بایدن در رشد اقتصادی و مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش مالیات

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به اشتباه می گوید: “بسیاری از محافظه کار فکر می کنم مخازن” از جمله میراث پایه معتقدند که کاهش مالیات و پشتیبانی توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن “تولید شده و عملا هیچ رشد در همه.”

وجود دارد بسیاری از اقتصاددانان که ممکن است با توافق بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد که کاهش مالیات باید تولید نه خیلی اگر هر, رشد اقتصادی, اما بسیاری از محافظه کار فکر می کنم مخازن از جمله میراث بنیاد هستند و در میان آنها نیست.

کاهش مالیات و مشاغل, قانون توسط کنگره تصویب و امضا شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن در دسامبر 2017, صورتحساب توسط جمهوری خواهان به عنوان یک کاتالیزور برای سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی و به نوبه خود به ایجاد مشاغل بیشتر و دستمزد بالاتر است. قانون کاهش بسیاری فردی نرخ مالیات تقریبا دو برابر استاندارد کسر حذف شخصی معافیت و افزایش کودک اعتبار مالیاتی در میان دیگر تغییرات است. آن را نیز قطع بالا و نرخ مالیات شرکت از 35 ٪ به 21٪. آن است که انتظار می رود به اضافه کردن $1 تریلیون دلار به 2 تریلیون دلار به بدهی های دولت فدرال بیش از 10 سال است.

در یک نامه سرگشاده به کنگره در ماه نوامبر سال 2017 بیش از 100 اقتصاددانان در حمایت از کاهش مالیات پیش بینی کاهش مالیات خواهد “آتش اقتصاد ما با سطح رشد دیده نمی شود در نسل است.”

یک سرویس پژوهشی کنگره بررسی از سال اول تاثیر قانون داشتند و پیدا کردن شواهد از “بزرگ جلوه های ویژه در کوتاه مدت اجرا شود.”

CRS, مارس 22 2019: در سال 2018 تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) رشد 2.9% در مورد دفتر بودجه کنگره را (CBO) در پیش بینی نرخ منتشر شده در سال 2017 قبل از مالیات را کاهش دهد. در کل رشد اثر تمایل به نمایش نسبتا کوچک (در صورت وجود) سال اول اثر در اقتصاد است. اگر چه نرخ رشد نمی نشان می دهد که کاهش مالیات اثر بر تولید ناخالص داخلی آنها تمایل به حکومت را بسیار بزرگ جلوه های ویژه در کوتاه مدت اجرا شود. اگر چه سرمایه گذاری رشد قابل توجهی رشد الگوهای مختلف برای انواع دارایی ها به نظر نمی رسد که مطابق با جهت و اندازه تامین سمت انگیزه اثرات انتظار می رود از تغییرات مالیات. این نتیجه بالقوه ممکن است بالا بردن سوال در مورد چقدر دیگر اجرا رشد منجر خواهد شد از مالیات تجدید نظر.

هفته گذشته بایدن در ایران رشد تولید ناخالص داخلی چهره های برجسته در CRS گزارش به استدلال می کنند که TCJA است “تولید شده و عملا هیچ رشد در همه.” و بایدن اضافه شده است که با توجه به محافظه کار فکر می کنم مخازن از جمله بنیاد میراث.

“تصور کنید اگر ما تا به حال که 2 تریلیون دلار کاهش مالیات و ما تا به حال به هدر رفته و آن را بر روی ثروتمند است که تولید شده و عملا هیچ رشد در همه” بایدن گفت: “نمایش روزانه با Trevor Noah” در 10 ژوئن. “هیچ رشد در همه, با توجه به بسیاری از محافظه کار فکر می کنم تانک.”

“و تصور کنید اگر ما تا به حال که 2 تریلیون دلار کاهش مالیات است که او را ترویج و گذشت برای ثروتمند حتی جاهایی مثل بنیاد میراث گفت که نمی رشد اقتصاد است. 2 تریلیون دلار,” بایدن گفت: در 11 ژوئن در طی یک میزگرد در فیلادلفیا در باز کردن اقتصاد است. “تصور کنید اگر ما تا به حال آن را در حال حاضر به تمرکز بر روی چیزهایی که می تواند ایجاد یک اقتصاد جدید سرمایه گذاری در همه چیز از تلفنی به ارائه این نوع از سلامت است.”

