• 11

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ساخته شده یک سری از غلط و گمراه کننده اظهارات اسلحه و جرم و جنایت در طول سی ان ان تاون هال در چارلستون کارولینای جنوبی در فوریه. 26:

  • بایدن متورم پشتیبانی در میان صاحبان اسلحه و National Rifle Association, اعضای, به بان کی مون به اصطلاح سلاح های حمله و با ظرفیت بالا مجلات. بایدن قرار دادن شکل در 58% هر چند نظرسنجی ها نشان می دهد حمایت در میان صاحبان اسلحه زیر 50 درصد و بسیار کمتر در میان NRA اعضای.
  • او به اشتباه ادعا کرد که سناتور. Bernie Sanders, پس از از دست دادن پیشنهاد اولیه خود را برای یک خانه صندلی در سال 1998 “نمی بحث در مورد حمله سلاح بان کی مون” زمانی که او دوباره و برنده دو سال بعد. ساندرز حمایت برای حمله به سلاح بان کی مون در مبارزات.
  • بایدن گفت: 1994, جرم, لایحه که او تحت حمایت “قرار نیست بیشتر مردم در زندان است.” کارشناسان می گویند این لایحه که اغلب می شود بیش از حد سرزنش برای یک جرم حبس روند آغاز شد که دو دهه قبل به این لایحه عبور, اما آنها همچنین می گویند برخی از مفاد این لایحه تشدید روند.
  • حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری گمراه کننده گفت: لایحه جرم “تا به حال پول برای زندانها که من مخالف است.” در واقع بایدن پشتیبانی از 6 میلیارد دلار بودجه برای دولت, زندان, ساخت, اما نه 10 میلیارد دلار است که بخشی از این لایحه نهایی.
  • بایدن عنوان تاثیر جرم و جنایت در لایحه حبس توسط ذکر است که “92 درصد از هر زندانی که در پشت یک نوار در یک دولت محلی و یا یک county, زندان, در زندان فدرال است.” اما قانون فدرال نیز تحت تاثیر دولت های ایالتی و محلی زندانها به عنوان به خوبی.
  • او ادعا کرد که او در سال 1994 جرم لایحه “کاهش نرخ جرم و جنایت خشونت آمیز در نیم.” دولت و کارشناسان مستقل می گویند که این قانون تا به حال متواضع اثر با استناد به عوامل دیگر مانند بهبود شرایط اقتصادی و تغییر جمعیتی.
  • بایدن گمراه کننده ادعا کرد که دولت اوباما “برش زندان رای توسط 38,000 مردم در سیستم فدرال.” با توجه به اداره فدرال زندانها داده بودند در مورد 9,500 کمتر زندانیان فدرال در سال 2016 رئیس جمهور باراک اوباما نهایی سال در بیش از وجود دارد در سال 2008 سال قبل از اوباما گرفت ،
  • او تکرار یک ادعا می کنند که ساندرز رای برای یک لایحه ممنوع است که تولید کنندگان اسلحه از شکایت کرد که “در همه.” قانون به طور کلی سپر اسلحه سازان از دعاوی مدنی ناشی از سوء استفاده از سلاح گرم و مهمات, اما آن را شامل برخی از موارد استثنا اجازه می دهد تا به صورت مناسب.
درصد از صاحبان اسلحه که حمایت از حمله ممنوعیت سلاح

در سی ان ان تاون هال بایدن بیش از حد حمایت در میان صاحبان اسلحه و یا NRA اعضای یک حمله سلاح های ممنوع.

بایدن: معامله است که 58 درصد از صاحبان اسلحه از اعضای NRA فکر می کنم که مردم باید قادر به خود را AR-15, خود, حمله, سلاح, ندارد, 100 — مجله چیزی که شما در این اسلحه که شاخه های به عنوان بسیاری از گلوله ها به عنوان شما می توانید از یک صد دور.

بایدن انتخاباتی نیست پاسخ به درخواست ما برای پشتیبان گیری برای خود ادعا می کنند اما شکل نمی تطبیق با NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی از سپتامبر. که نظرسنجی ها نشان داد که 47 درصد از صاحبان اسلحه فکر می کنم کنگره باید ممنوعیت خرید “با ظرفیت بالا مهمات مجلات” در حالی که فقط 40 درصد توافق کردند که کنگره باید ممنوعیت فروش “نیمه اتوماتیک حمله اسلحه” مانند AK-47 یا AR-15 است. (نگاه کنید به صفحات 9 و 10.)

یک نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو در سال 2017 یافت 44 درصد از صاحبان اسلحه پشتیبانی ممنوع با ظرفیت بالا و مجلات و 48% پشتیبانی ممنوع “حمله-سلاح های سبک.” با توجه به این که در سال 2017, بررسی, برای حمایت از این سیاست بود و حتی پایین تر میان NRA اعضای. که نظرسنجی ها نشان داد فقط 23 درصد از NRA اعضای مورد علاقه منع ظرفیت بالا و مجلات و 28% مورد علاقه ممنوعیت حمله-سلاح های سبک.

برخی نظرسنجی ها نشان داده اند که خواهان حمایت از این طرح در محدوده ای که بایدن ادعا کرد که همان صاحبان اسلحه و یا NRA اعضای.

ساندرز در مورد حمایت از حمله ممنوعیت سلاح

بایدن به عنوان رئیس کمیته قضایی مجلس سنا حمایت شده و تا حد زیادی shepherded از جرم و جنایت خشونت آمیز کنترل و اجرای قانون و عمل به قانون در سال 1994. که لایحه, در میان چیزهای دیگر شامل یک “حمله سلاح” ممنوعیت ممنوع است که فروش نیمهاتوماتیک سلاح گرم از 1994 به سال 2004.

در سی ان ان تاون هال بایدن به اشتباه انتقاد ساندرز برای صحبت در حمایت از این ممنوعیت زمانی که او برای کار در سال 1990.

بایدن: او [ساندرز] در واقع گفت که او رای دادند و در برابر او رای دادند برای حمله به سلاح بان کی مون, زمانی که او در واقع در حال اجرا بود برای شهردار. او را شکست داد. دفعه بعد او زد او صحبت نمی مورد حمله ممنوعیت سلاح های او به دست آورد.

بایدن انتخاباتی پاسخ نمی دهند به ما پرس و جو در مورد این اما بایدن به وضوح مخلوط کردن مبارزات. ساندرز هرگز از دست یک انتخابات برای شهردار برلینگتون ورمونت. او, با این حال از دست دادن اولین پیشنهاد برای مجلس نمایندگان صندلی در سال 1988 یک صندلی او سپس دستگیر و دو سال بعد. اما از همه مهمتر این درست نیست که ساندرز “نمی بحث در مورد حمله سلاح بان کی مون” در آن مسابقه دوم.

گفت: ما به عنوان ساندرز خود را از دست داد اولین پیشنهاد برای خانه در سال 1988 در حال سقوط در یک مسابقه به جمهوری پیتر اسمیت. در طول بحث دموکراتیک در کارولینای جنوبی در فوریه. 25 Sanders این باورند که حمایت خود را برای یک حمله ممنوعیت سلاح های که در سال 1988 خانه مسابقه ممکن است او را هزینه انتخابات.

“سی سال پیش من به احتمال زیاد از دست یک مسابقه برای یک صندلی برای کنگره در ورمونت به دلیل 30 سال پیش … من پشتیبانی ممنوعیت سلاح حمله” ساندر گفت.

اما بایدن غلط است که می گویند که ساندرز ماند مادر در این حمله از سلاح های ممنوع در یک مسابقه برگشت از مسابقه دو سال بعد.

