FactChecking مارس بحث دموکراتیک

خلاصه

اول سر-به-سر بحث دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه بین معاون رئیس جمهور جو بایدن و سناتور. برنی ساندرز متمرکز دولت در پاسخ به این رمان شیوع کروناویروس. ما مرتب از طریق رقابت مدعیان در دو جبهه-دونده ساخته شده در مورد این بیماری همه گیر و همچنین موضوعات دیگر از جمله امنیت اجتماعی, سوپر پکس و کمک مالی.

  • پس از بایدن ادعا کرد این خانه فقط در یک coronavirus امداد لایحه که گفت: “شما نمی مجبور به پرداخت برای هر یک از این دوره” ساندرز در پاسخ گفت: این قانون تا به حال یک “عظیم” راه گریز. این لایحه ارائه رایگان تست نه درمان آن معاف بزرگ کارفرمایان از پرداخت مرخصی استعلاجی ارائه.
  • بایدن را رد ساندرز ” ادعا می کنند که او تا به حال صحبت کردیم و در طبقه سنا “در مورد ضرورت” از “برش امنیت اجتماعی است.” در سال 1984 بایدن به نام برای یک سال هزینه های یخ که شامل امنیت اجتماعی و به او افتخار در مورد آن موقعیت از طبقه سنا در سال 1995. اما ساندرز رفت و بیش از حد در این ادعا بایدن دارای سابقه “advocat[ing]” برای چنین کاهش است.
  • بایدن گمراه کننده ادعا کرد که او “نه” کمک در نوشتن یک سال 2005 به ورشکستگی لایحه ای که ساخته شده آن را آسان تر برای شرکت های کارت اعتباری برای جمع آوری بدهی اما تصمیم گرفت تا آن را بهتر به کار با جمهوریخواهان برای بهبود این لایحه به دلیل یک جمهوری خواه رئیس جمهور بود و انتظار می رود به ثبت نام در آن است.
  • بایدن گفت: ساندرز است “نه سوپر پکس” و ساندرز گفت: “من هیچ ندارد.” ساندرز نه ممکن و نه سوپر پکس حمایت از مبارزات انتخاباتی خود را, اما او تا به برخی از.
  • بایدن گفت: ساندرز “رای دادند در برابر کمک مالی به صنعت خودرو” که در واقع ساندرز حمایت 15 میلیارد دلار بسته کمک برای خودروسازان در سال 2008.
  • ساندرز متناوبا گفت که “حداقل 30,000” و “تا 60000” مردم مرگ در سال به دلیل فاقد بیمه درمانی. وجود شواهد کافی برای پین کردن یک رقم دقیق هر چند مطالعات برآورد کرده اند که هزاران نفر از مرگ و میر سالانه مربوط به فاقد پوشش است.
  • بایدن گفت که او یک “100% امتیاز” از سقط جنین-حقوق گروه trevor trust. درست است که برخی از سال خود را به عنوان یک سناتور, اما نه همه به عنوان یک خط از سوال توسط ساندرز اشاره کرد.
  • ساندرز به درستی اشاره کرد که میانگین تورم دستمزد نزدیک به آنچه که آنها از 45 سال پیش. اما این ماسک این واقعیت است که دستمزد نیست و مسطح شده است که: آنها کاهش یافته و از اوج خود در اوایل 1970s شده اند و در کل روند صعودی پس از ضربه پایین در سال 1996.
  • در صحبت کردن در مورد تغییر آب و هوا بایدن به اشتباه اعلام کرد که خانه اش در ایالت دلاور “است 3 فوت بالاتر از سطح دریا.” در حالی که بخش هایی از دلاور هستند که کم ارتفاع ترین دولت است و متوسط ارتفاع 60 فوت بالاتر از سطح دریا.

دو نامزد همچنین با تکرار ادعاهای ما قبل از بررسی در مراقبت های بهداشتی تغییر آب و هوا, هزینه های دفاعی و کنترل اسلحه.

مارس 15 بحث بود که توسط سی ان ان و Univision.

تجزیه و تحلیل
Coronavirus امداد لایحه

ساندرز درست بود زمانی که او گفت: وجود دارد “عظیم” گریز در coronavirus امداد قوانین تصویب شده توسط مجلس در اوایل مارس 14.

ساندرز ساخته شده از اظهار نظر پس از بایدن گفت: “ما فقط به تصویب یک قانون که می گوید شما نمی مجبور به پرداخت برای هر یک از این دوره است.”

ساندرز گفت: “به عنوان یک ماده در واقع این درست نیست. که قانون عظیم نقاط ضعف. من درک می کنم که [مجلس] Nancy Pelosi او را; خواهان آن جلوگیری کرد. چه شما در حال صحبت کردن در مورد جو اینجا بسیار زیاد است نقاط ضعف در آن — که در واقع آن است نه لزوما پوشش درمان برای همه مردم در امریکا است. و این که مردم در حال رفتن به یک لایحه مگر ما تغییر است. و ما قصد داریم به ارائه قانون در واقع تغییر آن است.”

این لایحه را پوشش نمی دهد درمان COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید, اگر چه آن را فراهم می کند آزمایش رایگان برای همه از جمله بیمه. آن را نیز فراهم می کند 1 میلیارد دلار در کمک های غذایی و تقویت مزایای بیکاری.

گریز از این واقعیت است که پرداخت مرخصی استعلاجی و خانواده و پزشکی را ارائه معاف کسب و کار با 500 یا بیشتر کارکنان است. این چیزی نیست که آمریکا که پیش نویس آن را در ذهن داشت. اما با توجه به سی ان ان, معافیت درج شده بود برای جلب رضایت جمهوریخواهان مجلس که اصرار بر آن است.

“دموکرات ها ترجیح داده اند ، که انتخاب ما رو” دموکراتیک منبع گفته سی ان ان جیک Tapper.

قانون پاکسازی خانه طولانی نیست پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی خود را تایید.

این لایحه همچنین اجازه می دهد تا وزارت کار به اعطای مشکلات معافیت برای کسب و کارهای کوچک.

در حالی که رایگان تست دیده شد که این قانون را محور پرداخت می شود ترک ارائه شده بود در نظر گرفته انتقادی از مقامات بهداشت باید بر اهمیت مردم ماندن در خانه برای کاهش خطر گسترش این بیماری است.

