در بخش دنیای صنعت شماره جدید ماهنامه نیز مصاحبههایی با علی مدحت، مدیرعامل شرکت قالب بتن مدحت با عنوان “شکوفایی اقتصاد در گروی تولید”، امیرحسین کاوه، مدیرعامل گروه صنعتی سدید با موضوع “ضرورت تدوین راهبرد جامع سرمایهگذاری برای توسعه پایدار اقتصادی”، احمد مقیمی، طراح و سازنده بادی کیت خودرو با موضوع “رونق تولید و افزایش اشتغال با حمایت از کارآفرینان محقق میشود”، محمدحسین قانع بصیری، مدیرعامل شرکت زمین صنعت فرآور با عنوان “افزایش ظرفیت معادن با استفاده از تجهیزات جدید در حوزه فرآوری” و همچنین جواد نیشابوری، مدیرعامل شرکت حباب کف توس با موضوع “ایجاد فرصتهای جدید شغلی با حمایت دولت از کارآفرینان” و بابک شکورزاده، مدیرعامل شرکت صنایع هیدرولیک ایرانیان با عنوان “بروکراسی فرساینده اداری و کمبود نقدینگی؛ سد راه سازندگان تجهیزات صنعتی” منتشر شده است. در چهل و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایهگذاری” فرصتها و چالشهای صنعت بیمه کشور توسط کارشناسان و صاحبنظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید ماهنامه نیز مصاحبههایی با علی مدحت، مدیرعامل شرکت قالب بتن مدحت با عنوان “شکوفایی اقتصاد در گروی تولید”، امیرحسین کاوه، مدیرعامل گروه صنعتی سدید با موضوع “ضرورت تدوین راهبرد جامع سرمایهگذاری برای توسعه پایدار اقتصادی”، احمد مقیمی، طراح و سازنده بادی کیت خودرو با موضوع “رونق تولید و افزایش اشتغال با حمایت از کارآفرینان محقق میشود”، محمدحسین قانع بصیری، مدیرعامل شرکت زمین صنعت فرآور با عنوان “افزایش ظرفیت معادن با استفاده از تجهیزات جدید در حوزه فرآوری” و همچنین جواد نیشابوری، مدیرعامل شرکت حباب کف توس با موضوع “ایجاد فرصتهای جدید شغلی با حمایت دولت از کارآفرینان” و بابک شکورزاده، مدیرعامل شرکت صنایع هیدرولیک ایرانیان با عنوان “بروکراسی فرساینده اداری و کمبود نقدینگی؛ سد راه سازندگان تجهیزات صنعتی” منتشر شده است. برای خرید آنلاین لنت ترمز کلیک کنید!

با پیشرفت علم و ظهور نوآوریهای متعدد (به خصوص سیستمهای هیدرولیکی) ترمز شفت جای خود را به ترمز چرخ داد. فرمون حتما باید یه ارتباط فیزیکی با چرخ ها داشته باشه (چه هیدرولیک و چه برقی). این پیشرانه 105 اسب بخار را با گشتاور 142نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی قدرت را به چرخ های جلوی این سدان کلاس B می رساند. در ادامه این بخش نیز گفتوگوهایی با خانم سحر گلکار، مدیر توسعه بازار شرکت امرتات سرام با موضوع “عدم توجه به برندیگ؛ نقطه ضعف صادرات ایران”، مهدی قجری، مدیرعامل صنایع کادویی خاتم با عنوان “اعتماد به کالاهای ایرانی باعث افزایش تولید میشود”، منصور بهرامی، تولیدکننده دوچرخه برقی ایویتک با موضوع “چالش اصلی تولیدکنندگان؛ کمبود مواد اولیه و بیثباتی اقتصاد”، خانم ندا هداوند، مدیرعامل شرکت آرتیک با عنوان “ضرورت حمایت دولت از تولید و عرضه محصولات رزینی” و نیز صمد صمدی، مدیرعامل شرکت صنایع نقره ماندگار با موضوع “رونق صنایعدستی؛ نیازمند عزم ملی است” انجام شده و در پایان این بخش نیز گزارشی با عنوان “خسارت 440 میلیارد دلاری کرونا به صنعت گردشگری جهان” به قلم سید احمد نبوی به رشته تحریر درآمده است.

در اصل هدف اصلی در ایجاد سیستم های هیدرولیک، به حرکت درآوردن سیلندر ها در پیستون های هیدرولیک است و این سیلندر ها در دو جهت رفت و برگشتی خواهند بود. قاعده اصلی در طراحی هر نوع شیر برقی سیالات اعم از سیالات گازی و یا مایعات تحت فشار در کنترل جریان سیالات است. به دلیل نوع طراحی ، این پمپ ها را نمی توان با حجم جابجایی قابل تنظیم ساخت. یعنی امکان تنظیم اتاق خودرو و بالا و پایین بردن آن با توجه به سطح جاده و در برخورد با پستی و بلندی ها وجود دارد. برای مثال هنگام عبور از ناهمواریها میتوان ارتفاع خودرو را افزایش داد؛ همچنین اگر ظرفیت سرنشینان عقب خودرو تکمیل باشد، فشار هیدرولیکی تعلیق چرخهای عقب بالا میرود تا ارتفاع را تنظیم کند، در نتیجه ترمز چرخهای عقب هم قویتر عمل میکند. همچنین ایرانخودرو در تولید این شرکت برنامهای برای بازگرداندن ترمزهای عقب دیسکی به خانواده رانا و پژو206 صندوقدار ندارد و در نمونه جدید رانا هم از ترمز کاسهای در محور عقب استفاده کرده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هیدرولیک خودرو دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.