در سال 1990 بحث میزبانی ورمونت فدراسیون از ورزشکاران در باشگاه ساندرز شد و پرسید که آیا او حمایت محدودیت های بیشتر بر روی سلاح های گرم. “بله” ساندرز گفت و اشاره کرد که او در پاسخ به یک سوال مشابه هزینه های او را تایید فدراسیون دو سال قبل که به نوبه خود ممکن است “محوری” در او هزینه انتخابات.

Sanders, ژوئن 15, 1990: دو سال پیش من رفت و قبل از ورمونت ورزشکاران در فدراسیون و آنها از من خواست که در همان سوال است. … من رفتم قبل از این ورزشکاران از ورمونت و من گفت: “من نگرانی در مورد انواع خاصی از سلاح های حمله که هیچ ربطی به شکار. به اعتقاد من در شکار. من نمی خواهد حمایت هر قانون که محدودیت حقوق ورمونت و یا هر گونه دیگر شکارچیان به عمل به آنچه آنها لذت ببرید. … من نگرانی در مورد انواع خاصی از سلاح های حمله … همه که می توانم بگویم این است که من گفت: مردم ورزش ورمونت چه من معتقد بودم قبل از انتخابات است و من قصد دارم به دوباره آن را می گویند. من معتقدم که ما نیاز به ممنوعیت برخی از انواع سلاح های حمله.

من به صحبت روسای پلیس. من صحبت کرده اند به افسران پلیس در خیابان. من خواندن برخی از این ادبیات در سراسر این کشور است. افسران پلیس, پلیس, ستاد نگران هستند در مورد انواع خاصی از سلاح های که در حال پایان دادن به در دست فروشندگان مواد مخدر و دیگر جنایتکاران و ما افسران پلیس در حال گرفتن-به ضرب گلوله کشته. بنابراین پاسخ من حمایت خواهد چیزی شبیه به یک DeConcini-نوع لایحه که در مورد ممنوعیت نه خیلی خاص, انواع سلاح و اجازه می دهد که تصمیم گیری ساخته شده در ایالات متحده کنگره و نه بوروکراسی.

ساندرز بود صحبت کردن در مورد اندازه گیری اسپانسر شده از طرف سپس دموکراتیک بهداشت ، دنیس DeConcini آریزونا که به دنبال سه سال ممنوعیت تولید و فروش برخی نیمه سلاح های حمله. ممنوعیت دقت به تصویب مجلس سنا در سال 1990 اما موفق به پیشبرد در خانه.

آیا 1994, جرم, لایحه ‘قرار دادن بیشتر مردم در زندان’?

1994, جرم, لایحه که بایدن حمایت شده و سپس رئیس جمهور بیل کلینتون امضا و به قانون شامل حمله به سلاح های ممنوع. آن را دریافت حمایت هر دو حزب در آن زمان, اما از آن زمان شده است با انتقاد به برخی از مفاد آن مانند اجباری حداقل صدور حکم و تاثیر آن بر جرم حبس.

خواست برای دفاع از 1994, جرم, لایحه که او با حمایت بایدن معتقد است که قانون “قرار نیست بیشتر مردم در زندان مانند آن استدلال کرد.”

به عنوان ما نوشته اند منتقدان اغلب ذخیره کردن بیش از حد سرزنش در سال 1994 جرم, لایحه جرم حبس روند در ایالات متحده آمریکا است که آمار سیاه جامعه به خصوص سخت است. بود که روند آغاز شده است که دو دهه قبل از جارو جرم لایحه در سال 1994. کارشناسان به ما گفت قانون تشدید روند.

برای مثال در این لایحه گنجانده شده فدرال “سه اعتصاب” ارائه که مورد نیاز اجباری حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط برای کسانی که مرتکب فدرال جنایات خشونت اگر آنها تا به حال دو یا بیشتر از قبلی محکومیت جنایات خشونت و یا قاچاق مواد مخدر و جرایم.

در یک سخنرانی در یک NAACP کنوانسیون در فیلادلفیا در ماه جولای 2015, بیل کلینتون اذعان کرد که سخت تر از حبس مقررات در این لایحه شدند و یک اشتباه. “من امضا لایحه ساخته شده است که مشکل بدتر” کلینتون گفت. “و من می خواهم به آن را بپذیرد.”

