نظر جمهوریخواهان به سرعت در حال حرکت برای تحکیم حاکمیت اقلیت هستند. قانون اساسی را سرزنش کنید.

[ad_1]

ما حزبی داریم، به عبارت دیگر، در حال حاضر در دولت ملی از قدرت خارج شده است، که تلاش می کند آینده ای را مشروعیت بخشد که در آن ممکن است در انتخابات شکست بخورد، اما قانوناً قدرت را بدست آورد یا حفظ کند. ما یک حزب دوم داریم که در حال حاضر در قدرت است که برای متوقف کردن حزب اول کار چندانی انجام نمی دهد.

در حالی که محققان از یک سو نسبت به فاشیسم هشدار می دهند و از سوی دیگر کارشناسان بر سر هوشیاری بحث می کنند، دیدگاه گسترده تر و طولانی تر نشان می دهد که هر دو ارزیابی چقدر مبهم هستند. مسیر حق به قدرت از خشونت خیابانی، تجمعات گسترده، اخبار جعلی یا کودتاهای غیرقانونی نمی گذرد. ضعف چپ ربطی به نظریه انتقادی نژادی و فرهنگ لغو ندارد. هر دو عبارت از یک اشکال رنج می برند: آنها بر حاشیه ها تمرکز می کنند، نه ماتریس.

جنبش ابتکاری جمهوری خواهان و حرکت دموکرات ها دو نیرو هستند. اولین مورد پروژه جناح راست است که برای چندین دهه در دست توسعه بوده است تا از نظر قانونی دامنه و دامنه دموکراسی را محدود کند. دوم قانون اساسی است که مانع عملکرد اکثریت ملی می شود و به راحتی اقلیت های محلی را اداره می کند. آنچه در 6 ژانویه اتفاق افتاد بسیار کمتر از آنچه قبل از 6 ژانویه رخ داد – و آنچه اتفاق افتاده است و از آن زمان تاکنون رخ نداده است، کمتر است.

خرد متعارف در میان روزنامه نگاران و دانشمندان، که اخیرا توسط توماس ادسال بیان شده است نیویورک تایمز، این است که “دموکراسی – که به معنای نمایندگی برابر همه شهروندان و مهمتر از همه، حکومت اکثریت است – در واقع به دشمن حزب جمهوری خواه مدرن تبدیل شده است.”

نمایندگی برابر شهروندان به دشمن حزب جمهوری خواه مدرن تبدیل نشده است. او بیش از نیم قرن است که دشمن است. رونالد ریگان از همان ابتدا با قانون حق رأی در سال 1965 مخالفت کرد و بعداً توضیح داد که معتقد است این قانون «تحقیرآمیز برای جنوب» است. زمانی که این قانون برای سومین تمدید خود در سال 1982 به اجرا درآمد، وکلای ریگان در وزارت دادگستری، به رهبری بیست و چند نفری جان رابرتز، به شدت با آن مخالفت کردند و به شدت به تغییرات نیاز داشتند. زمانی که این قانون در سال 2006 تمدید شد، تقریباً به دو جلسه جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان منجر شد.

در قلب مخالفت جمهوری خواهان با قانون حق رأی، بخش 5 است که توسط مورخ جی. مورگان کوزر به عنوان «یکی از نوآورانه‌ترین مکانیسم‌های دولتی از زمان نیو دیل». بخش 5 بیان می‌کند که ایالت‌ها، شهرستان‌ها و مناطق با سابقه قوانین و شیوه‌های رای‌گیری تبعیض‌آمیز باید مجوز یا «اجازه قبلی» را از دولت فدرال برای ایجاد هرگونه تغییر در «استاندارد، رویه یا رویه» انتخاباتی دریافت کنند. از آنجایی که بار اثبات بر دوش این حوزه های قضایی است، این بر عهده آنهاست که ثابت کنند که قصد یا اثر تغییر آنها تبعیض نژادی نیست.

