DeVos’ منسوخ آمار در مدرسه تلاش

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos با استفاده از یک شکل منسوخ شده در این ادعا تنها 10 درصد از مدارس در حال “ارائه هر نوع از املاک و برنامه ریزی درسی برنامه” پس از coronavirus همه گیر باعث مدارس را تعطیل این بهار. که برای 82 مناطق در اواخر ماه مارس, اما, اواخر آوریل, 56 درصد انجام شد ، در اواخر ماه مه به رقم 67%.

این اعداد و ارقام از مرکز بازسازی عمومی آموزش و پرورش منعکس درصد از 82 مناطق که ارائه رسمی برنامه درسی و آموزش.

کسانی که در مناطق, اما, نیست, سراسر کشور نمونه است. یکی دیگر از تجزیه و تحلیل انجام شده توسط همان سازمان و در ماه ژوئن منتشر شده بود شامل یک آماری نمونه نماینده ایالات متحده در مدارس. آن را در بر داشت با استفاده از اطلاعات در دسترس عموم است که 33.5% انتظار همه معلمان به ارائه آموزش از راه دور و دیگری 13.2% انتظار می رود برخی از معلمان به انجام این کار.

مرکز بازسازی عمومی آموزش و پرورش قرار دارد در کالج بازرگانی دانشگاه ایلینوی شمالی می گوید این است که “یک حزبی مرکز تحقیقات باز به همه راه حل های ممکن است به میزان قابل بهبود نتایج برای همه دانش آموزان است.” آن می گوید: “پدر و مادر انتخاب ضروری است اما نه سحر و جادو است.”

DeVos ساخته شده این ادعا در طول یک ماه جولای 8 coronavirus نیروی کار مطبوعاتی که در آن او صحبت در مورد بازگشایی مدارس در این پاییز.

DeVos, جولای 8: وجود تعدادی از مدارس و مناطق در سراسر کشور است که انجام یک کار عالی از انتقال این بهار. و وجود دارد که در آن من و مدرسه دولتی رهبران نا امید شدند که در آنها نمی بفهمند که چگونه برای ادامه خدمت به دانش آموزان خود را. بیش از حد بسیاری از آنها فقط داد. مرکز بازسازی عمومی آموزش و پرورش گفت که تنها 10 درصد در سراسر هیئت مدیره ارائه هر نوع از املاک و برنامه ریزی درسی برنامه.

رابین دریاچه مدیر مرکز بازسازی عمومی آموزش و پرورش می گویند که به عنوان نقل قول شده در مارس 31 مقاله در U. s. اخبار & گزارش جهانی. بود که مدت کوتاهی پس از 18 متحده به علاوه واشنگتن دی سی بود دستور داد مدارس نزدیک و دیگری چهار توصیه می شود آن را در مارس 16, با توجه به آموزش و پرورش در هفته. در روزهای پس از آن بسیاری از کشورهای دیگر دستور و یا توصیه می شود تعطیلی نیز هست.

U. s. اخبار & گزارش جهانی, مارس 31: “هنوز بسیاری هنوز در حال ارائه آنچه شما می خواهم نظر واقعی منسجم برنامه های آموزشی می گوید:” رابین دریاچه مدیر مرکز در بازسازی آموزش و پرورش عمومی که در آن محققان وارد یک پایگاه داده از چه معلمان و رهبران منطقه در 82 مدرسه مناطق که در خدمت بیش از 9 میلیون کودک در حال تلاش برای نجات این مدرسه در سال است.

“تنها 10 درصد در سراسر هیئت مدیره در حال ارائه هر نوع از املاک و برنامه ریزی درسی برنامه است که کمی نگران کننده داده می شود بسیاری از کارشناسان در حال طرح ما قصد داریم در این ظروف سرباز یا مسافر برای مدتی” او می گوید. “من معنی نیست که به تصویب قضاوت در اینجا. این یک سخت, سخت و مشکل است اما به وضوح ما شاهد بسیاری از تغییرات.”

در حالی که یک نمونه از کل کشور, پایگاه داده شامل ده ها تن از بزرگترین مدارس در آمریکا از جمله شهر نیویورک, لوس آنجلس, شیکاگو میامی-Dade ،

لیک بر اساس این اظهار نظر در نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل 82 بزرگ بیشتر مدارس در مناطق شهری است. برای هفته مارس 26 مرکز در بر داشت 5% از این مناطق ارائه برنامه درسی و آموزش و دیگر 5% ارائه برنامه درسی آموزش و نظارت بر پیشرفت. این منبع از دریاچه را 10 درصد رقم CRPE گفت: FactCheck.org.

اما همانطور که نمودار زیر از CRPE نشان می دهد تعداد “به سرعت در حال بهبود از اواخر ماه مارس” تراویس بالش سرمقاله مدیر و سخنگوی CRPE گفت: در یک ایمیل به ما. “پایان زمستان اکثر مناطق در تجزیه و تحلیل ما ارائه شد, برنامه درسی, آموزش و نظارت بر پیشرفت.”

Chart from the Center on Reinventing Public Education

مرکز نمودار نشان می دهد که در هفته 21 آوریل 12 درصد از مناطق به ارائه برنامه درسی آموزش و بدون نظارت بر پیشرفت و 44 درصد ارائه شد ، که به معنی دریاچه را 10 درصد رقم در پایان ماه مارس افزایش یافت و به 56 درصد در اواخر ماه آوریل است.

