راهنمای سئو سایت خدماتی

نمودار دانش یک قطعه بزرگ است که مشاوره سئو در سمت راست صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود.

این قطعه برای جستجوی محبوب نشان داده می شود و موضوعات عادی شانسی برای حضور در آن ندارند.

دستور تهیه قطعات
هنگامی که سایت آموزش آشپزی دارید ، می توانید از برچسب دستور اسکیما برای نشان دادن زمان پخت و سایر جزئیات لازم استفاده کنید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

طرح قطعات دستور العمل
یک قطعه موسیقی
وقتی یک قطعه در Google از نوع Music باشد ، در واقع طول موسیقی ، ژانر ، تاریخ انتشار بهترین مشاوره سئو سایت کیست؟ و غیره را نشان می دهد. در همان صفحه نتایج Google.

قطعه ویدئو
قطعه ویدئو
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید مشاوره رایگان سئو، هنگامی که قطعه یک ویدیو است ، نتایج کاملاً متفاوت است و کاربر به کلیک توصیه می شود.

قطعه رویداد
وقتی قطعه از نوع رویداد باشد ، جزئیات رویداد را در صفحه نتایج جستجوی Google نشان می دهد.

نمودار قطعه رویداد
سوالات متداول در مورد قطعه ها
همان حالت نمایش داده شده در تصاویر قبلی مشاوره سئو سایت ، برای نمایش سوالات و پاسخ های آنها در صفحه نتایج جستجوی Google.

انواع مختلفی از قطعه ها وجود دارد مانند قطعه هایی برای کتابها ، پادکست ها ، فیلم ها و سریال ها و … که همه اینها از حوصله این مقاله خارج است و می توانید برای مشاهده آنها اینجا کلیک کنید.

حال این س arال مطرح می شود که چگونه می توان از کد طرح برای غنی سازی قطعات خدمات مشاوره سئو صفحه نتایج جستجوی Google استفاده کرد.

چگونه می توانم از Sketch در وردپرس استفاده کنم؟
بدون شک ، وردپرس همیشه یک راه حل ساده برای همه چیز ، یعنی نصب پلاگین ، به ما ارائه می دهد

افزونه های طرح وردپرس
افزونه های وردپرس قدرتمند بسیاری برای استفاده از کد طرحواره وجود دارد که در زیر ارائه خواهیم کرد.

طرح و داده های ساختاری برای WP و AMP
یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس در این زمینه است. این افزونه در حال حاضر بیش از 40،000 نصب فعال فقط از طریق مخزن افزونه وردپرس دارد. این افزونه رایگان است

همه در یک ، قطعات غنی از طرح
در حال حاضر ، این افزونه رایگان بیش از 90،000 نصب فعال در مخزن افزونه وردپرس دارد. با نصب افزونه ، فیلدی در پایین پست های شما ظاهر می شود که می توانید نوع طرحواره را انتخاب و فعال کنید.

برنامه حرفه ای
افزونه Schema Pro یکی از افزونه های پولی مشاور سئو وردپرس در این زمینه است. برای دریافت این افزونه می توانید به بازارهای فروش افزونه وردپرس مراجعه کنید.

به سیستم رتبه بندی پست من – رتبه بندی کنید
علاوه بر نصب یکی از افزونه های قبلی ، حتماً پلاگین Rate my Post رایگان را نیز نصب کنید.

این افزونه یک بخش ستاره دار را به تمام مطالب مشاور سئو چیست سایت شما اضافه می کند. سپس با ثبت امتیاز توسط کاربران ، امتیازات و تعداد امتیازات کسب شده در گوگل نمایش داده می شود.

Yoast SEO
لازم به توضیح است که با نصب افزونه Yoast SEO ، برخی از انواع مفید کدهای اسکیما مانند ورود به شبکه های اجتماعی سایت در گوگل ، ورود به فضای کاری سایت ، ورود آرم و BradCrumb به الگوی سایت اضافه می شوند. Yoast SEO همچنین در مورد طرحهایی که مشاوره سئو حرفه ای فقط در ویرایشگر گوتنبرگ کار می کنند س questionsالاتی را مرتباً پرسیده است.

