ایکس بادی XBody چیست – مزایا و معایب استفاده از ایکس بادی

بعد از آن از 4 تا 6 ساعت تمرین شما بایستی چیزی بیشتر از 1200 کیلو کاری سوزانده باشید در غایت در 48 ساعت بعد از جلسه تمرین می بایست بیش از 4000 کیلو کالری از تن شما آب شود. کالریهای بیشتری میسوزد: در ارتفاع هر بار تمرین با دستگاه ایکس بادی شما چیزی حدود 500 کیلو کالری را در 20 دقیقه میسوزانید. صرفه جویی بسیار در وقت: یک تمرین تمام ایکس بادی ای ام اس که فقط دارای دو جلسه در هفته تنها 20 دقیقه وقت میگیرد، جایگزین بخش اعظم از 10 ساعت صرف دوران در باشگاه صرف دیگر ورزشها میباشد. در هر تمرین 20 دقیقه ای اهمیت همین تکنولوژی در میان 500 تا 700 کالری انرژی مصرف می شود که کلیدی 2 بار تمرین نمودن در هفته نیاز ورزشی شما برطرف می گردد. 1. در این ورزش از متد تحریک الکترونیکی عضلات electric muscle stimulation به کارگیری می گردد که طی آن پالسهای الکترونیکی از شیوه دستگاه به عضله‌ها ارسال ایکس بادی فلکه اولیه تهرانپارس میشود. هیچ وسیله اضافی احتیاج نیست: یک استودیو ایکس بادی هر دستگاهی که ممکن می باشد به آن نیاز داشته باشیم را دارااست هیچ نیازی نمیباشد که چیزی دارای خویش به ملازم داشته باشیم. این ضربات اضافه، انقباض ماهیچهها را به وسیله لباس تمرین ایکس بادی تنظیم میکند. بله شما می توانید حداکثر موفقیت را اساسی تمرین EMS ایکس بادی به دست آورید و در مقایسه حساس ورزش های معمولی ، تغییر حجم عضله در زمانه کوتاه تری شکل میدهد. این سیستم تحریک، موجب انقباض ایزومتریک عضله‌ها میشود که بشکل متفاوت در واحد زمانه انجام میگیرد، سیستمی که ما عمده برای افراد آسیب دیده که تمرینات پویا برای آنان مضر میباشد بکار میبریم، ضمن این که در کنار تمرینات پویا، بعنوان کمکی به ورزشکاران هم ارائه میدهیم، جباری طولانی تر کرد همین سیستم را بدنسازانی که در مسابقات فیگور میگیرند خوب تر ادراک می کنند چون مشابه فیگور گرفتنی هست که کل بدن پایین فشار است و قریه نقطه از بدن، دائما در اکنون انقباض و آزاد شدن تارهای عضلانی است.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum