• 10

در چه تبدیل شده است سالانه واشنگتن ورزش دموکرات ها و جمهوری خواهان به راه انداختن یک جنگ از کلمات بیش از رئيس جمهور در پیشنهاد بودجه و چگونه آن را تحت تاثیر قرار برنامه برای سالمندان است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت که او “را نمی توان دست زدن به امنیت اجتماعی خود را و یا مدیکر” در بودجه, در حالی که دموکرات ها را متهم به این می کند که دقیقا.

بودجه اختصاص پیشنهاد کاهش در آینده پیش بینی هزینه های مدیکر اما کارشناسان می گویند که شبیه به سال گذشته بودجه پیشنهادی که شامل دو حزبی ایده ها نیز پشتیبانی شده توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما ، این گروه ناظر کمیته مسئول بودجه فدرال گفت: مدیکر و طرح های پیشنهادی “نشان دهنده کاهش در هزینه های کاهش مزایای.”

در اجتماعی, امنیت, بودجه خواستار تغییرات به مزایای از کار افتادگی است که ترجمه به کاهش برخی از سود. در پزشکی وجود دارد مهم تر (اما نه به خوبی تعریف شده) کاهش. ما را از طریق آنچه در بودجه خواستار در هر یک از این برنامه ها است.

ما همچنین توجه داشته باشید که ما در حال صحبت کردن در مورد بودجه که در واقع نمی خواهد بود به تصویب رسید. هر رئیس جمهور بودجه پیشنهادی تا حد زیادی نمادین بیانیه ای از اولویت های یک قطعه از قانون که در آن کنگره خواهد رای دهند. و این بودجه احتمالا “deader در هنگام ورود از بسیاری از” جوزف Antos مراقبت های بهداشتی متخصص در سمت راست متمایل American Enterprise Institute, به ما گفت.

مدیکر خطوط نبرد

اگر خوانندگان احساس کمی déjà vu این دلیل است که ما نوشت: نزدیک به یک سال پیش در مورد مشابه دموکراتیک چرخش در 2020 بودجه پیشنهادی تاثیر بالقوه در مدیکر.

در این سال تهمت می رود بیش از حد در ادعا “ما در حال دست زدن به مدیکر” در 2021 بودجه. وجود دارد چند پیشنهاد برای کاهش رشد در هزینه های بیش از 10 سال آینده در حدود 600 میلیارد دلار به عنوان کمیته مسئول بودجه فدرال تخمین می زند. اما دموکرات ها دوباره چرخید کسانی که طرح به عنوان یک “دارایی” و “کاهش” است که “در نهایت می تواند صدمه دیده ذینفع دسترسی به نیاز به مراقبت.”

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن گفت: در Feb. 10 مصاحبه روز کاخ سفید منتشر شد بودجه که پیشنهاد “eviscerates مدیکر.” مجلس نانسی پلوسی گفت: روز بعد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “بنابراین اگر شما در حال نشستن در خانه در میز آشپزخانه خود را و شما یک ارشد یا اگر وجود دارد یک عضو ارشد در خانواده خود را در مدیکر شما را کاهش دهد. و اگر وجود دارد در دراز مدت مراقبت در بودجه خانواده خود را, شما در حال گرفتن را کاهش دهد.”

“قطع” یا “پس انداز” — کلمه انتخاب بستگی به یک حزب سیاسی از 600 میلیارد دلار بیش از 10 سال خواهد بود 6 درصد کاهش از پیش بینی هزینه های CRFB گفت.

همانطور که دیدیم با قانون مراقبت مقرون به صرفه زمانی که دموکرات ها پیشنهاد کاهش در رشد آینده هزینه های مدیکر آنها انتقاد جمهوریخواهان برای صدمه زدن به این برنامه و سالمندان است. در حال حاضر لفاظی معکوس شده است.

“با وجود آنچه که شما می شنوید از طرف دیگر مدیکر رشد خواهد کرد و در 6% تحت این بودجه” سرپرست دفتر مدیریت و بودجه مدیر اهل Vought خبرنگاران در فوریه. 10. که 1 درصد رشد به طور متوسط از آنچه که پیش بینی شده در قانون فعلی با توجه به CRFB.