البته حتما از افزونه های تخصصی اسکیما در کنار این افزونه استفاده کنید.

چگونه می توان از این طرح در CMS دیگر استفاده کرد؟
اگر سایت شما وردپرس نیست و دارای سیستم مدیریت محتوای اختصاصی است ، می توانید به Technicalseo.com/tools/schema-markup-generator مراجعه کرده و کد طرحواره مورد نظر خود را تولید کنید.

هنگامی که کد طرح را دریافت کردید ، باید آن را در عنوان کد الگوی سایت خود مشاوره رایگان سئو سایت قرار دهید.

چگونه می توانید از صحت کدهای شماتیک الگوی سایت خود اطمینان حاصل کنید؟
چه از افزونه های وردپرس استفاده می کنید و چه کد طرحواره را خود تعبیه کنید ، باید از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

برای اطمینان از عملکرد کد طرح مشاور سئو سایت، می توانید به https://search.google.com/structured-data/testing-tool بروید.

همچنین ، اگر می خواهید نتایج برچسب گذاری طرح را از قبل ببینید ، به https://search.google.com/test/rich-results بروید ، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا Google کد برنامه نتایج را اجرا کند.

همچنین ، طرح های ویژه ای مانند پرسش و پاسخ به صفحاتی اختصاص مشاوره رایگان سئو حرفه ای می یابد که دارای درجه بندی و اطمینان بسیار خوبی هستند.

ا این حال ، برای افرادی که تازه وارد بازاریابی اینترنتی می شوند ، “سئو خارج از صفحه” ممکن است اصلاً منطقی نباشد.

بنابراین ، SEO خارج از صفحه چیست؟ در زیر ، چند واقعیت مهم را پیدا خواهید کرد که می توانند در توضیح اهمیت بهینه سازی موتور جستجو در خارج از صفحه ، به اهمیت SEO خارج از صفحه کمک کنند. اگر می خواهید با یک متخصص در مورد SEO خارج از صفحه صحبت کنید ، می توانید با شماره تلفن 888-601-5359 با ما تماس بگیرید.

آیا SEO خارج از صفحه شما خوب است؟ بفهم!

سئوی خارج از صفحه خود را فوراً بررسی کنید
سئو خارج از صفحه چیست؟
تعریف SEO خارج از صفحه
سئو خارج از صفحه یا همان SEO خارج از سایت نیز شناخته می شود ، روشهای بهینه سازی را توصیف می کند که مشاوره آنلاین سئو می تواند رتبه شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بهبود بخشد. با این حال ، این تکنیک ها در خارج از سایت شما اتفاق می افتد و شامل جذب لینک از وب سایت های دیگر ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و نام بردن در سراسر وب است.

[ویدئو] SEO خارج از صفحه: این چیست و چگونه می توان آن را انجام داد
در مورد بهینه سازی موتور جستجو خارج از صفحه مشاوره سعو، از آنچه در آن است تا نحوه انجام آن ، در این فیلم مفید اطلاعات کسب کنید! همچنین می توانید با چک لیست خارج از صفحه SEO ما شروع به اجرای این استراتژی ها کنید .

سئو خارج از صفحه در مقابل سئو داخل صفحه
سئو خارج از صفحه زمانی است که وب سایت شما در جای دیگری از وب ذکر شده باشد و سئو در صفحه بهینه سازی وب سایت شما باشد.

سئو خارج از صفحه تلاشی است (مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا بازاریابی تأثیرگذار) برای ایجاد پیوندها و رتبه بندی ها هزینه مشاوره سئو، بنابراین سایت شما در اعتبار و رتبه بالا می رود. سئو خارج از صفحه از کنترل شما خارج است.
SEO در صفحه بهینه سازی موارد موجود در وب سایت شما است (مانند بهینه سازی کلمات کلیدی و پیوند داخلی) ، بنابراین می توانید برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بالاتری داشته باشید. سئو در صفحه تحت کنترل شماست.
مهمترین تفاوت بین صفحه درون و خارج از صفحه این است که Google از SEO داخلی شما برای اندازه گیری میزان مرتبط بودن صفحه و SEO خارج از صفحه شما برای اندازه گیری اعتبار صفحه شما استفاده می کند.

