هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را میتوان بر پایه ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، بدین ترتیب کمپانی سازنده باید اساسی اعتنا به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک مدل از همین قطعه را طراحی کنند. اشکال هدرز را میتوان در سه دسته کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز باید مهم توجه به موضوعاتی چون ارتقا توان هدرز، دقت به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از لوازمی است که برای ارتقا عجله و توان خودرو آیتم استعمال قرار می‌گیرد ، به جهت این‌که بتوانید غایت راندمان را از ماشین پراید دریافت کنید این گزینه یکی از موارد حتمی میباشد. طراحی و ایجاد مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی وجود ندارد و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از این جهت در زمان بیرون شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از طریق خمکاری به کارگیری شده است، تراز آن صاف و صیقلی دیده می‌شود و به این عامل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن واقعه میافتد. چنانچه بخواهیم در ارتباط اصلی طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که این قطعه سطحی تماما صاف و صیقلی دارد، چرا که در صورتی که اینچنین نباشد و بر روی مرحله آن زبری دیده شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، بنابراین ایجاد و طراحی این قطعه را می توان یک کار مشقت بار و تهیدست به علم اختصاصی در نظر گرفت. در یک تعریف کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همچنین تقویت موتور در حیث گرفت که در هنگامی که بها خودرو بالا میرود و افراد توان خرید یک ماشین پرقدرت و اهمیت کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار می گیرد و آن را بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب مینمایند که نصب این قطعه منجر پیدایش ویژگیهای متفاوتی در خودرو نیز میشود. چنانچه در طراحی و تولید خودروی شما از قطعهی هدرز استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، کلیدی سرعت و عملکرد بهتری از اتومبیل خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط اساسی طراحی و تولید همین قطعه اهمیت دارد، روزگار و هزینهای هست که شما باید برای آن در حیث بگیرید، تولید هدرز را می توان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این برهان بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که بایستی بهصورت جداگانه بر روی ماشین کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. این دو قطعه از لحاظ فرآورده و ساختاری اهمیت یکدیگر تفاوت دارند، می توان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اصلی کمترین مقاومت از اگزوز خودرو بیرون میشوند و پروسهی انجام همین اتفاق با هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه حساس مانیفولد، زیاد سریع و آسانتر هست و این مسئله خود می تواند بر خنکسازی موتور هم تاثیر داشته باشد. وقتی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه دارای هدرز فولادی پراید وب وبسایت خود باشید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum