است.” Transcript. نیویورک تایمز. 8 Oct 2002.

“H. J. پژوهش. 114 (107): مجوز برای استفاده از نیروی نظامی علیه عراق قطعنامه از سال 2002 است.” Govtrack.ما 11 Oct 2002.

رکورد کنگره. حجم 148 شماره 133 صفحه S10260. 10 Oct 2002.

Cronk تری ماه. کارتر: “600 سرباز برای اعزام به فعال کردن عراقی ها برای بازپس گیری موصل از داعش.” فرماندهی مرکزی ایالات متحده. 28 Sep 2016.

چو ویویان. “حفاظت از قانونی تجارت در آغوش عمل: یک نمای کلی از محدود کردن شبه جرم و مسئولیت تولید کنندگان اسلحه.” خدمات تحقیقاتی کنگره. 20 دسامبر 2012.

Altamari دیو. “بعد از مدت ها تاخیر طرح دعوی در دادگاه توسط سندی هوک خانواده ها در برابر تفنگ ساز, Remington Arms را به محاکمه در 2021.” هارتفورد کورانت. 11 Dec 2019.

GovTrack.ما. “ساندرز cosponsors لایحه برای لغو حقوق تفنگ او رای دادند در سال 2005 است.” Govtrackinsider.com. 11 فوریه 2016.

جهان نظامی هزینه می کند می تواند به $1.8 تریلیون دلار در سال 2018 است.” آزادی مطبوعات بین المللی تحقیقات صلح استکهلم موسسه. 29 Apr 2019.

بین المللی تحقیقات صلح استکهلم موسسه. “SIPRI برگه مارس 2019 | روند در جهان هزینه های نظامی, 2018.” Apr 2019.

وارن الیزابت. “پایان دادن به Stranglehold از هزینه های مراقبت های بهداشتی در خانواده های آمریکایی است.” متوسط. 1 Nov 2019.

پن وارتون مدل کسب و کار. “سناتور الیزابت وارن مالیات بر ثروت: پیش بینی بودجه و اثرات اقتصادی.” 12 Dec 2019.

Farley, رابرت. “حقایق در وارن طرح مالیات بر ثروت.” FactCheck.org. 25 ژوئن 2019.

مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. NHE برگه. 5 دسامبر 2019.

شهری موسسه. “از افزایشی به جامع بیمه بهداشت و درمان اصلاحات: چگونه مختلف اصلاحات گزینه های مقایسه در پوشش و هزینه ها.” Oct 2019.

کمیته مسئول بودجه فدرال. “چقدر خواهد مدیکر برای همه هزینه؟” 27 Feb 2019.

رابرتسون لری. “حقایق در مدیکر برای همه است.” FactCheck.org. 24 Apr 2019.

“ایران هسته ای: یک راهنمای قطعی.” Belfer مرکز علوم و امور بین المللی در دانشگاه هاروارد. Aug 2015. به روز شده در Nov 2017.

“رمز گشایی توافق هسته ای ایران.” Belfer مرکز علوم و امور بین المللی در دانشگاه هاروارد. May 2015.

کاخ سفید. “رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در طرح جامع اقدام مشترک.” 8 مارس 2018.

“بخش 3: درک JCPOA.” Arms Control Association. Aug 2015.

کاخ سفید. “سخنان رئیس جمهور در ایران.” 5 Aug 2015.

“اوباما: ایران دیگر ‘برک آوت زمان,’ هر چند نه به طور نامحدود.” NRP. 11 Aug 2015.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>