اطمینان حاصل کنید که هر دو استراتژی را اجرا می کنید. SEO داخلی شما همان چیزی است که باعث موفقیت استراتژی SEO خارج از صفحه شما می شود.

چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟
سئو خارج از صفحه فوق العاده ارزشمند است زیرا به موتورهای جستجو می گوید وب سایت شما برای دیگران در وب مهم است. هر پیوندی که دریافت می کنید به عنوان تایید از منبع دیگری برای کیفیت وب سایت شما مشاوره حرفه ای سئو عمل می کند.

این اجازه می دهد تا منابع خارجی برای وب سایت هایی که از کیفیت SEO در صفحات یکسانی برخوردار هستند به عنوان عامل شکن استفاده کنند ، بنابراین موتورهای جستجو بهترین رتبه را برای رتبه بندی وب سایتها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) می دانند.

مزایای SEO خارج از صفحه
به عنوان مثال ، اگر به دو وب سایت عروسی با محتوای مشابه نگاه کنیم ، کدام سایت رتبه بالاتری خواهد داشت؟

اگر سایت ها از استراتژی های مشابه SEO در صفحه استفاده کنند ، سیگنال های SEO خارج از صفحه می توانند در تعیین رتبه بندی سایت در نتایج جستجو به شما کمک کنند.

موتورهای جستجو مانند Google فاکتورهای SEO خارج از صفحه را اندازه می گیرند ، مانند تعداد و کیفیت لینک های برگشت به وب سایت ها.

اگر یکی از وب سایت های عروسی بک لینک بیشتری از منابع معتبر داشته باشد ، در حالی که سایت دیگر صفر بار نام آنلاین آورده است ، سایت با بک لینک های بیشتر (و شهرت آنلاین بهتر) احتمالاً رتبه بالاتری خواهد داشت.

با استفاده از عوامل متعدد جستجوگري خارج از صفحه و درون صفحه ، موتورهاي جستجو چقدر ارزش صفحات را براي سeriesالات جستجو كننده تعيين مي كنند و بر اساس آن نتايج مربوطه را بر مي گردانند.

فقط به یاد داشته باشید – صفحه ای بدون بهینه سازی خارج از سایت مانند عروسی بدون دعوت نامه مشاوره سئو چیست؟ است. این تبدیل به نمایش ممنوع خواهد شد.

آیا به SEO ، مدیر بازاریابی خود نیاز به کمک دارید؟ راهنمای SEO ما را برای مدیران بازاریابی بررسی کنید تا رانندگی سایت ، هدایت ها و درآمد بیشتر را شروع کنید!
راهنما را مشاهده کنید
3 نوع لینک برای سئو خارج از صفحه
پیوندها یک م componentلفه مهم برای SEO خارج از صفحه هستند. قبل از شروع به ساختن یا کسب بک لینک ، درک انواع مختلف پیوندها و همچنین عواملی که بر عدالت پیوند به وب سایت شما تأثیر می گذارد ضروری است.

انواع پیوندهای SEO خارج از صفحه
سه نوع پیوند شامل:

پیوندهای طبیعی
یک لینک طبیعی به طور طبیعی به وب سایت شما می آید.

تیم شما برای بدست آوردن پیوند هیچ اقدامی انجام نمی دهد و یا ارتباطی برقرار نمی کند. شخصی که آن محتوا را می نویسد تصمیم گرفت به محتوای شما پیوند دهد ، چه به این دلیل که مارک شما را دنبال می کند یا محتوای شما را از طریق جستجو کشف کرده است.

در هر صورت ، آنها محتوای شما را ارزشمند و قابل برجسته دانستند.

پیوندهای ساخته شده
یک لینک ساخته شده از وب سایت شما به وب سایت شما می رسد.