تبادل بین نامزدهای دموکرات پس از ساندرز که عمده مبارزات موضوع توسط مدیکر گفت: coronavirus بحران تأکید ضعف فعلی سیستم مراقبت های بهداشتی. بایدن گفت:”این همه آزاد است. شما لازم نیست که به پرداخت هزینه برای یک چیز. که هیچ ربطی به اینکه آیا یا نه شما باید یک بیمه نامه است. این یک بحران است. ما در جنگ با این ویروس. ما در جنگ با این ویروس. آن را تا به چیزی برای انجام با شرکت می پردازد و یا هر چیزی. ما فقط تصویب قانون گفت: شما نمی مجبور به پرداخت برای هر یک از این دوره است.”

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و مجلس رهبران طرح را یک “حرکت اصلاحی” به این لایحه مارس 16 و سپس آن را به مجلس سنا.

ساندرز حملات بایدن در امنیت اجتماعی

در آتشین عقب و جلو بیش از ساندرز ” ادعا می کنند که بایدن دارای سابقه ای طولانی در حمایت از کاهش امنیت اجتماعی هر دو نامزد ماساژ حقایق است.

بایدن را رد ساندرز ” ادعا می کنند که او تا به حال صحبت کردیم و در طبقه سنا “در مورد ضرورت” از “برش امنیت اجتماعی است.” در سال 1984 بایدن به نام برای یک سال هزینه های یخ که شامل امنیت اجتماعی و به او افتخار در مورد موقعیت که در سال 1995 در طول بحث در مورد اصلاح بودجه متوازن است. اما ساندرز نیز رفت و بیش از حد با خود ادعا می کنند که بایدن به “حمایت” از جمله کاهش است.

ساندرز: آیا شما شده است در سنا … وقت و زمان دوباره صحبت کردن در مورد ضرورت و با غرور و افتخار در مورد برش تامین اجتماعی, برش, مدیکر, برش جانبازان برنامه های.

بایدن: هیچ.

ساندرز: هرگز به شما گفته ؟

بایدن: هیچ.

ساندرز التماس بینندگان برای رفتن به یوتیوب بزنید. او را از رسیدن به بایدن را قانونی گذشته را به نقطه خود را.

به ما نوشت و ما Jan. 24 داستان “بایدن در مقابل ساندرز در امنیت اجتماعی و مدیکر” در سال 1984 هنگامی که رونالد ریگان رئیس جمهور پس از بایدن سناتور. co-اسپانسر اندازه گیری (همراه با حزب جمهوری خواه ایالت چاک Grassley و دیگران) به دنبال یک سال در سراسر-هیئت مدیره یخ های دفاع داخلی و صرف به عنوان یک راه برای کاهش کسری بودجه. این پیشنهاد که شکست خورده اند حذف هزینه زندگی را افزایش می دهد برای یک سال برای تامین اجتماعی و مدیکر.

سریع به جلو به یک دهه به سال 1995 و بایدن دو بار ذکر شده است که پیشنهاد به توضیح حمایت خود را برای اصلاح بودجه متوازن و برای اثبات واجد fides به عنوان کسی که جدی در مورد کاهش کسری بودجه.

برای مثال در ژانویه. 31 سال 1995 بایدن گفت: از سنا “زمانی که من استدلال می کنند که ما باید یخ فدرال هزینه های من به معنای امنیت اجتماعی نیز هست. من به معنای مدیکر و مدیکید. من به معنای مزایای جانبازان. من به معنای هر انفرادی تنها چیزی که در این دولت است. و من نه تنها سعی کردند آن را یک بار من سعی کردم آن را دو بار. من سعی کردم آن را به یک سوم زمان و من سعی کردم آن را به یک چهارم زمان است. کسی به من بگویید در اینجا چگونه ما می رویم به انجام این کار سخت و بدون برخورد با هر یک از کسانی که گاو مقدس برخی مستحق حفاظت بیشتر از دیگران است. من کاملا مطمئن شوید که چگونه می توانید از اینجا وجود دارد. من مطمئن هستم که ما باید به مردم آمریکا, مستقیم تا که چنین اصلاحیه در حال رفتن به نیاز به برخی از تغییرات بزرگ است.”

بنابراین بایدن به صحبت در طبقه سنا در مورد خود را در یک زمان پشتیبانی از یک سال توقف به امنیت اجتماعی است.

اما وجود دارد بیشتر به بایدن را ضبط و هر دو ساندرز و بایدن برداشت از آن به صورت انتخابی.

ساندرز اشاره کرد که بایدن یک “فن” از اصلاح بودجه متوازن است که ساندرز گفت: “نامیده می شود برای کاهش امنیت اجتماعی است.” اما مسئله این است که ظریف تر از ساندرز نشان می دهد.

بازگشت در سال 1996 بایدن در میان دموکرات ها که رای دادند برای اصلاح بودجه متوازن به قانون اساسی است. قطعنامه کاهش یافت و فقط از دو سوم اکثریت لازم برای تصویب 64-35.

بایدن پشتیبانی یک اصلاحیه که به دنبال حفاظت از سیستم تامین اجتماعی از هر گونه کاهش و تصویب به عنوان بخشی از بودجه متوازن برنامه ریزی. هر چند که اصلاح نشد و بایدن رای دادند برای بودجه متعادل قطعنامه به هر حال, آن را دقیق برای ساندرز به می گویند که بودجه متعادل پیشنهاد “نامیده می شود برای کاهش امنیت اجتماعی است.” به اصلاح بودجه متوازن وضوح ذکر نشده امنیت اجتماعی تنها که “[t]otal outlays برای هر سال مالی باید بیش از مجموع رسید که برای سال مالی” مگر اینکه سه پنجم از هر دو مجلس نمایندگان و سنا به توافق استثنا.

ساندرز نیز متهم بایدن از در نظر گرفتن موقعیت است که “همه چیز روی میز بود” در بودجه مذاکرات با جمهوری خواهان “از جمله در قضاوت خود را کاهش به امنیت اجتماعی است.”

این به احتمال زیاد اشاره به بایدن را نظرات به NBC “ملاقات با مطبوعات” در آوریل 29, 2007 زمانی که پس از آن-بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: میزبان تیم Russert که او را “کاملا” قرار “سن واجد شرایط بودن” و “هزینه زندگی” برای امنیت اجتماعی و مدیکر روی میز در طول بحث بر کاهش کسری بودجه.