بایدن گفت: در تاون هال که او مخالف سه-اعتصاب شرط که او گفته بود به پیشنهاد کلینتون. به عنوان ما نوشت: در سال گذشته وجود دارد شواهد حمایت بایدن این مشاجره که در او نیست بازگشت نهایی قانون سه-حملات ارائه, اما او رای به نفع یکی از نسخه یک جمهوری خواه متمم که اضافه شد به مجلس سنا قانون. بایدن در رکورد در آن زمان عنوان کرد و گفت او پشتیبانی سه اعتصاب تدارک برای “جدی [خشونت] جنایات علیه یک فرد” بود اما او در برابر از جمله جرائم غیر خشونت آمیز و ابراز نگرانی کرد که جزئی جنایات می تواند جاروب در اندازه گیری.

بایدن گفت: لایحه جرم “تا به حال چیزهایی که در آن من نمی خواهم.” اما او گمراه کننده در ادامه گفت: “این تا به حال پول برای زندانها که من مخالف است.”

در واقع بایدن پشتیبانی از 6 میلیارد دلار بودجه برای دولت, زندان, ساخت, اما نه 10 میلیارد دلار است که بخشی از این لایحه نهایی. مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته گفت: ما از 4 میلیارد دلار تفاوت چیزی است که بایدن به معنای زمانی که او گفت که او “را پشتیبانی نمی کند و پول بیشتری به ساخت زندانها.”

علاوه بر این بایدن گمراه کننده منحرف اثرات این لایحه توسط ذکر است که “92 درصد از هر زندانی که در پشت یک نوار در یک دولت محلی و یا یک county, زندان, در زندان فدرال. و سوء استفاده است که گرفته شده است در زندان ایالتی سیستم.” این درست است که اکثریت قریب به اتفاق زندانیان برگزار می شود در محلی شهرستان و زندانها و نه در فدرال زندانها. اگر چه جرم و جنایت لایحه یک قانون فدرال آن را نیز تحت تاثیر قرار ایالتی و محلی زندانها به عنوان به خوبی.

زمانی که کلینتون عذرخواهی کرد و به قانون در سال 2015 او اذعان کرد که در حالی که اکثر مردم در زندان تحت قانون دولت “قانون فدرال تنظیم یک روند” با آن سه اعتصابات ارائه.

این لایحه همچنین تا به حال بیشتر تاثیر مستقیم در زندان ایالتی جمعیت. آن را شامل $8.7 میلیارد دلار برای زندان ساخت و ساز به کشورهای که گذشت حقیقت-در-صدور حکم قوانین که نیاز به کسانی که محکوم به جرایم خشونت آمیز در خدمت حداقل 85% از جملات خود را. با توجه به وزارت دادگستری, 27 ایالت و ناحیه کلمبیا توسط 1998 ملاقات با معیارهای واجد شرایط بودن برای حقیقت-در-محکومیت کمک های مالی. یکی دیگر از 13 ایالت به تصویب رسید حقیقت-در-صدور حکم برای “برخی از مجرمین به خدمت به درصد مشخصی از جمله” وزارت دادگستری گفت: در سال 1999 در گزارش ارائه.

بنابراین در حالی که آن را ممکن است بیش از حد به سرزنش 1994, جرم, لایحه جرم حبس آن را ایجاد انگیزه برای متحده برای ساخت زندان ها و افزایش احکام و در نتیجه کمک به افزایش حبس.

جرم و جنایت لایحه نیست کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز در نیمه

بایدن ادعا کرد که او در سال 1994 جرم لایحه “کاهش نرخ جرم و جنایت خشونت آمیز در نیم.” نرخ جرم و جنایت خشونت آمیز تقریبا نصف شده و از سال 1994 اما هیچ پشتیبانی برای بایدن پیشنهاد که قانون او مسئول این شیب.

به عنوان ما نوشت: سال گذشته زمانی که بایدن ساخته شده مشابه ادعای منndependent تجزیه و تحلیل از قانون فدرال در بر داشت که آن را به حال متواضع اثر در نرخ جرم و جنایت.

این درست است که تیاو خشونت نرخ جرم و جنایت شده است تقریبا به نصف کاهش دهد — پایین 48 درصد — از سال 1994 تا سال 2018با توجه به FBI یکنواخت جرم گزارش آمار. اما کارشناسان استناد عوامل دیگر به صورت تند کاهش نرخ جرم و جنایت خشونت.

مثلا دفتر پاسخگویی دولت در سال 2005 با انتشار گزارشی در مورد تاثیر یکی از عمده برنامه بودجه توسط, جرم, لایحه — جامعه گرا پلیس خدماتو یا پلیس. گائو تخمین زده است که پلیس برنامه اضافه شده معادل 88,000 افسران از سال 1994 از طریق 2001.

بین سالهای 1993 و 2000 کلی نرخ جرم و جنایت کاهش یافته است 26 درصد — از جمله 32 درصد کاهش در جرم و جنایت خشونت آمیز ، گائو گزارش گفت:. اما مستقل سازمان دولتی یافت که پلیس برنامه تا به حال تنها یک “متوسط” تاثیر جرم و جنایت.

“عوامل دیگر از پلیس وجوه” از جمله “محلی شرایط اقتصادی و دولت در سطح سیاست تغییر” بودند مسئول “اکثریت کاهش جرم و جنایت در این دوره” گائو یافت.

“برای مثال در سال 1993 و 2000 کلی نرخ جرم و جنایت کاهش یافته است با 26 درصد و 1.3 درصد کاهش به دلیل پلیس به مبلغ حدود 5 درصد از کل کاهش است. به طور مشابه, پلیس کمک حدود 7 درصد از 32 درصد کاهش در جرم و جنایت خشونت آمیز از سال 1993 تا سال 2000” در این گزارش است.

جان Worrall, یک استاد جرم شناسی در دانشگاه تگزاس در دالاس گفت: ما در سال گذشته که هیچ توافقی میان criminologists و اقتصاددانان در چه چیزی باعث جرم و جنایت خشونت آمیز رای به کاهش نزدیک به 50% از سال 1994.

“می تواند اقتصادی و جمعیتی یک تمدن اثر احتمالا به دلیل سقط جنین یا رنگ سرب سخت تر جملات و…. و….” Worrall گفت: در یک ایمیل به ما. “یک دوجین یا بیشتر توضیحات ارائه شده است و هیچ کس موافق است.”

در سال 2016 لورن-بروک ایسن مدیر برنان مرکز برنامه عدالت و همکار Inimai M. Chettiar نوشت tکلاه جرم بیل “به احتمال زیاد کمک کرد … با قرار دادن بیشتر پلیس در خیابان مطالعات نشان می دهد.” اما اشاره کرد که “[c]rime در حال حاضر شروع به کاهش قبل از اینکه این لایحه به تصویب رسید.” به طور کلی جرم و جنایت کاهش یافته است 10 ٪ و جرم و جنایت خشونت آمیز توسط 5 ٪ از سال 1991 تا 1994.

در علاوه بر این به “دقیق پلیس تاکتیک های مانند آنهایی که بودجه لایحه” برنان کارشناسان مرکز اشاره کرد عواملی مانند “اجتماعی و عوامل اقتصادی مانند پیری جمعیت و کاهش مصرف الکل” برای ادامه کاهش نرخ جرم و جنایت پس از لایحه قانون تبدیل شد.

آیا اوباما و بایدن قطع زندان فدرال جمعیت 38,000?