“بحث در مورد کاهش نرخ رشد هزینه ها در مقابل کاهش هزینه ها تا حدودی معنایی آن است مماشات کردن با هر دو طرف در سال گذشته” Tricia Neuman معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر برنامه های مدیکر سیاست در بگمارند قیصر بنیاد خانواده گفت: ما یک ایمیل به در.

برخی از کاهش در رشد برنامه و/یا افزایش بودجه لازم است. صندوق بیمه بیمارستانی (مدیکر قسمت یک) تنظیم شده است به ورشکسته در 2026 معنی صندوق خواهد بود خسته و حقوق و دستمزد مالیات نمی خواهد به اندازه کافی برای پوشش تمام هزینه های پیش بینی شده.

“یک افزایش بزرگ در اقتصاد به طور بالقوه می تواند گسترش زندگی از صندوق بیت” Neuman گفت. “اما حتی با tailwind, سیاستگذاران نیاز به کاهش هزینه های مدیکر افزایش درآمد و یا هر دو برای حفظ اعتماد صندوق حلال برای یک دوره طولانی از زمان. وجود دارد تعدادی از سیاست های است که می تواند در نظر گرفته به گسترش زندگی از صندوق فراتر از این پیشنهاد در دولت بودجه.”

چه دولت پیشنهاد ؟ چند تا از همان سیاست های آن حمایت در سال گذشته از جمله:

  • ساخت یک پرداخت به پست حاد ارائه دهندگان مراقبت جای مختلف پرداخت بر اساس سایت از مراقبت ($105 میلیارد دلار صرفه جویی بیش از 10 سال);
  • تساوی “سایت خدمات پرداخت” به معنی پرداخت همان مقدار که آیا خدمات انجام شده در بیمارستان امکانات و یا دفاتر پزشکان ($175 میلیارد);
  • تغییر آموزش پزشکی پرداخت کمک هزینه فدرال برنامه با هزینه های کلاه (50 میلیارد دلار);
  • برش و پرداخت به ارائه دهندگان خدمات برای بدهی های بد معنی پرداخت نشده copays/deductibles از ذینفع ($35 میلیارد دلار).

این اعداد و ارقام آمده از CRFB و شبیه به مقادیر به صورت چنین پیشنهادی در مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 بودجه منتشر شده در سال گذشته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن پست-مراقبت حاد پرداخت تغییر آینه اوباما مالی 2017 بودجه پیشنهادی برای نزدیک به 100 میلیارد دلار صرفه جویی بیش از 10 سال از پیشنهاد های مشابه است. اوباما نیز تا به حال طرح های پیشنهادی برای کاهش بدهی های بد و تساوی پرداخت.

“چند تا از عمده بودجه طرح های پیشنهادی از جمله سایت-خنثی پرداخت به تساوی مدیکر پرداخت به انواع امکانات … شبیه به توصیه های مدیکر پرداخت مشورتی کمیسیون برای رسیدگی به پرداخت اضافی برای برخی از ارائه دهندگان” Paul N. ون د آب یک عضو ارشد در سمت چپ متمایل به مرکز بودجه و اولویت های سیاست نوشت: در یک Feb. 13 تجزیه و تحلیل.

مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه “را به طور عمده تحت تاثیر قرار بيمارستان و پس از حاد دهندگان” KFF را Neuman به ما گفت و اشاره کرد که او را توصیف طرح “همانطور که بیشتر غیر حزبی از حزبی از آنجایی که آنها هنوز هم تا حدودی بحث برانگیز و در عین حال از حرکت از طریق روند قانونی.”

دموکرات ها استدلال کرده اند که تغییر در پرداخت به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می تواند ذینفع دسترسی به مراقبت. هنری کانلی سخنگوی پلوسی گفت: ما هنگامی که ما در مورد خواسته بلندگو نظرات به بودجه است که “این مدیکر کاهش در مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه چیست سالمندان را پیدا خواهد کرد آن را سخت تر برای دسترسی به کیفیت مراقبت از زمانی که آنها به آن نیاز دارید.”