آنچه اقتصاددانان می گویند

ما به خارج از بایدن کمپین برای پشتیبان گیری و آن گذشت در طول حزبی CRS گزارش که به ما گفت به این نتیجه رسیدند که “رشد اثر تمایل به نمایش نسبتا کوچک (در صورت وجود) سال اول اثر در اقتصاد است.”

بایدن کمپین همچنین با اشاره به 29 مه 2019 مقاله از هوارد یا سوء استفاده ” gleckman یک عضو ارشد در شهری-بروکینگز سیاست های مالیاتی مرکز که نوشت که CRS گزارش یافته ها مطابق با سیاست های مالیاتی مرکز پیش بینی در دسامبر 2017 که “کوتاه مدت اقتصاد کلان اثر” خواهد بود “بسیار جدی است.”

“در انصاف و کاهش مالیات نمی رخ می دهد در خلاء” یا سوء استفاده ” gleckman نوشت که در همان مقاله است. “برخی از مزایای آنها ممکن است جبران جمهور تهمت خود بسیار محدود کننده تجارت و سیاست و یا بزرگ شده جدید کسری هزینه های تصویب شده توسط کنگره در سال 2018 است.”

در آخرین به روز رسانی در مورد تاثیر اقتصادی این TCJA منتشر شده در Feb. 5, یا سوء استفاده ” gleckman به این نتیجه رسیدند بعد از به دنبال در دو سال داده: “با وجود تهمت و دولت را گلگون وعده داده است که پس از TCJA اقتصاد را رونق آن به جای رشد در بسیاری از ابعاد در حدود همان ثابت unspectacular سرعت به عنوان آن را قبل از تصویب قانون مالیات.”

“پیش بینی ما در زمان TCJA شد قانون را به صورت متوسط در کوتاه مدت دست انداز اقتصادی در خروجی (بیشتر از مردم خود را صرف کاهش مالیات) و پس از بازگشت تدریجی به قبل از TCJA روند” یا سوء استفاده ” gleckman گفت: ما از طریق ایمیل. “است که بسیار از آنچه اتفاق افتاده است. … کسب و کار سرمایه گذاری کاهش یافت و پس از گذشت. اشتغال بسیار ردیابی قبل از TCJA روند. رشد تولید ناخالص داخلی آن ضربت و سپس بازگشت به روند.”

“به یاد داشته باشید که بیش از حد رشد داستان کاخ سفید گفت این بود: TCJA را تشویق بیشتر سرمایه گذاری است که می تواند منجر به بهره وری بیشتر و در نهایت به دستمزد بالاتر” یا سوء استفاده ” gleckman گفت. “واقعیت این بود: ما هرگز حتی در گام اول به جز یک دوره کوتاه فقط قبل و بعد از عبور از قانون است.”

یا سوء استفاده ” gleckman اذعان کرد که آن را “غیر ممکن است به از هم جدا سیاست های مالیاتی از مسائل دیگر از جمله مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست های تجاری در سال 2018 و 2019.” ممکن است او گفت که “TCJA کمک به رشد بیشتر اما که به نفع بود افست تعرفه ها (که افزایش مالیات بر ما مصرف کنندگان و کسب و کار). یا نه.”

“اختلالات از سال 2020 معنی ما هرگز نمی خواهد می دانم که در دراز مدت اثرات TCJA,” یا سوء استفاده ” gleckman گفت. “اما بر اساس آنچه ما دیدیم در سال 2018 و 2019, هیچ شواهدی وجود ندارد که TCJA کمک بسیار زیادی به رشد اقتصادی است.”

کسانی که تجزیه و تحلیل — از CRS و مرکز سیاست های مالیاتی است که یک گروه محافظه کار — ارائه برخی از مهمات برای بایدن ادعا می کنند که TCJA “تولید شده و عملا هیچ رشد در همه.” که خود را ارزیابی و برخی از اقتصاددانان به توافق برسند.