با توجه به بایدن “زمانی که من رئیس جمهور, معاون رئیس جمهور, ما قطع زندان رای توسط 38,000 مردم در سیستم فدرال.” با توجه به اداره فدرال زندانها داده بودند در مورد 9,500 کمتر زندانیان فدرال در سال 2016 اوباما در سال آخر در بیش از وجود دارد در سال 2008 سال قبل از اوباما گرفت ،

سال گذشته قبل از بایدن به حال رسما اعلام نامزدی خود را یک سخنگوی بایدن به ما گفت که معاون رئیس جمهور سابق رو 38,000 رقم از دسامبر. 17, 2018, ACLU نامه ای که اندازه گیری از یک نقطه بالا رقم در سال 2013 زمانی که وجود دارد 219,298 فدرال زندانیان. اما نتواند به حساب این واقعیت است که تعدادی از زندانیان فدرال در افزایش اوباما در پنج سال اول ،

تعدادی از زندانیان است به کاهش خود ادامه داد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. از Feb. 27 وجود دارد 175,135 زندانیان فدرال کمی بیش از 17000 کمتر از اوباما در سال گذشته در پایین 44,163 زندانیان و یا 20 درصد را از بالا در سال 2013.

پرونده های حقوقی علیه تولید کنندگان اسلحه

در سی ان ان تاون هال بایدن نیز تکرار ادعای خود را از Feb. 8 بحث دموکراتیک که ساندرز رای برای یک لایحه ممنوع است که تولید کنندگان اسلحه از شکایت کرد که “در همه.”

بایدن: این ایده در اینجا این است که چه چیزی است که شما انگیزه خود را از قضاوت? و این ایده است که او تنها یک وجود دارد که در واقع در سال 2003 در واقع رای به تولید کنندگان اسلحه مطلق مجوز نمی شود شکایت کرد. همه در همه ، اگر من ایستاده بود قبل از همه شما امشب و گفت: من بزرگ کردم — خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری من به شما قول می دهم من می خواهم به مطمئن شوید که شما هرگز می تواند شکایت شرکت های دارویی. آنها را 9 میلیارد دلار مواد مخدر. شما نمی توانید شکایت آنها. شما هرگز قادر به شکایت شرکت های دخانیات. و در ضمن بحث ما در مورد آنچه شما انجام به را تشکیل می دهند برای کسانی که همه چیز. من نه او را دیده. او رفته است و پس از هر شرکت در جهان است که — من اصلا مخالف را با او می رود بعد از هر شرکت در جهان است, اما من نه او را دیده و پس از تولید کنندگان اسلحه. و بنابراین در اینجا معامله است. آنچه می خواهید در مورد آن انجام دهید در حال حاضر ؟

ساندرز رای دادند و در سال های 2003 و 2005 به نفع حفاظت از قانونی تجارت در آغوش عمل محافظت می کند که با مجوز تولید کنندگان, فروشندگان, فروشندگان از مهمات و سلاح گرم و همچنین انجمن های صنفی از دعاوی مدنی بیش از سوء استفاده از اسلحه یا مهمات. این لایحه تبدیل به قانون در سال 2005.

اما همانطور که ما توضیح داد که قبل از این لایحه شامل شش استثنا که در آن مناسب مدنی ممکن است اعطا می شود از جمله مواردی است که در آن یک اسلحه گرم فروشنده سهلانگاری در موارد مربوط به انتقال اسلحه گرم با دانش است که آن را می توان مورد استفاده برای ارتکاب جرم و موارد که در آن تولید کنندگان و فروشندگان به بازار عرضه شده و یا به فروش اسلحه گرم در نقض قانون فدرال یا ایالت.

بایدن نیز اشتباه زمانی که او در این گفت: “من نه او را دیده [ساندرز] بعد از تولید کنندگان اسلحه. و بنابراین در اینجا معامله است. آنچه می خواهید در مورد آن انجام دهید در حال حاضر؟”

ساندرز در واقع معکوس ، او ابراز تاسف بیش از رای خود گفت: “من بازیگران هزاران نفر از آرا از جمله بد رای. که بد رای بدهند.”

این سناتور ورمونت cosponsored ناموفق لایحه در سال 2016 است که به دنبال لغو این قانون است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im