ون د آب گفت: ما در یک مصاحبه تلفنی که آن را “امکان” دسترسی به مراقبت می تواند تحت تاثیر قرار اما “نه به احتمال زیاد حداقل در کوتاه مدت.” او توضیح داد که مدیکر پرداخت مشورتی کمیسیون مستقل سازمان توصیه می کند که کنگره “طول می کشد کامل نگاه کنید هر سال در کفایت پرداخت با یک چشم به مطمئن شوید که آنها در حال کاهش به یک نقطه که در آن آنها را مختل دسترسی در بخشی از ذینفع.” اگر آن را به نظر می رسد دسترسی خواهد بود به طور قابل توجهی محدود شده است که آژانس به عنوان شناخته شده MedPac می گویند ،

CRFB گفت: در پاورقی به آن تحلیل مدیکر طرح که کاهش پرداخت به ارائه دهندگان “می تواند تاثیر کیفیت و دسترسی در برخی از موارد انتخاب.” اما گفت: “شواهد کمی وجود دارد از هر گونه تاثير معني دار” به ویژه برای طرح های پیشنهادی است که “تا حد زیادی در کاهش تمرکز بیش از حد پرداخت و هزینه های موثر تر است.”

ارائه دهندگان خواهد بود که تحت تاثیر “نخواهد بود بسیار خوشحال” با کاهش پرداخت های AEI را Antos اشاره کرد در یک مصاحبه تلفنی. (در واقع فدراسیون از بیمارستانهای آمریکایی گفت: بودجه “را به کار در امریکا مراقبان بسیار مشکل تر است.”)

از نظر تاثیر بر ذینفع دسترسی Antos گفت: “همیشه وجود دارد که امکان” اما با توجه به سالمندان هستند و پایه مشتری برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی وجود دارد “واقعا در معرض خطر بیشتری در کنار ارائه دهندگان می گویند هیچ, ما در حال رفتن به بیماران مدیکر.”

مزایای مدیکر نیز می تواند بهره مندی از برخی از طرح های پیشنهادی. KFF را Neuman گفت: آن را “قابل تصور” است که ارائه دهنده خدمات پرداخت تغییرات به بیمارستان ها را کاهش می دهد هزینه های مدیکر رشد “which به طور بالقوه می تواند کاهش سرعت رشد در مدیکر deductibles.”

CRFB گفت: “سیاست واقع کاهش هزینه ها برای افراد با کاهش حق بیمه و خارج از جیب هزینه ها.”

یک تفاوت قابل توجه بین 2020 و 2021 بودجه پیشنهادی فقدان جزئیات در مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین به مواد مخدر هزینه های سیاست. بودجه جدید شامل $135 میلیارد در “جامع قیمت گذاری دارو اصلاحات” بدون توضیح آنچه که ممکن است. Antos در AEI به ما گفت که قیمت گذاری دارو است و به احتمال زیاد موضوع کنگره را نشانی از این بودجه پیشنهادی بنابراین دولت این است که خروج “از اتاق تکان دادن.” هر دو طرف می خواهند به انجام کاری در قیمت گذاری دارو اما این معلوم نیست چه قانون ممکن است امکان پذیر است. “می خواهم هر دو ادعای پیروزی برای خود,” او گفت:.

مانند سال گذشته بودجه این یک پیشنهاد در حال حرکت دو برنامه در مدیکر پرداخت به بیمارستان برای جبران نشده مراقبت و آموزش پزشکی به بخش های دیگر بودجه است. که شامل در CRFB را محاسبه 600 میلیارد دلار در هزینه های مدیکر کاهش است. (توجه داشته باشید: CBPP محاسبه $501 میلیارد دلار در مدیکر کاهش بودجه بیش از 10 سال است. تفاوت بین این دو سازمان’ آمار و ارقام است که CRFB شامل 100 میلیارد دلار “به احتمال زیاد” پس انداز از بودجه’ نامشخص “قیمت گذاری دارو اصلاحات است.”)

در CBPP پست در بودجه مدیکر طرح های ون د آب هم موضوع را با دیگر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیشنهاد که او گفت: “آیا تضعیف مدیکر منابع مالی و آسیب های ذینفع” با اشاره به یک ماه اکتبر اجرایی به منظور افزایش خصوصی مزیت مدیکر برنامه. که “می تواند در بالا بردن هزینه برای برخی یا همه سود با افزایش نرخ پرداخت به ارائه دهندگان” ون د آب نوشت. دو طرح در آن اجرایی سفارش — “از بین بردن محدودیت های خصوصی قرارداد بین بیماران و ارائه دهندگان خدمات و ساخت آن را آسان تر برای سالمندان به انتخاب کردن از مدیکر,” او نوشت — نیز در بودجه گفت: اما بدون هیچ گونه هزینه کاهش آمار و ارقام.