اما بایدن غلط است که ادعا می کنند که “بسیاری از محافظه کار فکر می کنم تانک” به توافق برسند.

بایدن کمپین ذکر شده سه مقاله است که در آن می گوید: آمد از نهادهای محافظه کار: دو از آمریکا سازمانی موسسه و یکی از پایه مالیات بر. هیچ کدام از آنها حمایت بایدن را ادعا می کنند ،

این مقاله از نیکول Kaeding و سپس در مالیات بر بنیاد بود با عنوان “کاهش مالیات و مشاغل قانون پس از یک سال” و منتشر شده در Dec. 17, 2018.

Kaeding نوشت که یک سال پس از تصویب این قانون وجود دارد “بسیار کمی” شواهد “ما نقطه به نقطه در چگونه عمل نهفته است ایالات متحده آمریکا اقتصاد است.” اما Kaeding همچنین نوشت که “قانون طراحی به گونه ای است که اثرات اقتصادی شده و اجرا شود. آن چندین سال طول می کشد برای کاهش هزینه سرمایه به تاثیر سرمایه گذاری. شرکت نیاز به زمان برای برنامه ریزی خرید و اجازه سرمایه گذاری های جدید قبل از آنها قرار دادن اقلام به خدمات. همانطور که اشاره کردیم در اصلی ما نمره بسیار از شتاب رشد اتفاق می افتد چند سال پس از قانون اصلی تصویب قبل از محو شدن به عنوان مقررات در قانون منقضی خواهد شد.”

گرت واتسون ارشد تحلیلگر سیاست در مالیات بر بنیاد گفت: بایدن است تحریف پایه مالیات بر موقعیت.

“موضع ما این است که TCJA ‘تولید شده بدون رشد در همه,’ بلکه این است که شناسایی خاص تاثیر TCJA در حال رشد است به چالش کشیدن با توجه به بسیاری از عوامل دیگر در بازی که درایو کسب و کار سرمایه گذاری و رشد اقتصادی” واتسون گفت: ما از طریق ایمیل. “این شامل اقتصادی headwinds تولید شده توسط تشدید جنگ تجاری در سال 2019 و coronavirus همه گیر امروز. این است که در علاوه بر این به این واقعیت است که آن را ممکن است چندین سال برای منزوی کردن تاثیر مالیات تغییر به عنوان نیکول با اشاره به قطعه خود را. ما ارائه بازخورد در یک سرویس پژوهشی کنگره (CRS) گزارش TCJA سال گذشته به عنوان مثال با این استدلال که ” نتیجه آن که TCJA تولید کرده است کمی به هیچ افزایش در خروجی (تولید ناخالص داخلی) و آن استدلال که سرمایه گذاری افزایش داده است و نه به عنوان انتظار می رود…بیش از حد قوی هستند با توجه به این شواهد است.'”

اولین مقاله از American Enterprise Institute نقل از بایدن کمپین یک نوشته شده توسط آلن Viard ساکن محقق در AEI. اگر چه Viard نوشت که “تیز چشم انداز مثبت در سرمایه گذاری رخ داده است نیست” او نتیجه گیری نیست که TCJA تولید شده بدون رشد است.

بلکه Viard مطرح سه احتمالات تنها یکی از آن احتمال است که “کاهش مالیات شرکت ها است نه افزایش سرمایه گذاری است.” همچنین ممکن است او نوشت که “افزایش است که مصرف بیش از حد انتظار” یا که “کاهش مالیات افزایش سرمایه گذاری نسبت به آنچه که آن را در غیر این صورت شده اند و حتی به عنوان عوامل دیگر (شاید دیگر TCJA مقررات و یا جنگ تجاری) باید جبران افزایش دهد.”

“این خواهد بود بسیار تعجب آور آن اگر نیست ایجاد هر گونه رشد در همه” Viard گفت ما در یک مصاحبه تلفنی گفت که به عنوان یک اقتصادی به طور کلی اصل کاهش مالیات شرکت ها باید افزایش سرمایه گذاری در آمریکا

Viard گفت که در حالی که “رشد تاثیر ممکن است کوچکتر از بسیاری از ما [اقتصاددانان محافظه کار] فکر کردم” این است که “غیر ممکن است بدانید که” آیا قانون اثر به سادگی گرفتن طولانی تر از انتظار می رود و یا اگر رشد آن تولید شده است عوامل دیگر را جبران مانند تجارت جنگ است.