و بایدن نیز درگیر در به اصطلاح “بشردوستانه” مذاکرات بین جمهوری باراک اوباما و “جان بونر” که موجب کاهش کسری بودجه از طریق ترکیبی از افزایش مالیات و کاهش هزینه ها — و حتی تغییرات به امنیت اجتماعی است. به نیویورک تایمز گزارش داد که بزرگ مقرون به صرفه خواهد افزایش سن بازنشستگی و تغییر فرمول برای محاسبه مزایای. اما به عنوان زمان گزارش معامله از طریق سقوط کرد به عنوان اعضای بونر را حزبی اعتراض به افزایش مالیات.

در طول مناظره بایدن گفت که هیچ کدام از این موارد منجر به کاهش امنیت اجتماعی و این که او هرگز رای به کاهش امنیت اجتماعی است.

“من می دانم چرا که افرادی مثل من به من کمک کرد توقف که” ساندرز گفت. “تمام چیزی که من میگویم این است که شما آماده برای برش و مدافع برای کاهش.”

گفت که بایدن آماده شد به “حمایت” کاهش امنیت اجتماعی و گمراه کننده است. به عنوان ما نوشت: در داستان ما در مورد بایدن سابقه در تامین اجتماعی, ما نمی دانیم که چه بایدن ممکن است مایل به سازش پس از آن می پردازد هرگز اتفاق افتاده است. موافقت با مرخصی یک مسئله “روی میز” قبل از مذاکره نیست و همان چیزی که به عنوان موافقت با آن را انجام دهد.

ما باید توجه داشته باشید که در سال 2020 پیشنهاد بایدن پیشنهاد کرده است یک طرح است که افزایش درآمد برای امنیت اجتماعی با از بین بردن مالیات بر حقوق و دستمزد کلاه و گسترش منافع برای برخی از قدیمی ترین سالمندان است.

در طول مناظره بایدن خواسته ساندرز به “ایمان” که در مبارزات انتخاباتی خود گرفته بود “خارج از چارچوب” بایدن نظرات در مورد مالیات برنامه ریزی و پشتیبانی توسط سابق مجلس پل رایان ، ما توافق کردیم کسانی که نظرات مورد استفاده قرار گرفت گمراه کننده در یک ساندرز کمپین خبرنامه به پیشنهاد بایدن حمایت از رایان طرح است.

اما به عنوان ما نوشت: در آن زمان بایدن نظرات در طول زمان را روشن است که او در حداقل بوده است مایل به نگه داشتن به کاهش امنیت اجتماعی و مدیکر به عنوان مذاکره تراشه در حالی که دیگر دموکرات ها گرفته اند یک خط سخت تر است که هر گونه کاهش نمی توان بخشی از بودجه مذاکرات است.

بایدن به قانون ورشکستگی چرخش

دو روز قبل از مناظره بایدن گفت که حمایت سناتور. الیزابت وارن برنامه ریزی برای تغییر یک قانون ورشکستگی است که او تا به حال حمایت به عنوان سناتور در سال 2005. وارن طرح خواهد آن را آسان تر برای مردم برای به دست آوردن بدهی — اجازه می دهد بدهی وام دانشجویی, برای مثال, در ورشکستگی تخلیه شود.

Univision را Ilia Calderón یکی از بحث های مدیران خواسته بایدن چرا او تغییر کرده و موقعیت خود را و در حال حاضر پشتیبانی وارن طرح است.

به عنوان بایدن گفت که او تصمیم به بهبود لایحه ای که او می دانست که جمهوری خواهان کنترل کنگره را تصویب و جمهوریخواه جورج دبلیو بوش رئیس جمهور را امضا و به قانون.

بایدن: من تا به حال یک انتخاب این بود که به تصویب جمهوری خواه رئیس جمهور جمهوری خواه کنگره و من پیشنهاد دو اصلاحات به مطمئن شوید که مردم تحت $50,000 خواهد نمی شود و زنان و کودکان را به جلوی خط در نفقه و پشتیبانی پرداخت. که آنچه که من انجام داد. آن را تصویب اکثریت. من مثل بقیه از این لایحه اما من آن را بهبود شماره یک.

بعد ساندرز اشاره کرد که بایدن به حال “کمک در نوشتن” سال 2005 به ورشکستگی لایحه که وارن به نام “وحشتناک برای خانواده های نیازمند” زمانی که او اعلام کرد طرح خود را برای خنثیسازی بخش هایی از قانون است.

ساندرز: جو اگر حافظه من درست است به شما کمک در نوشتن است که لایحه ورشکستگی.

بایدن: من نداشت.

واقعیت این است که بایدن به حال سابقه طولانی با قانون و حمایت خود را از آن predated بوش. در واقع بایدن کمک کرد تا پیش نویس یک نسخه از ورشکستگی لایحه ای که به کنگره ارسال شده به رئیس جمهور بیل کلینتون در سال 2000 تنها به این رئیس جمهور دموکرات جیب وتو این لایحه قبل از خروج از دفتر.

بیایید نگاهی به در بایدن دخالت در لایحه ورشکستگی.

در 15 مارس سال 1999 جمهوریخواه ایالت چاک Grassley اعلام کرد که او تا به حال معرفی ورشکستگی قانون اصلاحات سال 1999 با حمایت از دموکرات سنسور. رابرت Torricelli و بایدن.

“سناتور. چاک Grassley امروز معرفی یک طرح دو حزبی به بهبود این کشور را به ورشکستگی سیستم” سناتور جمهوری خواه اعلام کرد در آزادی مطبوعات. “سنسور. رابرت Torricelli از نیوجرسی و جو بایدن دلاور پیوست Grassley به عنوان شرکت حامیان مالی از ورشکستگی قانون اصلاحات سال 1999.”

در سال 2000 بایدن عضو مجلس سنا کمیته کنفرانس که حل و فصل اختلاف بین مجلس’ ورشکستگی صورتحساب قبل از ارسال نسخه نهایی به کلینتون.

در طبقه سنا روز, تصویب on Dec. 7, 2000 دیابت اورین هچ خاص بایدن در میان دیگران برای کار خود را در لایحه اعتباری تصویب آن به بایدن را “تعهد تزلزل ناپذیر به انجام اصلاحات مهم در این لایحه است.”

