گیلاس چیدن کالینز’ داروهای تجویزی رای

دموکراتیک آگهی های تلویزیونی حملات بهداشت ، سوزان کالینز برای رای گیری دو بار “اجازه می دهد تا شرکت های دارویی به نگه داشتن داروهای ژنریک ارزان تر از بازار” اما با حذف این واقعیت است که Collins حمایت کرده است صورتحساب در نظر گرفته شده برای افزایش generic-مواد مخدر رقابت و نسخه های پایین تر هزینه.

کالینز به عنوان مثال یک شرکت حامی از حفظ دسترسی به مقرون به صرفه Generics و Biosimilars عمل 2019. او همچنین پشتیبانی و کمک به کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی عمل 2019 که به دنبال در بخش, برای جلوگیری از مسدود کردن بیشتر داروهای ژنریک از بازار است.

به علاوه او در مجلس سنا وب سایت می گوید: او حمایت کرده است حداقل دو لوایح دیگر — که به قانون تبدیل شد در سال 2017 و 2019 — که هدف را بیشتر و نه کمتر, داروهای ژنریک در دسترس است.

این کمپین از مین مجلس سارا گیدئون یک دموکرات که در حال اجرا است به چالش کالینز برای آمریکا صندلی شروع به پخش آگهی در تاریخ 7 ژوئیه با توجه به تبلیغات تجزیه و تحلیل ترافیک. مین اولیه انتخابات ژوئیه 14.

“به یاد داشته باشید این سوزان کالینز ؟” آگهی راوی می پرسد. که به دنبال یک کلیپ از کالینز گفت: در یک سال 2002 بحث “وجود دارد بیش از حد بسیاری از سالمندان ما هستند که به معنای واقعی کلمه انتخاب بین پر کردن نسخه و پرداخت صورتحساب خود را.”

یک ضبط صفحه نمایش از سارا Gideon برای مین, آگهی های تلویزیونی, حمله سناتور. سوزان کالینز.

“اما” راوی سپس می گوید: “سوزان کالینز در زمان $1.5 میلیون از مواد مخدر و شرکت های بیمه” و “رای دادند و دو بار اجازه می دهد تا شرکت های دارویی به نگه داشتن داروهای ژنریک ارزان تر از بازار مجبور Mainers به پرداخت 10 برابر بیشتر برای پزشکی خود است.”

همانطور که از 22 ژوئن کالینز بیش از او بیش از دو دهه سنا حرفه ای دریافت کرده بود $1.6 میلیون سهم از PACs یا افراد در بیمه و دارویی/سلامت محصولات صنایع با توجه به OpenSecrets.org.

کالینز مطرح شده است و در مجموع $36.4 میلیون نفر در طول زندگی حرفه ای خود را. از 1.6 میلیون از بیمه و دارو/سلامت محصولات صنایع حدود 4.4 درصد از کل مبلغ.

اما تبلیغ ارائه یک تصویر ناقص از رکورد او در داروهای تجویزی.

2010 رای

یکی از رای ذکر شده در این آگهی و در یک Gideon کمپین سند است کالینز’ جولای 2010 رای به نفع سنا تخصیص بودجه از بین بردن از یک تخصیص بودجه لایحه ارائه منع نام تجاری تولید کنندگان از پرداخت generic شرکت های دارویی به تاخیر در معرفی محصولات ارزان تر به بازار است. اصلاح نوار از ارائه این لایحه شکست خورده در یک 15-15 کمیته رای دادن.

کالینز کمپین گفت: FactCheck.org که برخی از اعضای این کمیته اعتراض به قرار دادن S. 369را حفظ دسترسی به مقرون به صرفه Generics عمل به خدمات مالی و عمومی دولت تخصیص بودجه لایحه برای سال مالی 2011 ،

“این پیشنهاد به وضوح تحت صلاحیت این دادگاه ها از کمیته تخصیص,” کوین کلی کالینز کمپین سخنگوی استدلال در ایمیل. او اشاره کرد که برخی از قانونگذاران مخالف قرار دادن generics لایحه به هر تخصیص قانون.

اما کلی گفت کالینز “که از حامیان دیرین از قانون که توقف مضر ‘پرداخت هزینه برای تاخیر معاملات است که جلوگیری از ارزان داروهای ژنریک از آمدن به بازار است.” در واقع کالینز در واقع حمایت S. 369 به عنوان یک stand-alone لایحه. او امضا کرده به عنوان یک حامی از هر دو حزب قانون ترویج دسترسی به بیشتر مقرون به صرفه جایگزین سه ماه پس از آن برای اولین بار معرفی شده در فوریه 2009 توسط دموکرات ایالت گیاه سرمه و جمهوری خواه ایالت چاک Grassley.

علاوه بر این کلی اشاره کرد که کالینز است که در یک شرکت حامی مشابه بیشتر نسخه های اخیر از این لایحه حفظ دسترسی به مقرون به صرفه Generics و Biosimilars عمل بود که دوباره به راه افتادند توسط سنسور. Grassley و ctq در ژانویه 2019. در آزادی مطبوعات, Grassley سنای دفتر اشاره کرد که پرداخت کردن شهرک بین نام تجاری و ژنریک دارو سازان “تاخیر مصرف کننده دسترسی به عمومی و biosimilar مواد مخدر است که می تواند تا حد 90 درصد ارزان تر از نام تجاری مواد مخدر.”

2012 رای

دیگر رای ذکر شده در این آگهی توسط Collins’ مه 2012 مخالفان به اصلاحیه سپس دموکراتیک بهداشت ، جف Bingaman پیشنهاد به سازمان غذا و دارو ایمنی و نوآوری عمل می کنند. این متمم که Bingaman حمایت همراه با آن جمهوری خواه ایالت David Vitter نیز در نظر گرفته شده برای به حداقل رساندن پرداخت برای تاخیر در توافق نامه.

به عنوان Kaiser Permanente موسسه سیاست گذاری بهداشت توضیح داد: در یک سال 2018 مقاله: “زمانی که نام تجاری تولید کنندگان مواد مخدر دریافت حق ثبت اختراع که به طور معمول طول می کشد برای 20 سال آنها حقوق تنها به تولید مواد مخدر خود را. اما مواد مخدر عمومی شرکت حق دارند برای به چالش کشیدن اعتبار ثبت اختراع به منظور وارد بازار شده اند و تشویق به انجام این کار با توجه به ارائه در تخم Waxman عمل از سال 1984 که کمک های مالی شش ماه از بازار انحصار برای اولین داروی عمومی در زمینه به رقابت با مارک مواد مخدر است.”

در طبقه سنا Vitter گفت: متمم قانون اساسی را تغییر قانون فدرال به طوری که برای اولین بار عمومی شرکت برای به چالش کشیدن یک نام تجاری ثبت اختراع فقط باید منحصر به فرد 180-بعد پنجره به فروش مواد مخدر خود را اگر آن را برنده آن مورد است.

Collins یکی از 67 سناتور — 41 جمهوریخواه 25 دموکرات ها و مستقل — که رای در برابر متمم کلی گفت چون آن “را به حال اثر مقابل آن در نظر گرفته شده و هدف ساخت generic شرکت ها تمایل کمتری به چالش اختراع ثبت شده با توجه به هزینه های بالاتر و کمتر از مزایای بالقوه است.”

او افزود که کالینز می کند حمایت از کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی عمل می کنندکه به تصویب مجلس سنا کمیته بهداشت و درمان, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی در ماه ژوئن 2019. این لایحه شامل یک بخش در “جلوگیری از مسدود کردن داروهای ژنریک.”

“سنا کمک کمیته کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی لایحه آدرس این همان مشکل اما در یک راه موثر و شامل ثبت اختراع اصلاحات سناتور کالینز نویسنده” او به ما گفت.

بعلاوه مطبوعات در Collins’ سایت سنا می گویند که او حمایت کرده است حداقل دو دیگر اقدامات — امضا و به قانون در سال 2017 و 2019 — که با هدف افزایش رقابت از داروهای ژنریک و پایین داروهای تجویزی قیمت.

این دو رای برجسته در gideon’s حمله آگهی به دور از کامل نمایندگی کالینز’ رکورد در این مسئله است.

یادداشت سردبیر: FactCheck.org را قبول نمی کند تبلیغات است. ما با تکیه بر کمک های مالی و کمک های مالی فرد از مردم مثل شما. لطفا در نظر اهدا. کارت اعتباری و کمک های مالی ممکن است از طریق ما “اهدا” صفحه. اگر شما ترجیح می دهید را با چک و ارسال به: FactCheck.org, آننبرگ سیاست عمومی مرکز 202 S. 36 سنت فیلادلفیا, بهبهان 19104.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de