امنیت اجتماعی

بودجه پیشنهاد کاهش به از کار افتادگی تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی درآمد امنیت برنامه های, اما نه کاهش به بازنشستگی بخشی از امنیت اجتماعی است.

پس انداز از SSDI — مزایای برای کسانی که قادر به کار با توجه به وضعیت پزشکی است که طول می کشد بیش از یک سال و یا علل مرگ و SSI — کم-درآمد غیر فعال در بزرگسالان و کودکان — خواهد آمد تا حدودی از کاهش عطف به ماسبق منافع ذینفع می توانند از 12 ماه به شش. این بدان معناست که یک کارگر است که می شود غیر فعال خواهد بود واجد شرایط برای نصف مقدار عطف به ماسبق مزایای هنگامی که او اعمال می شود CBPP توضیح می دهد.

طرح های دیگر شامل کاهش مزایای اگر بیش از یک عضو خانواده می شود مزایای SSI و تست روش برای افزایش کار مشارکت میان ناتوانی گیرندگان. CRFB گفت: این پیشنهاد را به مقدار 35 میلیارد دلار بیش از 10 سال در “ملموس سیاست پس انداز” و 45 میلیارد دلاری در کار توسعه پس انداز “که بعید است به تحقق در چنین مقیاس بزرگ است.”

Neuman در KFF گفت: طرح های پیشنهادی برای محدود کردن SSDI واجد شرایط را تحت تاثیر قرار مدیکر به عنوان به خوبی. او با اشاره به ارائه بودجه به “[r]educe نامناسب پرداخت ناشی از موانع برای ذینفع به گزارش درآمد و دارایی.” که ارائه خواستار توسعه جدید گزارش و بررسی سیستم و همچنین “آینده مربوط به تغییرات قانونی” که “می تواند شامل الزام به تعلیق از مزایای هنگامی که ذینفع غفلت دستمزد و گزارش منابع مورد نیاز و سازماندهی آموزش اجباری برای ذینفع در گزارش مورد نیاز قبل از دریافت اولین سود را بررسی می کند.”

“مردم ممکن است فکر می کنم که به عنوان یک مدیکر ارائه, اما از آن است که در SSDI یک مسیر به مدیکر” Neuman به ما گفت. “اگر کمتر از افراد واجد شرایط از کار افتادگی تامین اجتماعی پرداخت بیمه, سپس در کمتر افراد معلول ممکن است واجد شرایط برای مدیکر.”

مزایای مدیکر شامل 52.6 میلیون سالمندان و 8.6 میلیون افراد معلول با توجه به آخرین آمار و ارقام از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات.

پزشکی

سیاستمداران اغلب شامل پزشکی زمانی که آنها در انتقاد از تهمت بودجه پیشنهاد برای مدیکر و رئیس جمهور پیشنهاد باید شامل کاهش قابل توجهی را به برنامه بهداشت برای کم درآمد افراد است. در این سال اگر چه بودجه کمتر است خاص که دقیقا چه کسانی خواهد بود.

تهمت هم شامل پزشکی وقتی که گفتن فرمانداران در فوریه. 10: “ما در حال دست زدن به مدیکر. ما می خواهیم به نگه داشتن مدیکر. ما در حال دست زدن به امنیت اجتماعی است. ما در حال ساخت در کشور ما قوی تر دوباره. ما در حال کاهش مدیکید.”

که نادرست است. این بودجه شامل “مهم پزشکی پس انداز نیاز به کار و تعامل جامعه فعالیت reintroducing دارایی محدودیت و در غیر این صورت سفت الزامات واجد شرایط بودن برای سفت بزرگسالان – و در نتیجه در حدود 130 میلیارد دلار از پس انداز” CRFB گفت.

فراتر از آن است که این بودجه شامل $844 میلیارد دلار صرفه جویی بیش از 10 سال برای آنچه در آن رئیس جمهور “اصلاح نظام سلامت بینایی” با کمی اطلاعات در مورد آنچه که خواهد بود. CRFB اشاره کرد که در سال های گذشته رئیس جمهور پیشنهاد شده است شامل تغییر قانون مراقبت مقرون به صرفه هزینه های برای جلوگیری از کمک های مالی به دولت ها و قرار دادن درپوش بر رشد هزینه های پزشکی. “در حالی که این پیشنهاد این است که به احتمال زیاد متفاوت” CRFB گفت: “بخش عمده ای از پس انداز قطعا آمده از پزشکی و ACA یارانه ها است.”