بخشی از بایدن خواست کلینتون به تجدید نظر خود را وتو تهدید و تبلیغ مفاد این لایحه “برای محافظت از خانواده زیر متوسط درآمد” و آن را آسان تر برای زنان و کودکان به دریافت نفقه و حمایت از کودکان از شوهران و پدران که فایل برای ورشکستگی. اینها چیزهایی است که بایدن ادعا کرد که در طول این بحث که او تحت فشار قرار دادند و در سال 2005 به منظور پیروزی خود را پشتیبانی می کند.

“[یک] از ویژگی های این قانون است که من فکر می کنم سزاوار تاکید بیشتری است تاریخی خود را بهبود در درمان حمایت از خانواده پرداخت — حمایت از کودک و نفقه” بایدن گفت: Dec. 7, 2000.

پس از کلینتون وتو این لایحه Grassley دوباره به راه افتادند ورشکستگی قانون اصلاحات در جولای 2001 و بایدن بانیان آن است. بایدن عضو رسمی کمیته کنفرانس به کار بر روی لایحه ورشکستگی و کمیته برنامه ریزی شده بود به اولین جلسه خود در سپتامبر. 12 سال 2001 — که آن را به عنوان معلوم شد روز بعد از 9/11 حمله تروریستی است. در آن زمان کنگره سه ماهه توصیف بایدن به عنوان “یکی از اندازه گیری ترین آوازی هواداران است.”

این بود تا سال 2005 که ورشکستگی لایحه قانون تبدیل شد.

به عنوان او در سال 2000 تخم ستایش بایدن برای کمک به او در این لایحه در روز است که سنا تصویب این قانون. هچ گفت: بایدن کار کرده بود “خستگی ناپذیر برای سال در این قانون و آنها برخی گرفته اند دشوار آرا به آن انجام می شود.”

و به عنوان او را در سال 2000 بایدن صحبت در حمایت از این لایحه مقررات ساخته شده است که آن را آسان تر برای زنان و کودکان به جمع آوری نفقه و حمایت از کودکان. “من اینجا هستم تا دوباره امروز نشان می دهد که بر خلاف بسیاری از شعارهای شده است که در اطراف پرتاب این لایحه در واقع بهبود وضعیت زنان و کودکان که بستگی حمایت از کودکان می شود.”

بر خلاف ادعای خود در طول مناظره بایدن کمک در نوشتن قانون ورشکستگی و آن را فقط به خاطر او می دانست که این لایحه که قرار بود برای تبدیل شدن به قانون جمهوری خواه رئیس جمهور و جمهوری خواه کنگره است. او درگیر شد در طول سال در بسیاری از تلاش برای تصویب قانون.

فوق العاده PAC پشتیبانی

طی تبادل در مورد مبارزات انتخاباتی سهم و پتانسیل بودجه فدرال انتخابات بایدن و ساندرز با اختلاف بیش از تعداد فوق العاده PACs حمایت از ساندرز برای رئیس جمهور.

“چرا شما نمی خلاص شدن از شر super PAC که شما در حال حاضر؟” ساندرز گفت: به بایدن. “شما خلاص شدن از نه سوپر PACs شما” بایدن سپس گفت: به ساندرز که پاسخ داد: “من اصلا نه سوپر پکس. من هیچ سوپر پکس.”

بایدن می کند باید حداقل یک سوپر پک حمایت از مبارزات انتخاباتی خود را. متحد این کشور آغاز شده توسط سابق بایدن مشاوران در سال 2019 و آن تا کنون صرف بیش از $10 میلیون ترویج بایدن نامزدی.

اما ساندرز نیز فوق العاده PACs حمایت از مبارزات انتخاباتی خود را اگر چه نه نه از آنها را — حداقل نه با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده توسط بایدن انتخاباتی.

کمپین ایمیل ما یک لیست از هشت سازمان های مترقی و چند تن از وابستگان خود را که پشتوانه ساندرز برای رئیس جمهور. هشت گروه اصلی هستند: مرکز محبوب دموکراسی عمل دموکراتیک سوسیالیست آمریکا, رویای مدافعان را جاده, ما, انقلاب مردم را از عمل مترقی دموکرات آمریکا و طلوع جنبش است. این گروه و دیگر, دانش آموز, اقدام, همه بخشی از یک ائتلاف به نام “قدرت مردم برای برنی” که راه اندازی در پایان ماه ژانویه است.

اما با توجه به بایدن مبارزات انتخاباتی خود اسناد و مدارک تنها چهار نفر از وابستگان خود را در حال از لحاظ فنی فوق العاده PACs که می تواند مقدار نامحدودی از پول از شرکت ها, اتحادیه ها, انجمن ها و افراد و می تواند به صرف پول در تبلیغات است که برای حمایت و یا علیه انتخابات و نامزدهای سیاسی. (و نیمی از آنها فعال بوده است در طول سال 2020 چرخه.)

بقیه گروه در این فهرست عمدتا 501(c)4 رفاه اجتماعی سازمان. به عنوان 501(c) nonprofits این گروه نیز ممکن است افزایش مقدار نامحدودی از پول از شرکت های تعاونی و افراد اما فعالیت های سیاسی قرار است به محدود تر. در توییتر طلوع جنبش یکی از این گروه ها در نرم افزار-ساندرز ائتلاف به نام بایدن ادعای یک “لام” در برابر “سازمان های مردمی مثل ما.”

بر خلاف سوپر پکس, 501(c)در 4 گروه — گاهی اوقات به نام “dark پول” گروه ملزم به افشای نام خود را اهدا کنندگان اگر چه برخی از آنها را انجام دهد. همچنین سوپر پکس گزارش به کمیسیون انتخابات فدرال در حالی که 501(c) گروه گزارش به سرویس درآمد داخلی.

معلوم نیست چقدر پول تمام گروه های ذکر شده توسط بایدن کمپین باید صرف حمایت از ساندرز در طول سال 2020 چرخه.

در علاوه بر این به گروه های ذکر شده توسط بایدن ستاد انتخاباتی ساندرز همچنین دارای پشتیبانی از رای پرستاران ارزش PAC فوق العاده PAC وابسته به بزرگترین اتحادیه از ثبت نام پرستاران, پرستاران ملی ایران. که فوق العاده PAC به صرف بیش از $733,000 در حمایت از ساندرز با توجه به مرکز سیاست پاسخگو.

این مرکز همچنین لیست سه نفر دیگر از سوپر پکس پشتوانه ساندرز در سال 2020 اما هیچ یک از آنها را باید صرف هر گونه پول.

