پیستون خودرو چگونه عمل می کند؟

تاج(Piston Crown) همین پیستون از فولاد فورج شده و اساس آن از جنس آلومینیوم ساخته می شود. نوشته زیر اشاره ای به این مورد قضیه داراست هر یک‌سری بخش اعظم دارای دید موتورهای بنزینی دو زمان است البته اطلاعات آن به نوع ای است که برای اشکال دیگر موتورها و از پاراگراف موتورهای دیزل که آیتم استفاده ما در خزانه اتومبیل آلات میباشد و به جهت تعمیرکاران و معلم کاران هم می تواند اثر گذار واقع شود . نوشته ذیل اشاره ای به این موضوع دارااست هر چند عمده کلیدی دید موتورهای بنزینی دو زمان می باشد اما دیتاها آن به نوع ای است که به جهت اشکال دیگر موتورها و از پاراگراف موتورهای دیزل که آیتم استعمال ما در بانک ماشین آلات می باشد و برای تعمیرکاران و مدرس کاران هم می تواند اثرگذار واقع شود. در زمان زیر وارد شدن پیستون، فشار گاز درحال کمتر بوده و نیروی رینگ به تنهایی فعالیت آب بندی را انجام می پیستون روا دهد. مقدار بازبودن دهانه حلقه تقریباً 0/03 میلی متر به ازای هر سانتی متر قطر سیلندر می باشد . به جهت کارگزاری ابتدا گوشه ای که فنری شکل می باشد و شرایط زیکزاکی دارد را نصب می‌کنیم ،و آن‌گاه تیغه رینگها یا این که اصطلاحاً بچه رینگها را سوار می‌کنیم همین رینگها علامت خاصی ندارند ،ولی خوب تر هست که در زمانه نصب تیغ رینگها را فشار دهیم به صورتی که دهانه آن ها به سمت بالا و یا به سمت تحت حرکت کند و خوب تر است زمان قرار دادن همین رینگها به جهت رینگ ذیل دهانهی آن را به سمت تحت قرار دهیم و تیغه و رینگی که بالا قرار می دهیم دهانه آن را به سمت بالا قرار دهیم و بهتر می باشد دهانه آن‌ها به میزان یک یا دو سانتی متر از نیز فاصله داشته باشند. در حرکت انبساط تا ۱۸۰۰۰ نیوتون (۴۰۰۰ پوند) نیرو به طور ناگهانی به کف پیستون وارد می شود.وقتی اصلی سرعت رانندگی می نمایید همین واقعه در هر سیلندر ۳۰ تا ۴۰ توشه در ثانیه شکل می دهد.دمای کف پیستون به ۲۲۰۰ درجه سانتی گراد(۴۰۰۰ مرتبه فارنهایت) یا این که بیشتر می رسد. جهت دهی خوبتر پیستون مخصوصا در نصیب رینگها منجر کاهش مصرف روغن می شود. حلقه پایینی روی لوله پیستون یک رینگ در اختیار گرفتن روغن است. پیستونهای مونوترم از یک قطعه فورج شده ساخته می شوند و در عاقبت بر بر خلاف پیستونهای فرو ترم شالوده پیستون(Piston Skirt) اساسی بدنه و تاج آن یکپارچه ساخته می شود. در مواقعی در راستای گژنپین قطر پیستون را کمتر در حیث می گیرند تا پیستون در وضعیت سرد یه خرده متمایل به بیضی شود تا این که در دما های بالا پیستون وضعیت گرد به خویش بگیرد. همینطور چنانچه کف پیستون خیلی سرد عمل نماید ،لایه های مخلوط هوا سوخت همسایه آن نمی سوزد . یکی از از روش های مورد استعمال در پیستونهای ریخته گری ان می باشد که حلقه نشین بالایی را بطور تمام به شکل یک مغزی از کالا چدن یا چدن نیکل دار در قالب قرار می دهند و الومینیوم را به دور ان بریزند نحوه دیگر نصب یک مسافت گذار فولادی هست که به منزله مرحله بالای حلقه نشین عمل می کند در زمان تولید پیستون به نحوه اهنگری حوزه‌ حلقه نشین را فلز پاشی می نمایند . تقویت رینگ نشین : هنگامی پیستون در سیلندر بالا و پایین می رود رینگهای جرم نیز در رینگ نشینها بالا و تحت میرود هنگامی پیستون در نقطه های مرگ بالایی و پایینی جهت حرکت خویش را عوض می کند هر حلقه لحظه ای از پیستون عقب می ماند همین تاخیر لحظه ای از اثر لختی و خلاصی جانبی رینگ ناشی می شود لحظه ای آن‌گاه بغل رینگ نشین به رینگ می خورد و ان را در سیلندر بالا و تحت می راند هنگامی حرکت انبساط اغاز می شود فشار شدید ناشی از احتراق حلقه حجمی بالایی را به شدت به مرحله پایینی رینگ نشین می فشارد این بازخورد های مکرر سبب ساییدگی حلقه نشین بالایی می شود برای مقابله اساسی این سایش در بعضی از پیستونها حلقه نشین بالایی را تقویت می نماید . در این حالت که رینگ با پله خارجی است. در این موقعیت در کورس جرم فشار گاز در حالا تراکم به پله داخلی نیرو اعمال کرده و سبب می شود که حلقه اهمیت نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و کار آب بندی را بهتر انجام می دهد. همین شیار در قسمت بالای پیستون و همینطور در تحت حلقه روغنی، وجود دارد. روی پیستون شیارهای وجود دارااست که تعداد آن ها لیست بها پمپ پیستونی سه عدد است. پیستون فارغ از حرکت در لحاظ گرفته شده و اثرات ناشی از حرکت پیستون به صورت موقعیت مرزی مشابه سازه شده اند ، آن گاه اقدام به طراحی نوع سه بعدی پیستون در قابل انعطاف افزار کتیا شده و همین دسته جهت باز‌نگری به نرم افزار انسیس وارد شده است. به کار گیری ناصحیح از پیستون و مشتقاتش میتواند از مواردی مثل اختلال در سیستم روغنکاری، به کارگیری از روغن نامناسب به جهت خودرو، وجود ایراد در سیستم خنککاری و رانندگی اهمیت دور موتور بالا به مدت طولانی نشات بگیرد. مانند: ریختهگری ناصحیح پیستون، خنک نمودن کاهش از مقدار لازم به وسیله روغن موجود در فضای کارتر و سیستم خنک کننده و همینطور تنظیم کمبود فشار وارده به پیستون که می تواند از تهیه و تنظیم نبودن میزان تزریق و یا زمانبندی احتراق نشات بگیرد باعث به ترک خوردگی پیستون میشود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در آیتم پیستون و شاتون بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort GorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMariobetNakitbahisBetebetElexbetBetpasTrbethttps://bahiscis.xyz/https://gelsincicek.com/Betvolebuy stripe accountMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme NovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma