Facebook شروع به برچسب زدن به روسیه و ایران رسانه های دولتی

Facebook می گوید آن را آغاز کرده است به برچسب کنترل دولت رسانه سازمان مانند روسیه Sputnik ایران Press TV و چین Xinhua News طوری که مردم می دانند که آیا محتوای آنها به عنوان خوانده شده در حال آمدن است از یک نهاد است که ممکن است تحت تاثیر یک دولت است.

رسانه های اجتماعی شرکت اعلام کرد قصد دارد برای ایجاد یک دولت رسانه های برچسب در ماه اکتبر سال گذشته و در 4 ژوئن گفت: آن را آغاز کرده است به درخواست برچسب.

“ما در حال ارائه شفافیت بیشتر به این ناشران به دلیل ترکیب آنها تاثیر یک سازمان رسانه ای با استراتژیک حمایت از دولت” Facebook گفت.

این شرکت در ابتدا اعمال خواهد شد برچسب برای حدود 200 صفحه است.

زیر بخش “صفحه شفافیت” در Sputnik صفحه برچسب می گوید: “این ناشر است که تا حدی یا به طور کامل تحت کنترل سرمقاله یک دولت است. این است که تعیین طیف وسیعی از عوامل از جمله اما نه محدود به, بودجه, ساختار و استانداردهای روزنامه نگاری.”

همان پیام به نظر می رسد در صفحه چین, Xinhua News.

Facebook نخواهد برچسب هر متحده-بر اساس اخبار سازمان پس از تعیین که دولت آمریکا-رسانه های اجرا کرده اند سرمقاله استقلال, Nathaniel Gleicher, Facebook زنان, امنیت, سیاست, گفت: در مصاحبه با رادیو فردا.

Facebook نیز نمی خواهد با استفاده از برچسب برای رسانه های وابسته به فرد چهره های سیاسی و یا احزاب Gleicher گفت.

برچسب ظاهر خواهد شد بر روی صفحه در سطح جهانی و در news feed پست در ایالات متحده است.

این شرکت گفت: این مشورت بیش از 65 کارشناسان در سراسر جهان و متخصص در رسانه های حکومت و حقوق بشر و توسعه به شکل سیاست خود را.

“ورودی دریافتی از این سازمان ها بسیار مهم بود برای درک روش های مختلف و درجات برای آن دولت اعمال سرمقاله کنترل بر رسانه اشخاص” Facebook گفت.

آن گفت: تعریف آن از کنترل دولت رسانه فراتر از بررسی مالی کنترل یا مالکیت شامل یک ارزیابی از سرمقاله کنترل اعمال شده توسط دولت است.

آن را به نظر می رسد عوامل متعددی از جمله ماموریت, بیانیه, ساختار مالکیت, سرمقاله, دستورالعمل منابع مالی و حکومت و مکانیسم های پاسخگویی.

“اگر ما تعیین می کند که به اندازه کافی وجود دارد حمایت در محل برای اطمینان از سرمقاله استقلال, ما نمی خواهد اعمال برچسب” آن را گفت.

آن را به طور خاص به نظر می رسد برای چنین چیزهایی به عنوان یک اساسنامه است که به وضوح محافظت سرمقاله استقلال و یک ارزیابی مستقل و معتبر سازمان تایید میکند که این قانون به دنبال آن است.

سازمان هایی که بر این باورند که برچسب اعمال شده است در خطا می توانید با ارسال یک درخواست تجدید نظر آن اضافه شده است.

Facebook همچنین گفت که بعد از این سال آن را به جلوگیری از هر گونه تبلیغات از دولت کنترل می شود رسانه ای است که هدف آمریکا از کاربران. آن گفت: این امر گام “را به اطمینان حاصل شود ما به همان اندازه شفاف و وقتی که می آید به پرداخت محتوا از این ناشران.”

آن اضافه شده است که تحت کنترل دولت رسانه ها به ندرت تبلیغ در ایالات متحده, اما آن را انجام خواهد داد سیاست “خارج فراوانی از احتیاط” پیش از نوامبر 3 انتخابات در ایالات متحده است.

Facebook قبلا اذعان کرد شکست خود را برای متوقف کردن روسیه استفاده از سیستم عامل خود را به دخالت در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده. پس از آن به شدت دفاع خود و اعمال شفافیت بیشتر مورد نیاز برای صفحات و تبلیغات بر روی آن سیستم عامل است.

با گزارش رویترز

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de