بایدن خودرو نجات کشش

بایدن کشیده حقایق زمانی که او گفت: “برنی رای دادند در برابر کمک مالی به صنعت خودرو” علاوه بر مخالفت 2008 ثبات اقتصادی عمل می کنند.

در واقع ساندرز حمایت 15 میلیارد دلار اندازه گیری به طور خاص با هدف کمک به مشکل صنعت خودرو در دسامبر سال 2008 در میان بدترین رکود اقتصادی پس از دهه 1930 ، که بیل موفق به تصویب مجلس سنا.

درست است که قبلا ساندرز مخالف وال استریت نجات لایحه ارائه 350 $میلیارد دلار برای مشکل سرمایه امداد برنامه. رئیس جمهور جورج دبلیو بوش اعلام کرد بعد از آن که او را با استفاده از پارچهای بودجه برای کمک به صنعت خودرو ، ساندرز نمی تواند شناخته شده اند که زمانی که به او رای دادند در برابر این وجوه است.

بایدن با اشاره به ساندرز’ رای در ژانویه 2009 برای جلوگیری از انتشار یک دوم $350 میلیارد در تارپ بودجه دوباره به طور عمده برای کمک به موسسات مالی. در این زمان آن را روشن بود که برخی از که خواهد کمک خودروسازان — اما آن را به مبلغ تنها 4 میلیارد دلار از کل.

این اولین بار نیست ساندرز شده است ناعادلانه متهم به مخالفت با خودرو نجات. هیلاری کلینتون ساخته شده همان اتهام در کمپین 2016 و ما در مورد آن نوشت در جزئیات بیشتر ،

ساندرز در مرگ و میر در میان بیمه

در حالی که صحبت کردن در مورد مراقبت های بهداشتی در زمینه رمان coronavirus همه گیر ساندرز دوباره تحت فشار قرار دادند برای مدیکر برای همه پیشنهاد با استناد به دو خاص و متفاوت — آمار و ارقام تعداد سالانه مرگ و میر مرتبط با فاقد پوشش بیمه.

و خط پایین در اینجا است که در شرایط مدیکر برای همه, با وجود آنچه که معاون رئیس جمهور است گفت: آنچه که کارشناسان ما بگویید که یکی از دلایلی که ما آماده شده اند و آماده است که ما لازم نیست که یک سیستم. ما باید هزاران نفر از بیمه خصوصی برنامه” ساندرز گفت. “است که یک سیستم است که آماده است برای ارائه مراقبت های بهداشتی برای همه مردم است. در یک سال خوب بدون اپیدمی ما در حال از دست دادن تا 60000 افرادی که می میرند هر سال به دلیل آنها نمی تواند به پزشک در زمان. آن را به وضوح این بحران تنها وضعیت بد بدتر است.”

بعد ورمونت سناتور ارائه شده در شکل های مختلف: “شما می دانید آنچه در سال گذشته حداقل از 30000 نفر در آمریکا به دلیل آنها را دریافت نمی کند مراقبت های بهداشتی که باید آنها را از آنجا که ما لازم نیست که پوشش جهانی. من فکر می کنم که یک بحران است.”

اما به عنوان ما نوشته شده است چندین بار آن را سخت به سنجاق کردن دقیق تعداد مرگ و میر در ایالات متحده نسبت به فاقد بیمه — اگر چه مطالعات متعدد برآورد کرده اند هزاران نفر از بیش از حد مرگ و میر ناشی از نبود پوشش بیمه.

PolitiFact نگاه در سال گذشته به طور خاص در ساندرز ” ادعا می کنند که “30,000 آمریکایی از یک سال و مرگ در حال انتظار برای مراقبت های بهداشتی به دلیل هزینه” و آن را “فاقد معنی دار حمایت از هر دو راه. این می تواند درست باشد. اما آن را نیز می تواند به راحتی نمی شود.”

ما واقعیت-چک کردن همکاران ترسیم شکل به پزشکان برای سلامت ملی برنامه که طرفداران برای تک پرداخت کننده سیستم مراقبت های بهداشتی. PNHP اشاره به یافته های این اورگان بیمه سلامت آزمایش یک مطالعه که در آن برخی از افراد در دولت داده شد مدیکید با قرعه کشی و دیگران باقی مانده بیمه.

اما در حالی که در مطالعه “را به همراه داشت مهم یافتههای” میزان مرگ و میر دیفرانسیل از نظر آماری معنیدار نبود, PolitiFact اشاره کرد و با استناد به بنیامین Sommers استادیار بهداشت و درمان سیاست و اقتصاد در دانشگاه هاروارد. بنابراین آن را نمی “تولید شواهد کافی هجی کردن ارتباط بین پوشش بیمه و مرگ و مير” — پس از آن نمی تواند با اطمینان اعمال شده به کشور است.

نوشت: ما در سال 2009 مورد مطالعه دیگری که توسط محققان با دانشکده پزشکی هاروارد — دو نفر از آنها تا به حال قوی اتصالات به PNHP — که ادعا 45,000 تن در سال می توان به فقدان بیمه درمانی. ما در بر داشت که در پایان بالا از تخمین می زند اما مطالعات قبلی همچنین قرار دادن شکل در هزار است.

بالاتر از رقم ذکر شده توسط ساندرز — “60,000” — ممکن است اشاره به یک مطالعه اخیر از محققان دانشگاه ییل است که مورد بررسی قرار ساندرز’ مدیکر برای همه پیشنهاد. که مطالعه نگاه ایجاد جمعیت و این تصور که “بیمه مردم تجربه 40 درصد ارتفاع در سن خاص خطر مرگ و میر” و نتیجه گرفت که “پوشش جهانی را نجات دهد 68,531 زندگی” سالانه است.

بایدن را trevor trust رکورد رای گیری

بحث در مورد زنان نسبت به حقوق باروری بایدن تبلیغ یک “100% امتیاز” از گروه trevor trust Pro-Choice امریکا است. در حالی که این درست است که سابق معاون رئیس جمهور دریافت کرد که رای گیری رکورد امتیاز از این گروه حمایت در طول سال خود را در سنا بود که همیشه مورد — یک نقطه ساخته شده توسط ساندرز.

بایدن: من فکر می کنم آن است که یک زن حق انتخاب. من فکر می کنم آن را یک فرصت قادر به این تصمیم. و در واقع من بدست 100% امتیاز از trevor trust نیز هست.

ساندرز: ببخشید من شما باید یک عمر 100% رکورد رای گیری از trevor trust?

بایدن: من می دانم که رکورد من از اواخر از trevor trust شده است 100%. من نمی دانم که آیا آن را از 25 سال پیش.

این امتیاز برجسته بایدن انتخابی بود هر چند او نمی تکنیکی ادعا می کنند که مادام العمر 100% رای گیری ثبت امتیاز با این گروه است. آن ساندرز که اضافه “عمر” مقدماتی.

هنوز ارز نامیده می شود برای زمینه بیشتر — و trevor trust رئیس جمهور chimed در توییتر به ارائه آن است. Ilyse Hogue گفت که در حالی که بایدن است “در حال تحول بوده است در طول زمان” رکورد او بود که همیشه در این گروه ،

به عنوان Hogue امتیاز از این گروه به رأی اعضای کنگره خود را بر اساس فعالیت های قانونی در یک سال داده شده. و بایدن را رتبه بندی منعکس مخلوط رکورد.

در سال 1996 و 1997 به عنوان مثال بایدن رای گیری ثبت نمره از گروه 43% و 34% بود با توجه به VoteSmart.org. او 90% رتبه در سال 2000 — و عمدتا نمرات بالا در این سال به دنبال صرفه جویی برای 36% رتبه در سال 2003. پس از سه سال راست 100% رتبه او داده شد 75% رتبه در سال 2007.

در سال گذشته خود را به عنوان یک سناتور بر اساس سه کلید آرا در سنا بایدن دوباره دریافت 100% رای گیری ثبت امتیاز با توجه به یک نسخه آرشیو شده از این گروه در سال 2008 رکورد کنگره در انتخاب گزارش. ساندرز در ضمن نگهداری 100% امتیاز از سال 1996.

ساندرز’ دستمزد ادعا

ساندرز بود در گفت درست است که میانگین تورم دستمزد تقریبا همین امروز به عنوان آنها 45 سال پیش اما است که برگ های گمراه کننده تصور است که حقوق و دستمزد نیست budged بیش از آن دهه است. دستمزد واقعی کاهش یافته و از اوج خود در اوایل دهه 1970 شروع به افزایش به بالا و دوباره شروع در اواسط 1990s.

ساندرز: چرا از آن است که بیش از گذشته 45 سال با وجود افزایش بهره وری و تکنولوژی متوسط و کارگر امروز ساخت یک نیکل بیشتر در املاک دلار ؟

میانگین درآمد هفتگی تولید و nonsupervisory کارکنان در تورم (1982-84) دلار شد $319.90 برای فوریه اخیر اداره آمار نیروی کار آمار و ارقام در دسترس است. در مارس 1975 — 45 ماه پیش — متوسط درآمد هفتگی شد $314.90. اوج بود و در واقع چند سال پیش در سال 1973 در $345.95.

دستمزد آمار نقطه کم 24 سال پیش — در $263.73 در ژانویه سال 1996. آنها نوسان اما به طور کلی شده اند در یک روند صعودی پس از. با وجود ساندرز’ ادعای واقعی دستمزد هستند تا 21.3% پس از هدف قرار دادن که پایین منحنی. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه راه های مختلفی وجود دارد به نگاه دستمزد داده های ما را ببینید ژوئن 2019 داستان “آیا افزایش دستمزد و یا تخت؟”

بایدن Overstates دلاور کم ارتفاع

زمانی که دو نامزد tussled بیش از برنامه های خود را برای مقابله با تغییر آب و هوا بایدن رفت و بیش از حد در توصیف کم ارتفاع از خانه اش در ایالت دلاور.

بایدن: من دولت 3 فوت بالاتر از سطح دریا. من نمی نیاز به یک سخنرانی در مورد آنچه اتفاق می افتد در مورد افزایش دریاها. من می دانم آنچه اتفاق می افتد; من به تماشای کل Delmarva شبه جزیره درست مثل آن است که در کارولینای جنوبی و بقیه.

دلاور پایین-دروغ دولت در ایالات متحده است و بسیار مستعد ابتلا به افزایش سطح دریا از تغییر آب و هوا. اما یکs ما توضیح داد که در ماه نوامبر زمانی که بایدن ساخته شده مشابه ادعا می کنند در حالی که وجود دارد برخی از مناطقی که شیب کم به 3 فوت بالاتر از سطح دریا در بیشتر قسمت ها, دولت نشسته بالاتر است. متوسط ارتفاع در سراسر کشور است که 60 فوت بالاتر از سطح دریا.

یک دلاور زمین شناسی نقشه نشان می دهد که نسبتا کوچک بخشی از دولت عمدتا در امتداد ساحل است 5 فوت و یا کمتر بالاتر از سطح دریا.

این بار بایدن همچنین اشاره Delmarva شبه جزیره است که قطعه ای از زمین است که juts به اقیانوس اطلس در جنوب نیوجرسی. نام آن از سه کشور را تشکیل می دهند که شبه جزیره: دلاور مریلند و ویرجینیا است.

به بررسی زمین شناسی ایالات متحده یادداشتهای شبه جزیره بود “به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار” توسط طوفان سندی در سال 2012 که تحقیقات نشان می دهد ساخته شده بود شدید تر با تغییر آب و هوا.

بیشتر تکرار

هزینه های مراقبت های بهداشتی. ساندرز تکرار خود را به خوبی پوشیده شده و اغراق آمیز صحبت کردن نقطه است که ایالات متحده آمریکا صرف “دو بار به عنوان بسیاری به عنوان هر کشور دیگری” در مراقبت های بهداشتی. به طور معمول او می افزاید: “سرانه.” ایالات متحده آمریکا صرف دو بار به عنوان بسیاری به عنوان بسیاری کشورهای, اما نه همه. به عنوان ما گفت: قبل از ایالات متحده, سرانه هزینه های مراقبت های بهداشتی بالغ بر $10,586 در سال 2018 یکccording به اخیر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه داده. که دو بار به عنوان بسیاری به عنوان OECD به طور متوسط هر کشور به جز شش: سوئیس و نروژ و آلمان و سوئد و اتریش و دانمارک.