تیم شما برای دستیابی به این پیوند تلاش کرد ، خواه با مراجعه به وب مسترها ، ناشران یا روزنامه نگاران. حتی ممکن است شما با یک کمپین تبلیغاتی محتوا را تبلیغ کرده باشید ، در معرض دیدی که به افراد در کشف محتوا کمک می کند.

حتی اگر این پیوند را ساختید ، باز هم محتوای ارزشمندی برای کاربران ایجاد کردید.

پیوندهای ایجاد شده
یک لینک ایجاد شده از طریق ارسال خود به خود در دایرکتوری ها ، تالارهای گفتمان ، یا انتشارات مطبوعاتی به وب سایت شما می آید.

تیم شما این پیوند را عمدا و بدون انجام هیچ گونه ارتباطی ایجاد کرده است. این تاکتیک خارج از صفحه SEO برای ایجاد لینک به عنوان یک روش SEO کلاه سیاه ثبت می شود زیرا موتورهای جستجو این نوع تاکتیک ایجاد لینک را پایین می بینند.

هنگام ایجاد پیوندها ، روی پیوندهای طبیعی یا ساخته شده تمرکز کنید.

6 عاملی که بر میزان پیوند برای سئو خارج از صفحه تأثیر می گذارند
شما همچنین می خواهید به ارزش سهام یا ارزش و اقتدار منتقل شده توسط یک لینک فکر کنید.

در حالی که می توانید ده ها پیوند کم ارزش را از وب سایت های ناخواسته یا غیر معتبر جذب کنید ، اما به کسب و کار شما در رتبه بندی خوب نتایج جستجو کمک نمی کند. به همین دلیل ضروری است که تلاش های ایجاد لینک پیوند SEO خارج از صفحه خود را بر روی وب سایت های معتبر با ارزش ویژه لینک عالی متمرکز کنید.

شش عاملی که بر ارزش سهام منتقل شده توسط یک لینک تأثیر می گذارد عبارتند از:

ارزش صفحه لینک سئو خارج از صفحه
لنگر متن استفاده می شود به لینک به سایت شما
طراوت یا سن پیوند به سایت شما
تعداد پیوندهای موجود در صفحه پیوند دهنده
رابطه بین موضوع سایت پیوند دهنده و شما
قابل اعتماد بودن سایت پیوند دهنده
اقتدار سایت پیوند دهنده و صفحه پیوند دهنده
اگر از ابزارهایی مانند Ahrefs ، SEMrush و موارد دیگر استفاده می کنید ، می توانید ارزش پیوند بالقوه یک سایت را ارزیابی کنید.

نحوه انجام SEO خارج از صفحه برای کمپین SEO خود
اکنون که متوجه شدیم سئو خارج از صفحه برای موفقیت یک وب سایت چقدر مهم است ، می توانیم در ویژگی های بهبود سئو خارج از صفحه جستجو کنیم.

1. پیوند ساختمان
محبوب ترین تکنیک SEO خارج از صفحه لینک دهی به بک لینک است که هدف آن ایجاد پیوندهای طبیعی به صفحه شما است.

دریافت وب سایت های معتبر برای پیوند به وب سایت خود دارای دو مزیت اصلی است: هدایت بازدید به سایت و کمک به تعیین رتبه شما. پیوندهای سایت های معتبر برای وب سایت شما بسیار مفید است.

این مزایا از آن جهت رخ می دهد که پیوندها راه اصلی پیمایش در اینترنت هستند. پیوندها تجربه کاربران شما را بهبود می بخشند. با پیوندها ، کاربران شما می توانند به راحتی به سایر اطلاعاتی که مرتبط می دانند ، سر بزنند.

پیوندها همچنین ساده ترین راه برای سنجش تخصص ، اقتدار و اعتماد یک سایت هستند. به همین دلیل گوگل پیوندها را به عنوان بخشی از عوامل رتبه بندی جستجو شامل می شود.

اما چگونه دیگران را متقاعد می کنید که به شما پیوند دهند؟ برای شروع می توانید هر (یا همه) استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو در خارج از صفحه را امتحان کنید.