CBPP برآورد کاهش به پزشکی و ACA صرف بیش از یک دهه در $1 تریلیون دلار (این رقم $777 میلیارد دلار برای سال 2020 بودجه).

در این سال بودجه ایجاد یک مرجع برای پایان دادن به افزایش فدرال مطابق با بودجه آمده است که گسترش مدیکید واجد شرایط زیر ACA. پزشکی است که به طور مشترک توسط بودجه ایالات و دولت فدرال در درجه اول پوشش داده است معلول, کودکان, زنان باردار و خانواده های کم درآمد اما ACA فعال متحده به گسترش واجد شرایط بودن برای همه بزرگسالان درآمد تا 138 درصد سطح فقر فدرال. دولت فدرال پرداخت می شود تقریبا تمام هزینه ها از پوشش این گسترش جمعیت: فدرال مطابقت 100% در ابتدا و مرحله به مرحله از پایین به 90 درصد. (سنتی فدرال مطابقت با نرخ متفاوت است اما می تواند به عنوان کم به عنوان 50 درصد است.)

بودجه اشاره به این بزرگسالان گسترش جمعیت هنگامی که آن را می گوید که در اصلاح نظام سلامت چشم انداز: “هزینه های پزشکی را در رشد پایدار نرخ پایان دادن به تعصب مالی که در حال حاضر به نفع سفت کاری-سنی بزرگسالان بیش از این واقعا آسیب پذیر است.”

پایان بالاتر فدرال مطابقت به پوشش گسترش جمعیت “را تقریبا به طور قطع منجر متحده برای پایان دادن به پوشش برای بسیاری از بیش از 12 میلیون نفر از مردم که به دست آورده اند تحت پوشش از طریق گسترش” CBPP است Aviva آرن-شام خوردن, معاون رئیس جمهور برای سیاست های بهداشتی و نوشت.

ما نمی دانیم دقیقا چگونه متحده واکنش نشان خواهد داد. سیاستمداران مرتبط کلی پزشکی کاهش به سالمندان مراقبت های بهداشتی پس از این برنامه می پردازد برای مراقبت دراز مدت برای کسانی که با درآمد کم و دارایی.

وجود دارد یکی از خاص ارائه در بودجه است که می تواند واجد شرایط برای چنین پوشش مدیکید. این تماس برای گرفتن قدرت دولت برای تنظیم عالی عدالت خانه محدودیت از حداقل فدرال تعیین واجد شرایط بودن ون د آب به ما گفت. این امر کاملا محتمل است اثر قابل توجهی در افرادی که طولانی مدت مراقبت از” پوشش. سالمندان به خصوص در کشورهای با ارزش خانه را دو واجد شرایط نیست اگر خانه های خود شدند و به ارزش بیش از حد و یا آنها را مجبور به فروش خانه های خود.

Neuman هم اشاره کرد که بودجه “خواهد رسیدن به بیش از 30 میلیارد دلار در پس انداز با محدود کردن واجد شرایط بودن برای مدیکید-تحت پوشش مراقبت پرستاری در خانه.”

گفت: ما به عنوان یک رئیس جمهور بودجه بیشتر بیانیه ای از سیاست ها و اولویت ها از بودجه کنگره را بحث است. در واقع جمهوری خواه ایالت مایک Enzi رئیس کمیته بودجه سنا گفت: در یک طبقه سخنرانی در فوریه. 10 که او نمی خواهد با برگزاری جلسه در مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه به همین دلیل او را نگه نمی یکی از اوباما نهایی بودجه — “از آنجا که آن را تبدیل به یک زخم زبان در برابر رئیس جمهور است.”

“در طول چند روز آینده شما را بشنود بسیاری از شکایات در مورد رئیس جمهور بودجه. به ندرت خواهد کسی ذکر است هر چیزی خوب آن است که راه را برای هر رئیس جمهور است.” Enzi گفت.

“کنگره نمی پرداخت هر گونه توجه به رئیس جمهور بودجه ورزش است. این است که همه چیز در آن است — یک ورزش” او ادامه داد. “کنگره دارای رشته کیف پول با توجه به قانون اساسی و کنگره بسیار حفاظتی که در قانون اساسی قدرت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im