فراتر از بازدید!

[ad_1]

وب سایت شما بازدید کننده گزارش goldmine از اطلاعات است. اگر شما نمی بررسی این به طور منظم, شما نمی توانید به طور کامل بررسی بازگشت در وب سایت خود را سرمایه گذاری. و شما می تواند از دست بحرانی سرنخ که چگونه کاربر پسند سایت شما چگونه به طور موثر خود را پیام می رسد بازدید کنندگان خود را و آنچه نیازهای برآورده نشده آنها ممکن است.

اما گزارش ها می تواند طاقت فرسا – گیج کننده جرم نمودار شماره و آدرس. چگونه می تواند شما در پیدا کردن اطلاعاتی که شما واقعا نیاز دارید چگونه شما می دانید چه به دنبال و چگونه شما را به تصمیم گیری های استراتژیک با استفاده از پاسخ هایی که شما به دست آوردن?

مرحله 1: شناخت بازارهای خود را

اول شناسایی انواع مختلف از بازدید کننده به سایت خود را همراه با دلایل است که آنها ممکن است در آینده برای شما.

این صدا ممکن است اما در تجربه من وجود دارد تقریبا همیشه بازدید کننده بخش است که نادیده گرفته شده است. در اینجا من شروع پیشنهادات برای انجمن سایت:

• کنونی و آینده نگر اعضای
• اعضای هیئت مدیره و کارکنان
• کنونی و بالقوه و فروشندگان و تبلیغ کنندگان و حامیان
• رسانه ها
• محتوای پناهجویان
• جویندگان کار
• رقابت خود را!

اگر شما لازم نیست که یک مرکز مطبوعات را در سایت خود شما باید آن را در نظر بگیرید اگر شما علاقه مند در تبلیغات است. خبرنگاران به طور فزاینده ای به دنبال اطلاعات آنلاین و قدردانی از دسترسی به مطبوعات آزاد نمونه سوالات مصاحبه و دانلود عکس های کلید خود را سخنگویان.

محتوای متقاضیان دسته توصیف بازدید کنندگان به دنبال محتوا است که شما ارائه می کنند اما که اعضای آینده نگر. آنها ممکن است جستجوی خود را عضو پایگاه داده برای ارجاع و یا آنها ممکن است علاقه مند در محصولات اطلاعات خود را – و به طوری که آنها در حال بزرگ
چشم انداز غیر حق عضویت درآمد.

مرحله 2: دانستن اهداف خود

آن را نیز بدانید نتایج مورد نیاز نه تنها برای خود سایت به طور کلی, اما همچنین برای هر بخش فردی و صفحه.

من یک شعار در زبان برنامه:

“هر صفحه از سایت شما باید یک استراتژی”.

بیش از حد بسیاری از صفحات وب به اطلاعات و سپس دم بدون تماس روشن به عمل. آنها انتظار بازدید کنندگان برای بازگشت به عناصر ناوبری و تصمیم بگیرید که چه باید بکنید بعد – اما در عوض بسیاری از آنها را ترک خواهد کرد.

مرحله 3: پرسیدن سوال حق

حالا که شما مخاطبان و نتایج برای سایت شما, شما می توانید شروع به ایجاد حس از همه این اعداد و نمودار ها.

بر اساس آنچه که باید اتفاق می افتد شما می توانید در تدوین و فرموله کردن پرسش که با آن به رویکرد این گزارش ترافیک به سایت خود را اندازه گیری اثربخشی.

در اینجا برخی از ایده ها:

شما صفحات طولانی موثر است ؟

اغلب می بینم طولانی صفحات با مطالب کلیدی “زیر بریزید” – در زیر اولین screenful از اطلاعات است. بسیاری از بازدید کنندگان نمی خواهد پایین صفحه اگر آنها بلافاصله درگیر با آن است; بنابراین آنها را از دست عناصر پایین تر.

