ترک آیکون: ایندیانا محاصره در انتظار بازگشت از مسابقه

جاده سریع السیر, Ind. (AP) — A. J. Foyt آمد به ایندیاناپولیس در سال 1958 بی باک rookie که اجاره یک زیرزمین برای $15 در هر هفته و در خواب روی تخت و نه بیش از حد دور از سر و صدا از اتومبیل و جمعیت در ایندیاناپولیس موتور جاده سریع السیر.

گاهی اوقات او را در راه رفتن به خیابان اصلی و پیوستن به دیگر رانندگان برای صبحانه در فروشگاه های مواد مخدر. زمانی که Foyt برنده اول خود را Indianapolis 500 در سال 1965 او splurged با در نظر گرفتن همسرش لوسی به محلی قلعه سفید برای 11 درصد همبرگر.

“مثل من همیشه گفته بسیاری از بچه ها فکر می کنم آنها ساخته شده ایندی; ایندی ساخته A. J. Foyt” اولین چهار بار برنده مسابقه گفت. “همه به یاد کسانی که برنده ایندی.”

ساکنان در این 94-سال-شهر درک کنند که بهتر از هر کسی. اسم آهنگ در قسمت حیاتی از جاده سریع السیر و آن را بیش از حد آرام در اطراف در اینجا با مسابقه اتومبیل رانی در برگزاری همراه با بقیه ورزش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

برآورد سالانه اقتصادی در ایندیانا از یاد آهنگ فک انداختن $510 میلیون, با توجه به مطالعه انجام شده توسط دانشگاه ایندیانا سیاست عمومی موسسه با استفاده از سال 2010-12. شماره مطمئنا نگاهی به آمار در این سال آن را فقط روشن نیست چه مقدار از آن خواهد بود.

تام Beaudry صاحب دو کسب و کارهای کوچک ایندی صفحه نمایش چاپ و جرات پوشیدن و سفر به اکثر مسابقات IndyCar به فروش تی شرت و یادگاری. سال گذشته او همچنین اجاره Airbnb نقاط برای 500 که به تعویق افتاده است به اوت از آخر هفته روز یادبود نقطه.

در حال حاضر این درآمد منابع خشک شده اند.

“آن را تحت تاثیر درآمد من به طور قابل توجهی” گفت: Beaudry که پدر شروع به فروش ایندی 500 پیراهن در دهه 1960 و بعد از پارک ماشین به پول از جمعیت. “اما من فکر می کنم ما به مسابقه در ماه اوت و من واقعا معتقدم که ما به برخی از نژاد های دیگر در این سال بیش از حد.”

جاده سریع السیر قطعا امیدوار است تا با آن redeveloped خیابان اصلی تقریبا بی ثمر. نه دور پیشین IndyCar راننده سارا فیشر در بر داشت نقطه مناسب برای سرمایه گذاری جدید جاده سریع السیر داخلی Karting, فقط یک قدم زدن کوتاه از آهنگ.

“این karting کسب و کار است همه چیز در مورد, محل, سکونت,” او گفت:. “شما می توانید به هر جریان اصلی خروجی و می گویند: “ایندی 500″ و آنها می دانند که آنچه در آن به معنی. بنابراین به راه رفتن فاصله از مسیر آن را فقط یک بدون ذهن و بسیار خوشحال.”

کارل فیشر فکر کردم تا بیش از حد. بیش از یک قرن پیش او scouted نقاط ممکن است برای خودرو تست مسیر. او در نظر گرفته خاک بیضی در ایالت ایندیانا Fairgrounds و شهر, فرانسوی, لیسیدن قبل از پیدا کردن محل مناسب در پایین جاده.

فیشر جیمز آلیسون آرتور Newby و فرانک ویلر خریداری چهار 82 هکتار قطعه از زمین های کشاورزی در سراسر خیابان را از یک راه آهن متوقف و تاریخی 2.5 مایل بیضی شکل به پایان رسید در ماه اوت 1909.

فیشر به حال برنامه های بزرگتر. او پیش بینی یک شهر با خانه در یک طرف از شهر, کارخانه ها از سوی دیگر است. واقعی انتقال آغاز شد و در سال 1912 زمانی که فیشر و آلیسون مهاجرت خود چراغ جلو شرکت تولیدی از مرکز شهر پس از یک کارخانه, انفجار و دیگر شرکت های خودرو به زودی او پیوست.

