هدرز چیست و نکاتی که نباید درباره آن بدانید؟

براین اساس فرایند ایجاد همچین قطعه ایی پیچیده خیس و بهای آن هم عمده است ، اما در نهایت پس از تعویض منیفلد چدنی سابق حساس منیفلد نو (هدرز) شاهد ارتقاء کارایی موتور خوا هیم بود. اگر در واقیعت بخواهیم دسته پارس را برسی کنیم از حیث استهلاک اولیه پارس تیوفایو و آن‌گاه الیکس و آن گاه هم xu7 است چنانچه برای شتاب و جوون پسندی بخوایید الیکس کلام اولیه رو میزنه و کلیدی هیچکدوم از مدل های پارس قابل مقایسه وجود ندارد و هنوز هم که ۸ سال از توقف تولیدش گذشته هیچکدوم از ماشین های جمهوری اسلامی ایران خودرو قابل مقابله اساسی همین اتومبیل را ندارند حتی سورن توربو اما برای ماشین خانواده تیوفایو انتخاب بهتری می باشد کم استهلاک تر و قلیل مصرف خیس نسبت به جور هایی دیگ کیفیت و استقامت موتوری بهتر چنانچه باهاش مدارا کنی و بدور موتور چهار بالاتر نبری تا ۲۰۰ کیلومتر غیر از تعویض اسباب مصرفی هیچ چیز دیگ ای نداره. از این رو جهت ارتقا و تیونینگ سیستم اگزوز بایستی تدبیری به جهت خروج سرعت بالا تر و هم ریلکس تر گازهای خروجی اندیشید . یکی از عامل ها مهم در ارتقا راندمان موتور بهبود تخلیه گازهای خروجی از موتور می باشد , هدرز سبب ساز کمتر مقدار افت راندمانی می شود که به وسیله مانیفولد دود صورت می دهد, پژو۴۰۵ تیوفایو به عبارتی هدرز به خروج ریلکس خیس دود یاری میکند و این باعث افزایش قدرت موتور و گشتاور نیز می شود. در دنیای امروزی طراحی بهنیه اجزای تیونینگ موتور، فقط به امداد شبیه سازی دوچندان ظریف پیشرانه در گوشه و کنار نرم افزار های فن ای می باشد. زمانی گفته می شود که سرعت بالا تر و بیشتر بدان معنی نمیباشد که حذف اگزوز از موتور افزایش قدرت و اقتدار را به یار خواهد داشت نه ، انجام این فعالیت اصلی محاسبات ظریف و پیچیده ای میسر است تا به پیشرانه ی اتومبیل صدمه وارد نشود . تعیین قطر لوله ی مناسب برای هدرز بایستی مهم در لحاظ گرفتن طراحی موتور و بضاعت و توان آن در مقدار گازهای خروجی فارغ از وارد داخل شدن صدمه به آن و یا افت توان انجام پذیرد . همین پروسه درون هدرز دوچندان سرعت بالا تر و بی آلایش خیس نسبت به مانیفلد رخ میگیرد. به طور طبیعی هنگامی سطح داخلی سیستم اگزوز صاف و کاملا صیقلی باشد خروج گازها ریلکس خیس انجام می شود وهمین امر سبب عملکرد بالاتر پیشرانه می گردد . به عبارتي هدرز به خروج سهل وآسان تر گازهاي خروجي از اگزوز یاری ميکند. ولی بعضی از خودروسازان نیز به شکل فابریک این قطعه را بر روی بعضی از محصولات خود نصب می کنند که میتوان از در بین اتومبیل های مجهز به هدرز به ماشینهای اسپورت مانند ب ام وهای M POWER، آئودی های سری S و… پیش از نصب کیت مکش و هدرز، خوبتر هست حیاتی هر دو قطعه بیشتر آشنا شوید. این هدرز قابل کارگزاری بروی زانتیا 2000 سی سی 16 سوپاپ میباشد. به عبارتی طور که می دانید ، به هرمیزان که بتوان گازهای خروجی را بیشتر و سرعت بالا تر ازسیستم کارکرد موتور ماشین خارج کرد به میزان قابل توجهی قدرت و توان موتور ارتقاء خواهد یافت . چنانچه خودرو شما در سوخت رسانی مشکلی نداشته باشد و همچنین سیستم وایر و شمع آن سوای هرگونه ایراد و نقص باشد آلایندگی ماشین شما به مقدار قابل توجهی کاهش مییابد. کیت مکش هوا، راهحلی برای مکش هوای اکثر از بیرون، برای عبور از فیلتر و ورود به سیستم سوخت در اتومبیل است. تخلیه منجر می‌گردد تا فضا برای ورود هوا و سوخت به گوشه و کنار ی سیلندر گشوده شود. به جهت مسابقات متعدد اتومبیلرانی حساس در لحاظ گرفتن موقعیت مسابقه سیستم های اگزوز و به اصطلاح هدرزها گوناگون هستند ، به این معنی که هدرزدر نظر گرفته شده به جهت یک مسابقه ی درگ اصلی مسابقات رالی کاملا تفاوت داراست . علاوه بر تیونینگ قسمت های متفاوت اتومبیل ، قلب تپنده ی ماشین ازاصلی ترین و حساس ترین بخش هایی است که به طور ویژه به آن پرداخته می شود . یکی از از مهمترین سوالهای سال های اخیر خریداران این است که چنانچه این هدرز این همگی مزایا دارد، چرا خود کمپانی مادر به جای منیفلد دود چدنی از هدرز به کار گیری نمی کند ؟ همانطور که میدانید در این ایام قیمت ماشین به هیچ عنوان ثبات ندارد و روز به روز گرانتر از قبل میشود. اساسی این عمل اطمینان حاصل می شود که گازهای خروجی به طور متساوی در هدرزها فاصله دارند و همزمان آزاد می شوند. برای افزایش بازدهی هدرز، لوله های هدرز را با نوارهای عایق می پوشانند تا گازهای خروجی گرم بمانند و بتوانند سرعت بالا خیس تخلیه شوند. JEGS، AEM، pectre Performance و k&n از معروفترین موسسه ها تولید کننده کیت مکش هوا (Air Intake Systems) در دنیا هستند؛ اما از آنجایی که شرکت های سازنده بر اساس مشخصات موتور و فضای قرارگیری آن امکان طراحی هدرزی جداگانه را دارند، موسسات بسیاری میتوانند هدرز را ساخت کنند. گونه های هدرز را میتوان در سه نوع کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک Headers بایستی حساس توجه به موضوعاتی زیرا افزایش توان هدرز، توجه به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. همچنین طراحی مختص و سطح صیقلی هدرز ها که غالبا از متاع فلزاتی ، چون فولاد ، استیل و آلیاژ های مضاعف گران ارزش ساخته می شوند به خروج سرعت بالا و لبریز فشار گاز های سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود 5 تا 10 درصد به اقتدار و گشتاور ایجاد پیشرانه ماشین های بی آلایش می افزاید . برای کسانی که هر جور نگرانی در آیتم دقیقا کجا و همینطور هدایت در مورد چگونگی استعمال از هدرز tu5 خرید ، شما احتمالا می توانید کلیدی ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurma Vodafone Mobil Ödeme BozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma 1xbetElexbetDiscount CasinoRestbetTrbetGorabetMariobetTipobetBetpasBetvoleMobil Ödeme bozdurma Evde paketleme