سومین مقاله ذکر شده توسط بایدن کمپین یک پست وبلاگ نوشته شده برای AEI توسط جیسون فورمن. اما فورمن با وابسته نیست و AEI. فورمن, یک استاد اقتصاد در دانشگاه هاروارد و غیر ساکن ارشد پترسون موسسه بین المللی اقتصاد در خدمت هشت سال به عنوان یک مشاور اقتصادی رئیس جمهور باراک اوباما. با توجه به Viard, فورمن بود به سادگی دعوت به شرکت در یک وبلاگ سمپوزیوم در مورد اثرات TCJA. این سمپوزیوم به دنبال شامل ورودی از اقتصاددانان در سراسر طیف ایدئولوژیک.

اشتباه در بنیاد میراث

به عنوان پدیدهای خاص ادعا می کنند که “حتی در مکان هایی مانند بنیاد میراث گفت که [TCJA] نمی رشد اقتصاد” این بایدن کمپین نه به عقب بر گردیم به ما با پشتیبان گیری است که برای.

اما بنیاد میراث, یک محافظه کار اتاق فکر می گوید که نادرست است.

در توییتر, Adam Michel ارشد تحلیلگر سیاست که تمرکز بر سیاست های مالیاتی برای بنیاد میراث اشاره به Dec. 12 تفسیر “چگونه 2 سال کاهش مالیات باید پشتیبانی قوی ما اقتصاد است.”

زمانی که بایدن گفت: چیزی مشابه در ماه اوت گذشته, میشل توییتی “من فکر می کنم من چیزی نوشته شده است در واقع هر هفته برای آخرین سال+ است که می گوید: کاهش مالیات مشغول به کار هستند.

در یک سری از توییت جسیکا اندرسون مدیر اجرایی میراث فرهنگی اقدام به لابی بازوی میراث فرهنگی نیز در زمان موضوع را با بایدن نظرات و گفت:”این کشور شاهد افزایش دستمزد رشد کسب و کار سرمایه گذاری و اشتغال با تشکر از قانون است.”

در Nov. 4 پست Peter G. پترسون بنیاد نگاه در آنچه اقتصاددانان از دیدگاه های مختلف شد و گفت: در مورد TCJA نزدیک به دو سال پس از اجرای آن است. یکی از نتایج آن: “اقتصاددانان موافق نیست در اقتصادی اثرات TCJA.” علاوه بر این, آن آمده: “اقتصاددانان به طور کلی موافقم که در حالی که برخی قطعی روندهای در حال ظهور آن است که غیر ممکن است برای انجام یک حسابداری کامل از TCJA اثر تا زمان بیشتری را تصویب کرده است.”

“تجزیه و تحلیل کامل از اثرات TCJA ممکن نخواهد بود برای تکمیل برای سال آمده است, اگر تا کنون” پترسون گزارش.

بایدن است که البته به عنوان نظر خود را در مورد تاثير TCJA. و او متعدد اقتصاددانان او می تواند به استناد که موافق کاهش مالیات باید به تاریخ حاصل در رشد اقتصادی است. اما او در اشتباه است زمانی که او می گوید که “بسیاری از محافظه کار فکر می کنم مخازن” در کل و بنیاد میراث در خصوص معتقدند که کاهش مالیات منجر به “عملا هیچ رشد است.” در واقع آنها موافق نیست.

یادداشت سردبیر: FactCheck.org را قبول نمی کند تبلیغات است. ما با تکیه بر کمک های مالی و کمک های مالی فرد از مردم مثل شما. لطفا در نظر اهدا. کارت اعتباری و کمک های مالی ممکن است از طریق ما “اهدا” صفحه. اگر شما ترجیح می دهید را با چک و ارسال به: FactCheck.org, آننبرگ سیاست عمومی مرکز 202 S. 36 سنت فیلادلفیا, بهبهان 19104.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de