این اتفاق می افتد را در سایت خود ؟ نگاه برای کلیک بر روی این لینک کلیک کنید که بیشتر پایین صفحه – شما در حال گرفتن یک مقدار مناسب از ترافیک به داخل بخش است که این منجر به? چقدر وقت است که بازدید کننده به طور متوسط هزینه های خود را در صفحه طولانی – آنها را با کلیک کردن به اولین چیزی که جلب چشم خود را – اگر واقعا این جایی که شما می خواهید آنها را به رفتن ؟

شما می توانید اندازه گیری عضو مزایایی دارد ؟

اگر به شما ارائه یک پایگاه داده آنلاین برای مشتریان آینده نگر برای پیدا کردن یک تامین کننده پیگیری که چگونه بسیاری از جستجوهای انجام می شود و چگونه بسیاری از کلیک از طریق آن اعضای خود را دریافت خواهید کرد. این می تواند به شما برخی از قدرتمند اظهارات خود را عضو مزایای مواد.

چه داغ محتوای مناطق ؟

دانستن خود “درخواستی صفحات” به شما می دهد برخی از کلید سرنخ در مورد آنچه داغ – و از آن است که محتوا ممکن است به ارزش در حال توسعه بیشتر یا به عنوان یک عضو به نفع و یا به صورت غیر حق عضویت درآمد.

می توان آن را مفید برای طراحی سایت خود به ترسیم این. برای مثال به جای داشتن یک صفحه متفاوت جزوه نشان می دهد هر محصول در یک صفحه جداگانه. در حال حاضر شما می توانید آنهایی که بیشتر به دنبال پس از و شاید نظر به ارائه این عنوان آنلاین بلافاصله دانلود کتاب الکترونیکی.

آیا نرخ تبدیل خود را?

اگر وجود دارد یک منطقه محتوا – بسیار درخواست صفحه ای که ترجمه نیست به آن نیاز نتیجه چیزی اشتباه است.

امکانات عبارتند از:

• شما اعتقاد دارم که شما را هیجان انگیز ارائه شده اما بازدید کنندگان خود را نمی – پس شاید شما باید خود را تجدید نظر محتوا و یا محصول است.

• شما باید یک بازی هیجان انگیز ارائه شده اما صفحه کپی نیست و منعکس کننده است که به طور موثر و یا شاید قیمت بیش از حد بالا است.

• چیز دیگری است توقف بازدید کنندگان از اتمام معامله – شاید شما درخواست برای اطلاعات بیش از حد و یا سبد خرید کار نمی کند.

خود را گزارش ترافیک ممکن است بگویید شما چه راه حل است – اما آنها باید به شما یک ایده بسیار روشنی که در آن مشکلات خود را دروغ.

گام 4: افزایش سرعت و تست

خبر خوب در مورد وب است که این یک آزمایش برای محصولات جدید و ایده های. هنگامی که شما در پیدا کردن یک منطقه را در سایت خود نیست که انجام مطلوب شما می توانید کوچک افزایشی تغییرات و فورا دیدن نتایج منعکس شده در گزارش ترافیک. بنابراین شما می توانید نگه دارید افزایش سرعت تا زمانی که شما ضربه برنده فرمول برای هر صفحه.

گام 5: فراموش نکنید که شما موتور جستجوی داخلی

داخلی خود را موتور جستجو اجازه می دهد تا شما را به پیگیری کلید واژه جستجوهای است که بازدید کنندگان انجام یک بار آنها را در سایت خود. این شهر همچنین دارای برخی از سرنخ با ارزش:

شما تقریبا قطعا دیدن جستجو برای محتوا است که باید به وضوح آشکار است. این ثابت می کند که بازدید کنندگان نمی خواهد کار برای پیدا کردن هر چیزی – اما همچنین می تواند به عنوان نشانه به قابلیت استفاده از ساختار خود را و ناوبری.

بسیاری از جستجوها برای محتوا است که شما لازم نیست در حال حاضر ارائه به شما ایده هایی برای توسعه آینده محصولات و یا خدمات بر اساس بازدید کننده تقاضا است.

من فکر می کنم از ترافیک وب گزارش به عنوان “تحقیقات بازار است که نمی تواند دروغ بگوید”. آنها نشان دهنده چیزی است که بازدید کنندگان خود را انجام unprompted و واقعا می تواند شامل برخی از قطعات طلا است. خوشحال معدن!

© کپی رایت Philippa Gamse, 2003. تمام حقوق محفوظ است.

[ad_2]