نه یک تعویض بازی.’ بایدن تکرار یکی از رفتن به خطوط شعار رکورد خود در تغییر آب و هوا. “من نوشت: برای اولین بار لایحه تغییر آب و هوا که در, کنگره,” او گفت:, و اضافه کرد که “PolitiFact گفت [آن] بازی تعویض شد.” همانطور که نوشته ایم در چند نوبتواقعیت-چک کردن سایت به نام بایدن یک “تغییر آب و هوا پیشگام” در پاسخ به او بیشتر از متوسط ادعای اینکه “یکی از اولین بچه ها” برای معرفی یک لایحه تغییر آب و هوا را با استفاده از کلمه “تعویض بازی.”

در واقع این مقاله توضیح می دهد که این لایحه که راه اندازی انتخابات ریاست جمهوری نیروی کار یک “طرح را یک طرح” — نه یک تکه از قانون جامع که خطاب کاهش انتشار کربن و یا انطباق تغییرات آب و هوایی.

موافقت نامه های تجارت و شغل. ساندرز دوباره سرزنش دو موافقت نامه های تجاری – به توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی و دائمی عادی روابط تجاری با چین برای از دست دادن “بیش از 4 میلیون شغل خوب و پردرآمد.” اما همانطور که ما نوشت: پس از او این ادعا را در طول ماه ژانویه بحث دموکراتیک و در طول سال 2016 اولیهآن معلوم نیست چگونه بسیاری از مشاغل شده اند تحت تاثیر آن می پردازد.

ساندرز ” ادعا می کنند که با حمایت از نیروی کار حمایت موسسه سیاست اقتصادی. EPI تخمین زده می شود که تا سال 2017 آمریکا دهکدهای از دست داد 3.4 میلیون شغل پس از آمریکا اعطا دائمی عادی روابط تجاری با چین در سال 2001. این موسسه همچنین برآورد شده است که نفتا هزینه آمریکا 682,900 شغل به عنوان از 2013. اما محققان دیگر اختلاف نظر دارند.

این سرویس پژوهشی کنگره مشخص شد که نفتا نیست که تاثیر قابل توجهی در مشاغل گفت: در یک سال 2017 گزارش که “خالص کلی اثر نفتا در اقتصاد ایالات متحده به نظر می رسد شده اند نسبتا متوسط درجه اول به دلیل تجارت با کانادا و مکزیک حساب برای درصد کمی از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده.” یک سال 2017 کار مقاله منتشر شده توسط اداره ملی تحقیقات اقتصادی نشان داد که زیان کار در تولید از چین پیوست کلمه تجارت سازمان در سال 2001 بوده است تا حدودی جبران سود کار خود را در بخش های دیگر اقتصاد است.

Underinsured. ساندرز تکرار ادعای خود را وجود دارد که 87 میلیون “ایجاد یا underinsured” آمریکایی است. به عنوان ما نوشته شده در پوشش ما از گذشته بحث این شکل در می آید از یک مطالعه توسط این صندوق مشترک المنافع. مطالعه در بر داشت که “[o]f 194 میلیون بزرگسالان ایالات متحده سنین 19 تا 64 در سال 2018 حدود 87 میلیون یا 45 درصد بودند نامناسبی بیمه شده است.” 87 میلیون متشکل از سه دسته بندی ها: 24 میلیون نفر بیمه, 43.8 میلیون “underinsured” و 19.3 میلیون نفر از مردم که تا به حال بیمه اما تا به حال ایجاد شده است در برخی از نقطه در گذشته سال است.

هزینه های دفاعی. ساندرز گمراه کننده استفاده می شود یک نظامی صرف شکل زمانی که بحث در مورد این موضوع تغییر آب و هوا. “به جای صرف $1.8 تریلیون دلار سلاح از تخریب طراحی شده برای کشتن هر یک از دیگر شاید ما باید منابع مان و مبارزه ما با دشمن مشترک است که تغییر آب و هوا” او گفت:. همانطور که ما قبل از توضیح داد که رقم این است که نه تنها برای سلاح. این 2018 کل هزینههای نظامی جهان به عنوان محاسبه شده توسط بین المللی تحقیقات صلح استکهلم موسسه یک مخزن فکر می کنم که تحقیقات جنگ تسلیحات و بیشتر. این گروه می گوید آن را “مانع استفاده از واژه هایی مانند “اسلحه صرف’ زمانی با اشاره به هزینه های نظامی به عنوان هزینه های تسلیحات است که معمولا تنها اقلیتی از کل است.”

تفنگ تولید کننده پرونده های حقوقی. بایدن دوباره متهم ساندرز از رای گیری اجازه می دهد تا تولید کنندگان اسلحه به معاف از پرونده های حقوقی. “این مرد تنها — یکی از چند دموکرات من می دانم که رای به معاف از صنعت اسلحه از قادر بودن به شکایت می شود.” “ما نمی توانیم شکایت تولید کنندگان اسلحه زیرا او رای دادند که سال پیش.”

درست است که ساندرز به عنوان یک عضو از خانه و سپس رای به نفع حفاظت از قانونی تجارت در آغوش عمل — که محافظت مجوز تولید کنندگان, فروشندگان, فروشندگان از مهمات و سلاح گرم و همچنین انجمن های صنفی از دعاوی مدنی بیش از سوء استفاده از اسلحه یا مهمات — در سال 2003 و 2005. اما همانطور که ما توضیح داد: این لایحه شامل شش استثنا که در آن مناسب مدنی ممکن است اعطا می شود مانند موارد که در آن یک اسلحه گرم فروشنده سهلانگاری.

بایدن هم اذعان کرد که ساندرز است پس از ابراز پشیمانی بر رای خود را در این لایحه و ساندرز در واقع رای خود را به نام “بد رای بدهند.”

به عنوان بایدن ادعا می کنند که ساندرز است که “یکی از چند دموکرات من می دانم” که رای به تصویب این لایحه اکثر آمریکا علیه آن رای دادند. اما در سال 2003 63 دموکرات ها رای دادند “بله” و 59 را در سال 2005. ساندرز گنجانده شده است در آن شمارش چرا که او بود (و هنوز هم هست) مستقل.

— توسط یوجین Elie بروکس جکسون لری رابرتسون رابرت فارلی Rem Rieder, d’angelo گور جسیکا مک دونالد آنجلو Fichera کاترین Hartzell ایزابلا Fertel و میچل Aronoff

منابع

کوکران امیلی و جیم Tankersley. “در اینجا چه چیزی در کنگره اورژانس Coronavirus بیل.” نیویورک تایمز. 14 Mar سال 2020 است.

Foran کلر و همکاران. al. “خانه عبور coronavirus امداد لایحه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام حمایت خود را.” سی ان ان. 14 Mar سال 2020 است.

هرش لورن. “سنا هنوز برنامه ریزی یک رای برای coronavirus امداد لایحه در حال حاضر به تصویب توسط مجلس.” CNBC. 15 Mar سال 2020 است.

Hogue, Ilyse (ilyseh). “.@JoeBiden شده است و در حال تکامل در طول زمان اما طول عمر خود امتیاز از @trevor trust است نه 100%. او سال گذشته در کنگره او تا به حال 100%. سالانه رتبه بندی به طور کامل وابسته به چه رای می آیند تا در هر جلسه. چیزی نیست که یک نامزد احساس می کند در مورد هر موضوع. #DemDebate2020 /2.” توییتر. 15 Mar سال 2020 است.

“سال 2008 رکورد کنگره در انتخاب است.” Trevor trust Pro-Choice امریکا است. 2008.

“جو بایدن جونیور رتبه بندی و تاییدیه.” VoteSmart.org. دیده Mar 15 سال 2020 است.

“برنی ساندرز’ رتبه بندی و تاییدیه.” VoteSmart.org. دیده Mar 15 سال 2020 است.

مک دونالد جسیکا و همکاران. al. “FactChecking بایدن را سی ان ان تاون هال.” FactCheck.org. 14 Nov 2019.

Wang, L. T. SP28 مدل رقومی ارتفاع از دلاور. دلاور زمین شناسی. Sep 2017. ایالات متحده آمریکا

زمین شناسی. طوفان شنی Response – ارتباط Delmarva شبه جزیره زمین شناسی را در چارچوب ساحلی آسیب پذیری. دیده 16 Mar سال 2020 است.

Trenberth, Kevin E. et. al. “انتساب آب و هوا حوادث شدید.” طبیعت تغییر آب و هوا. 5, 725-730 (2015).

Tollefson جف. “شدید آب و هوا مرتبط است به شدت بیشتر به گرمایش جهانی.” طبیعت اخبار. 24 ژوئن 2015.

Kruzel جان. “بود جو بایدن یک تغییر آب و هوا پیشگام در کنگره? تاریخ می گوید بله.” PolitiFact. 8 مارس 2019.

Elie یوجین و همکاران. al. “FactChecking نوامبر بحث دموکراتیک.” FactCheck.org. 21 Nov 2019.

جکسون Brooks et. al. “FactChecking ژانویه بحث دموکراتیک.” FactCheck.org. 15 Jan 2020.

بیتس اندرو سخنگوی جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری است. ایمیل فرستاده شده به FactCheck.org. 15 Mar سال 2020 است.

Seitz-والد الکس. “مترقی گروه متحد برای افزایش برنی ساندرز به عنوان دموکراتیک حمله به او ميرسيم.” NBC News. 30 Jan 2020.

یه Hee Lee, Michelle و Narayanswamy, Anu. “جناح چپ گروه حمایت از ساندرز تشدید تلاش های خود را حتی به عنوان بایدن موج.” واشنگتن پست. 12 Mar 2020

مرکز سیاست پاسخگو. “2020 خارج هزینه توسط Super PAC.” دیده 16 Mar سال 2020 است.

Collins, سارا R., et. al. “پوشش بیمه سلامت هشت سال پس از ACA.” این صندوق مشترک المنافع. 7 Feb 2019.

رابرتسون لری و رابرت فارلی. “مرگ و میر ناشی از مراقبت های بهداشتی لایحه؟” FactCheck.org. 7 Jul 2017.

رابرتسون لری. “مرگ ناشی از فقدان بیمه.” FactCheck.org. 24 Sep 2009.

Luthra, Shefali. “فازی ریاضی سوخت ساندرز” ادعا می کنند که هزینه موانع به مراقبت های بهداشتی کشتن 30,000 یک سال است.” PolitiFact. 24 ژوئن 2019.

مجموعه, آلیسون, et. al. “بهبود پیش آگهی از مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده آمریکا.” لانست. Vol. 395 شماره 10223 صفحات 524-533. 15 Feb 2020.

Farley, رابرت. “بایدن در مقابل ساندرز در امنیت اجتماعی و مدیکر.” FactCheck.org. 24 Jan 2020.

Dewar, هلن. “پیشنهاد یک سال هزینه های یخ رد قاطعانه توسط سنا.” واشنگتن پست. 3 مارس 1984.

رکورد کنگره. S. 1806. 31 Jan 1995.

سنا وب سایت. رول تماس با 104 رای کنگره – 2 جلسه. در قطعنامه (H. J. پژوهش. 1 به عنوان اصلاح شده). 6 ژوئن 1996.

Congress.gov. S. Amdt.236 به H. J. پژوهش. 1. 8 فوریه 1995.

Congress.gov. H. J. پژوهش. 1 – پیشنهاد اصلاح بودجه متوازن به قانون اساسی ایالات متحده است. معرفی 4 Jan 1995.

NBC News. دیدار با مطبوعات Transcript. 29 Apr 2007.

بای مت. “در مقابل اوباما. بونر: چه کسی کشته بدهی معامله است؟” نیویورک تایمز. 28 Apr 2012.

بایدن کمپین وب سایت. “این طرح بایدن برای آمریکایی ها است.” دیده 16 Mar سال 2020 است.

Elie یوجین “کلینتون-ساندرز نجات و جدال” FactCheck.org. 7 Mar 2016.

Kinzel باب “Leahy, Sanders اکراه حمایت از صنعت خودرو نجات” ورمونت عمومی رادیو. 11 Dec 2008.

110, کنگره, آمریکا, 2دومین جلسه. رول تماس رأی شماره 213. 1 Oct 2008.

بوش جورج دبلیو “رئیس جمهور بوش در مورد دولت برنامه ای برای کمک به خودروسازان” Transcript. کاخ سفید. 19 دسامبر 2008.

111th, کنگره, آمریکا, 1st جلسه. رول تماس رأی شماره 5. 15 Jan 2009.

میانگین درآمد هفتگی تولید و nonsupervisory کارکنان 1982-84 دلار مجموع خصوصی فصلی تنظیم شده است. اشتغال و درآمد از اشتغال فعلی آمار نظرسنجی (ملی). اداره آمار نیروی کار. داده های استخراج شده در 15 May سال 2020 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>