نویسندگان بخش 5 که به خوبی با نبوغ و ابتکار برتری سفیدپوستان آشنا هستند، درک می کنند که نمایندگی برابر برای همه شهروندان مستلزم ملی کردن استانداردهای رأی گیری و اقدامات پیشگیرانه توسط دولت فدرال برای محافظت از آن استانداردها است. اگر مقامات محلی سفیدپوست از قبل با “ترتیب” یا “شکستن” آرای سیاهپوستان متوقف نشده باشند – تمرکز رای دهندگان سیاهپوست در یک حوزه انتخابیه و کاهش قدرت آنها در جای دیگر یا کاهش قدرت آنها با توزیع آرای آنها بین آفریقایی-آمریکایی ها تضمین نمی شود. نمایندگی برابر در دولت

زمانی که قانون حقوق رای برای اولین بار در سال 1970 تجدید شد، جان میچل، دادستان کل نیکسون، بلافاصله به بخش 5 روی آورد. پیشنهادی برای لغو بخش 5 در لایحه مجلس گنجانده شد. به رهبری جرالد فورد، رهبر اقلیت، 129 جمهوری خواه (تقریبا سه چهارم گروه جمهوری خواه) برای تصویب این لایحه به 79 دموکرات، عمدتاً از جنوب پیوستند. اگرچه این لایحه در نهایت در مجلس سنا شکست خورد، اما کمپین لغو بخش 5 توسط دولت های فورد و ریگان به طور ناموفق از سر گرفته شد. زمانی که وکلای ریگان با مخالفت در کنگره روبرو شدند، همان کاری را کردند که وکلای نیکسون انجام دادند و بخش 5 را از طریق یادداشت ها و گزارش های داخلی محدود کردند.

در سال 2013، با رابرتز که اکنون رئیس دیوان عالی کشور است، جمهوری خواهان سرانجام با کشتن مؤثر بخش 5 به هدف خود رسیدند. شهرستان شلبی در مقابل هولدر. اگرچه سوزان متلر، دانشمند علوم سیاسی کورنل، به ادسال می گوید که حزب جمهوری خواه “حزبی دیرینه است که تا همین اواخر به دفاع از دموکراسی کمک می کرد”، موجی از طرفداران نژادی جمهوری خواه و محدودیت های حقوق رای که امروز شاهد آن هستیم، توسط اعضای اصلی آغاز شده است. پنجاه سال پیش.

دموکراسی تنها دشمن حزب جمهوری خواه نیست. او همچنین دشمن قانون اساسی است. آمریکایی ها قانون اساسی را با آزادی های مردم به عنوان یک رویه مناسب و آزادی بیان مرتبط می دانند. آنها ساختار قدرت دولتی را نادیده می گیرند، که موانع بزرگی را برای نمایندگی برابر و حکومت اکثریت در هر سه شاخه حکومت ایجاد می کند. جمهوری خواهان برای معکوس کردن بدهی و تاریخ قوانین و هنجارهای دموکراتیک تلاش نمی کنند. از دری باز می گذرند.

قرن بیستم بسیاری از آمریکایی ها را به خواب انداخته است که فکر می کنند کالج انتخاباتی بدنه ای ابتدایی مانند آپاندیس است. شهروندان قرن بیست و یکم بهتر می دانند. آنها با مشاهده دو انتخابات ریاست جمهوری که در آن نامزدی که بیشترین آرا را از دست داده است، می دانند که حکومت اکثریت یا اکثریت از ویژگی های ضروری ریاست جمهوری نیست. این نمایندگی یکسان نیست: در کالج انتخاباتی، رای یک شهروند در وایومینگ سه تا چهار برابر بیشتر از یک شهروند کالیفرنیا هزینه دارد.

تقسیم کنگره به دو مجلس نیز نشان دهنده مخالفت قانون اساسی با نمایندگان برابر و حکومت اکثریت است. الکساندر همیلتون شکایت کرد که بسیاری از ایالت‌ها «توسط یک مجمع دموکراتیک واحد اداره می‌شوند یا سنا دارند که کاملاً از اصول دموکراتیک تشکیل شده است». در مجالس قانونگذاری تک مجلسی، اکثریت دموکرات – که توسط جیمز مدیسون به عنوان “در تمام سختی های زندگی کار می کند و پنهانی برای توزیع یکنواخت تر نعمت های خود آه می کشد” توصیف می شود – قدرت زیادی برای پیگیری پروژه های “همسطح” خود دارد. با این حال، اگر قوه مقننه به دو بخش تقسیم شود و مجلس علیا نماینده منافع اقلیت ثروتمند باشد، “که بالاتر از احساس فقر قرار گیرد”، برنامه های اکثریت خنثی می شود.