ری Harroun برنده افتتاحیه 500 در سال 1911 با کمک اولین آینه دید عقب. کمربند ایمنی بسته بودند بر روی اتومبیل در سال 1922. دو سال بعد آمد اولین سوپر شارژ موتور و در سال 1929 برخی از خودروها آغاز شده با استفاده از front-wheel drive. در طول دهه پیگیری شد یک آزمایش برای همه چیز های بزرگ و کوچک — عقب-مجهز به موتور آیرودینامیک لاستیک و همه چیز را در میان. برخی کار کرده است. دیگران شکست خورده برخی از حقارتی.

از طریق آن همه جاده سریع السیر chugged همراه با تشکر از آلاینده آجر و ملات پیگیری شد که جدایی ناپذیری در هم تنیده در زندگی مردم محلی که در حال حاضر تعداد حدود 12000 در محاصره شش کیلومتری شمال غربی مرکز شهر ایندیاناپولیس.

“بسیاری از خیابان ها به نام های اولیه اتومبیل, بسیاری از آنها یا به نام بعد از اوایل راننده و یا اوایل خودرو شرکت گفت:” دیرین آهنگ مورخ دونالد دیویدسون, که زندگی در جاده سریع السیر. “چگونه شسته و رفته آن را در تابستان هنگامی که شما می تواند به پایین خیابان اصلی و دیدن رانندگان در باربر مغازه و یا فروشگاه مواد غذایی است.”

در آن زمان دیویدسون گفت: بسیاری از وقت رانندگان به نام محله در اطراف مسیر خانه. گاراژ دو برابر به عنوان تجهیزات ذخیره سازی و مغازه ها. خانواده میزبانی جوان مشتاق رانندگان است.

بسیاری از رانندگان را نقل مکان کرد به تونی محله اما برخی از چیزهایی که تغییر نکرده بسیار است. که در فروشگاه های مواد مخدر که در آن Foyt استفاده می شود به خوردن است که هنوز هم یک رستوران داوسون در اصلی و البته مسابقه در همه جا در اینجا:

چهار مدارس ابتدایی در شهر هستند به نام بعد از جاده سریع السیر بنیانگذاران. دبیرستان نام مستعار است Sparkplugs (و اسب سواری پارک شده در داخل آن ورودی اصلی). مسابقه آخر هفته اغلب جمع آوری اعانه برای کتابخانه محلی و سازمان های دیگر.

در حال حاضر این مسیر بسته است, به عنوان آن را در 1917-18 و دوباره از 1942-45 در طول جنگ های جهانی و همه چشم ها در حال سوار کردن بیماری همه گیر. نه چندان دور از مسیر شاسی تولید کننده Dallara است که با استفاده از آن کارخانه به قطع مواد 200 تا 250 لباسهای محافظ و ماسک هر روز. StitchWorks یک شرکت محلی قرار می دهد و آنها را با هم برای استفاده توسط کارکنان بهداشتی درمانی.

“در مواقع اضطراری گاهی اوقات چیزهایی که می آیند تا جایی که یک فرد یا شرکت می تواند انجام کاری برای کمک به جامعه” گفت: Stefano DePonti مدیر کل و مدیر عامل شرکت Dallara ایالات متحده آمریکا است.

ساکنان اینجا می خواهم برای پایان دادن به سکوت. آنها می خواهم به جای شنیدن موتورهای غرق کردن خود را حیاط خلوت, مکالمات, ببینید خودروهای سواری پارک شده در مقابل متری بوی مواد غذایی پخته شده تا trackside فروشندگان. آنها می خواهند به تعقیب کردن امضا از مورد علاقه خود را مانند Foyt و خرید تی شرت از مردم مانند Beaudry.

که هنوز هم می تواند اتفاق می افتد 4 جولای زمانی که پیگیری مسئولان باید برنامه ریزی یک IndyCar-نسکار Xfinitiy سری doubleheader. این Brickyard 400 است که هنوز برای روز بعد. یا بازگشایی می آیند Aug. 23 هنگامی که Beaudry قصد دارد حضور خود را در 51 ایندی 500.

هر زمان که آن اتفاق می افتد هر چند یک چیز روشن است: بازگشت از مسابقات را در این شهر خروشان به زندگی است.

“من فکر می کنم حتی اگر آن را با تاخیر من فکر می کنم مردم درک” Foyt گفت. “آن را ندارد و هر گونه تفاوت آن زمانی است که من وجود دارد. من همیشه وجود دارد.”

___

بیشتر AP, مسابقه اتومبیل رانی: https://apnews.com/apf-AutoRacing و https://twitter.com/AP_Sports

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>