Coronavirus نگرانی نیست غرق فروش تاج آبجو در ایالات متحده

سریع نگاهی به

تاج پدر و مادر شرکت گزارش می دهد که در آن آبجو فروش در ایالات متحده هستند تا در این سال بر خلاف ویروسی Facebook پست که به دروغ ادعای ایالات متحده خود را فروش کاهش یافته است به دلیل جدید کروناویروس.


داستان کامل

تاج آبجو خبر روابط عمومی تیم نمی خواهید نام تجاری خود را در ارتباط با یک بیماری همه گیر اما ویروسی Facebook پست دروغ حاکی از این است که مصرف کنندگان آبجو در حال میداد تاج به عنوان یک نتیجه از جدید کروناویروس.

پست نگاهی به شات در هوش عمومی این ادعا که “این واقعیت که تاج آبجو است که تجربه از دست دادن سود به شما نشان می دهد که یک مشکل وجود دارد با سطح IQ از جمعیت عمومی است.”

اما صورت فلکی مارک کرونا را تولید کننده می گوید ایالات متحده خود را فروش در اوایل سال و شرکت ندارد قرار گرفتن در معرض به بازارهای بین المللی مانند چین که دچار تاثیر بیشتری از این بیماری است.

تاج فروش فوق العاده رشد 5 درصد در ایالات متحده در آخرین چهار هفته دوره آن به پایان رسید Feb. 16 — “نزدیک به دو برابر 52 هفته روند برای نام تجاری” این شرکت اعلام کرد. فروش این شرکت در درجه اول با تمرکز بر بازار ایالات متحده با توجه به بیانیه ای از صورت فلکی مارک. تنها 2.7 درصد از این شرکت $8.1 میلیارد دلار در فروش محصولات خود خارج شد ایالات متحده آمریکا در سال مالی 2019.

اطلاعات غلط در مورد آبجو سوخت بود یک نظرسنجی که ادعا کرد برخی از مصرف کنندگان آبجو متوقف خرید تاج آبجو به دلیل COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید. نظر سنجی در مورد مکزیک-بر اساس ابجو کم الکل منتشر شد Feb. 27 توسط 5W روابط عمومی و برداشت های چند رسانه های خبری.

نیویورک-بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت گفت: آن انجام مصاحبه های تلفنی با 737 مصرف کنندگان آبجو در آمریکا و متوجه شد که 38 درصد “خواهد خرید تاج تحت هر شرایطی است.” اما این شرکت نیست انتشار سوالات نظر سنجی و یا دولت های چرا بیش از یک سوم از کسانی که در نظر سنجی نمی خواهد خرید آبجو. درصد به طور منظم تاج مصرف کنندگان گفت که آنها نمی خرید آبجو با خدا ممنوع شد بسیار کوچکتر است.

“در میان کسانی که به گفته آنها معمولا نوشیدنی تاج تنها 4 درصد گفت: آنها را متوقف نوشیدن تاج” شرکت گفت: “اما 14 درصد گفت: آنها نمی سفارش تاج در یک محل عمومی.”

همچنین ادعا کرد که 16 درصد از کسانی که در نظر سنجی اشتباه گرفته بودند در مورد اینکه آیا آبجو مربوط به کروناویروس که به بیش از 700 نفر در آمریکا و کشته شدن بیش از 20.

دو نام مشترک ریشه لاتین coronaکه اشاره به یک هاله یا تاج. آبجو گزارش مشتق شده نام آن از نام و آرم از تاج که زینت کلیسای جامع بانوی ما از گوادالوپ در شهر پورتو به Vallarta, مکزیک. نام این بیماری اشاره به تاج مانند خوشه دیده می شود از طریق یک میکروسکوپ در سطح ویروس.

“این بسیار مایه تاسف است که اخیر اطلاعات غلط در مورد تاثیر این ویروس بر روی کسب و کار ما شده است گردش در رسانه های سنتی و اجتماعی بدون تحقیقات بیشتر و یا اعتبار سنجی” لایحه نولندس رئیس جمهور و رئیس اجرایی در صورت فلکی مارک گفت: در این شرکت در بیانیه ای. “این ادعا به سادگی منعکس نمی کسب و کار ما عملکرد و ضریب اطمینان مصرف کننده که شامل بازخورد از ما توزیع کننده و خرده فروش همکاران در سراسر کشور است. ما دیده ایم هیچ تاثیری برای مردم ما امکانات و یا عملیات و کسب و کار ما همچنان به انجام خیلی خوب.”

یادداشت سردبیر: FactCheck.org یکی از چندین سازمان کار با Facebook به کم ارزش کردن اطلاعات غلط به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی. ما داستان های قبلی را می توان در اینجا یافت نشد.

منابع

مرکز سیستم های علوم و مهندسی (CSSE) در دانشگاه جانز هاپکینز. دیده 10 Mar سال 2020 است.

“صورت فلکی مارک آبجو کسب و کار همچنان عملکرد قوی با وجود ادعاهای بی اساس در مورد تاثیر COVID-19 ویروس در آن کسب و کار است.” صورت فلکی مارک. 28 Feb 2020.

Craft Beer & دم. دیده 9 Mar سال 2020 است.

مک دونالد, جسیکا. “Q&A در ووهان Coronavirus.” FactCheck.org. 30 Jan 2020.

“فروش خالص از صورت فلکی برندها در سراسر جهان از سال 2012 تا سال 2019 با منطقه جغرافیایی.” Statista.com. دیده 10 Mar سال 2020 است.

“5WPR نظرسنجی نشان می دهد 38 درصد از آبجو نوشیدن آمریکایی ها نمی خرید تاج در حال حاضر.” 5W روابط عمومی است. 27 Feb 2020.

Garger کنت. “آمریکایی ها اجتناب از تاج آبجو در میان شیوع کروناویروس, مطالعه می یابد.” نیویورک پست. 27 Feb 2020.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>