در مارس 27 پست وبلاگ در مرکز تحلیل دریاچه و بری Dusseault شاغل-در-اقامت در مرکز نوشت: “ولسوالی آمده اند راه طولانی” از تعطیلی مدارس و آغاز شد.

آنها اشاره کرد و نمودار نشان می دهد, که در تمام مناطق به ارائه منابع آموزشی و تقریبا تمام شد حداقل ارائه برنامه درسی رسمی (حتی اگر 41 درصد از مناطق CRPE بررسی نمی همچنین ارائه آموزش).

بالش توضیح داد که در برخی از مناطق ایجاد بسته های مواد و یا آنلاین درس برای دانش آموزان, اما آنها انتظار نداشتند معلمان برای ارائه آموزش یا از طریق تلفن تصویری زنده و یا ضبط شده سخنرانی. “ما در تلاش برای تعیین اینکه آیا مناطق به برقراری ارتباط انتظار آن است که هر سه قطعه از آموزش و پرورش چه wonks تماس بگیرید ‘دانلود آموزش هسته ای’ (دانش آموزان و معلمان و محتوا) باقی خواهد ماند متصل است که معلمان انتظار می رود برای کمک به دانش آموزان حس را از ماده” او گفت:. معلمان “ممکن است چک کردن در با دانش آموزان و یا میزبانی اجتماعی از طریق مجامع زوم, اما زمانی که آن را به آموزش و یادگیری دانش آموزان و خانواده ها انتظار می رود که تا حد زیادی خود به خود با کاغذ و بسته ها و یا فعالیت های آنلاین.”

توسط مارس 22 درصد از مناطق ارائه برنامه درسی آموزش و نظارت بر پیشرفت افزایش یافته بود بیشتر به 61 درصد. 6 درصد دیگر ارائه شده تنها برنامه درسی و آموزش و 32 درصد از این مناطق به حداقل ارائه برنامه درسی رسمی.

اما از آنجا که 82-منطقه تجزیه و تحلیل نیست یک نماینده نمونه CRPE انجام تحلیل دیگر – از 477 ولسوالی های آماری با استفاده از وزن دهی به تولید در سراسر کشور نمونه است. که تجزیه و تحلیل است که با اتکا بر اطلاعات در دسترس عموم مانند مدارس’ وب سایت ها و رسانه های اجتماعی پست “نشان می دهد بیشتر جدی داستان” CRPE گفت: در گزارش ماه ژوئن. آن را در بر داشت 33.5 درصد از مناطق انتظار می رود همه معلمان به ارائه آموزش از راه دور در این بهار. یکی دیگر از 13.2 درصد از مناطق انتظار می رود برخی از معلمان به انجام این کار مانند بالا تنها معلمان مدرسه.

داده ها جمع آوری شد بیش از یک ماه از تاریخ 6 آوریل تا مه 1 با برخی از به روز رسانی برای اطلاعات از دست رفته ساخته شده در طول هفته 4 مه. این گزارش اشاره می کند که “این حساب باید به عنوان یک محافظه کار را در ولسوالی “پاسخ” از تعداد کمی — 14 مناطق — آیا هر گونه اطلاعات در مورد تعطیلی مدارس در وب سایت خود یا حساب های رسانه های اجتماعی و “برخی” ارائه اطلاعات محدود اما به وضوح به طور مستقیم ارتباط برقرار کردن با پدر و مادر از طریق وسایل دیگر.

در نمونه 85 درصد از مناطق ارائه شده چیزی – یا بسته های درسی تکالیف نوشته شده در یک پلت فرم آنلاین و یا راهنمایی در مورد استفاده از آموزش آنلاین نرم افزار — و 57.9% انتظار معلمان برای نظارت بر پیشرفت دانش آموزان و یا ارائه بازخورد برای تمام یا برخی از دانش آموزان خود را.

بالش به ذکر است که تنظیم یک انتظار نیست همان است که آنچه در واقع اتفاق افتاده است با آموزش: “ما می دانیم وجود دارد مدارس و معلمان در مناطق مانند Newark, NJ, که تحویل آموزش این بهار حتی اگر شده تنظیم نشده است که انتظار,” او گفت:. “از سوی دیگر ما می دانیم وجود دارد مکان هایی که در آن آموزش ممکن است انتظار می رود تعداد زیادی از دانشجویان قطع شد از مدرسه و یا دریافت آموزش به دلیل کمبود پهنای باند و یا چالش های دیگر است.”

بنابراین در حالی که DeVos’ 10% رقم بعد افزایش یافت و به 56 درصد و سپس 67% بهتر نمونه محافظه کارانه نشان می دهد حدود یک سوم از مدارس در این کشور انتظار می رود همه معلمان خود را برای آموزش از راه دور. و یکی دیگر از 13.2% انتظار می رود برخی از معلمان خود را به انجام این کار. خواسته ما از وزارت آموزش و پرورش دفتر مطبوعاتی برای اظهار نظر در DeVos,’ استفاده از منسوخ, آمار, اما ما نمی دریافت پاسخ.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de