اگرچه فرامرها ایده وجود یک نهاد جانشین مانند مجلس اعیان را رد کردند، اما با مصالحه ای موافقت کردند که در آن سنا نماینده ایالت ها باشد نه افراد. برخلاف تصور رایج، مدیسون معتقد است که نگرانی اصلی این ایالت ها کمتر به اندازه جمعیت آنها مربوط می شود تا منبع کار آنها، خواه برده یا آزاد. پیامدهای این تقسیم هنوز در سنا وجود دارد، که جاناتان چیت به درستی آن را “قوی ترین منبع نژادپرستی نهادی در زندگی آمریکایی” توصیف می کند.

در حالی که برخی از دموکراسی های قدیمی و ثروتمند دارای اتاق های علیا هستند، ایالات متحده یکی از معدود کشورهایی است که به مجلس عالی خود حقوق مساوی را به مجلس سفلی خود می دهد. نابرابری شدید نمایندگی در سنا، که در آن رای یک شهروند در وایومینگ برابر با 67 شهروند در کالیفرنیا است، حتی منحصر به فردتر است. رابرت دال، دانشمند برجسته سیاسی دانشگاه ییل، می نویسد که اثر ترکیبی این ویژگی های دوگانه کنگره، حفظ و محافظت است. نابرابر نمایندگی «و» برای ایجاد مانعی برای حکومت اکثریت».

سیاست نژادی آمریکا، در گذشته و حال، قدرت این مشاهده را نشان می دهد. بین سال‌های 1800 و 1860، اراده اکثریت رای‌دهنده بارها در مجلس بیان شد که هشت لایحه ضد برده‌داری را تصویب کرد. اراده اقلیت برده دار بارها در مجلس سنا تصویب شد که این اقدامات را تعلیق کرد. در نیمه اول قرن بیستم، مجلس اکثریت تعدادی از اقدامات حقوق مدنی، از لایحه‌های ضد لینچ گرفته تا لغو مالیات عمومی را تصویب کرد. هر بار که این لوایح در سنا به تصویب رسید.

اکثریت مردمی اکنون حزبی را در کنگره و کاخ سفید انتخاب کرده اند که به دنبال تصویب قانونی است که از حق رای، به ویژه در میان نوادگان بردگان، و یکپارچگی انتخابات دموکراتیک محافظت کند. هدف این قانون ترویج دموکراسی مقابله با اقدامات ضد دموکراتیک سیاستمداران جمهوری خواه است که در 12 ایالت کنترل یک یا هر دو شاخه از قوه مقننه ایالتی را در دست دارند، حتی اگر تنها بخش کوچکی از آرا را به دست آورده اند یا اکثریت به طور نامتناسبی را در اختیار دارند. بیش از آرای ارائه شده برای آنها. اگرچه مجلس نمایندگان تکرار این قانون را تصویب کرد، به نظر می‌رسد که سنا هر نسخه‌ای از آن را خواهد کشت – با ائتلافی از سناتورها که نماینده میلیون‌ها شهروند کمتر از ائتلافی است که از این لایحه حمایت می‌کند.

اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، باید با آخرین آزمون قانون اساسی ضد اکثریت در دیوان عالی کشور روبرو شود، جایی که می تواند به راحتی توسط پنج یا شش قضات محافظه کار دیوان رد شود. همه این قضات طبق رویه‌های قانون اساسی به دادگاه معرفی شدند – که کاملاً با این واقعیت مطابقت دارد که سه نفر از این قضات توسط رئیس‌جمهوری انتخاب شده‌اند که با آرای کمتری نسبت به رقیب خود انتخاب شده است و پنج نفر از این قضات توسط گروهی تأیید شده‌اند. از سناتورهایی که تعداد رای دهندگان کمتری را نسبت به سناتورهایی که به تایید آنها رای منفی دادند، نمایندگی می کنند.

اگر در این داستان غم انگیز دلداری وجود دارد، این است که یک داستان معمولی آمریکایی است. ما با معرفی یا تحمیل یک رژیم مدیریتی جدید مواجه نیستیم. ما برای درک آن نیازی به تشبیهات دشوار یا تئوری های خودنمایی نداریم. ما در همان راهپیمایی قانون اساسی هستیم که نسل‌های گذشته باید بر آن غلبه می‌کردند یا از آن عبور می‌کردند. این که آیا در آغاز، میانه یا پایان این دوره هستیم، اکنون مانند همیشه یک سوال باز است.

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurma Vodafone Mobil Ödeme BozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma 1xbet