افت حمل و نقل: ساده ترین راه برای فروش آنلاین

[ad_1]

مزایای استفاده از افت حمل و نقل

وجود دارد تعدادی از دلایل شما باید در نظر افت حمل و نقل. در اینجا چند از قانع کننده ترین.

1. شما نمی نیاز به مقدار زیادی از سرمایه برای شروع: افت حمل و نقل باعث می شود آن را بطرز شگفت انگیزی آسان برای شروع فروش آنلاین. شما لازم نیست به سرمایه گذاری به شدت در موجودی در عین حال شما هنوز هم می تواند هزاران نفر از اقلام را به مشتریان خود را.

2. راحتی و بهره وری: با موفقیت راه اندازی و رشد یک تجارت الکترونیک کسب و کار طول می کشد بسیاری از کار به خصوص اگر شما از منابع محدود است. نه نیاز به نگرانی در مورد تحقق فوق العاده راحت و آزاد کردن وقت خود را به تمرکز بر روی خود طرح بازاریابی و خدمات به مشتریان و عملیات.

3. تحرک: با تمام فیزیکی تحقق مسائل به کار گرفته شما آزاد هستید به عمل کسب و کار خود و در هر نقطه که شما می توانید دسترسی به یک اتصال به اینترنت.

4. این یک آزمایش مدل: مقدار زیادی از فروشگاه های آنلاین حتی خرده فروشان عمده مانند سیرز استفاده از افت حمل و نقل برای ارائه انتخاب گسترده تر از محصولات را به مشتریان خود بدون نیاز به مقابله با افزایش موجودی زحمتی.

چگونه می توانم پیدا کردن افت حمل و نقل عمده فروشان?

قبل از تماس با تامین کنندگان شما می خواهید برای اطمینان از قانونی خود را اردک در یک ردیف. در ایالات متحده بسیاری از تولید کنندگان را از آنها بخواهید برای کسب و کار خود و EIN شماره و یک کپی از خود را به دولت مالیات بر فروش و/یا گواهی فروش مجدد. هنگامی که شما به درستی برقرار, شما می توانید شروع به تماس با افت حمل و نقل تامین کنندگان.

اگر شما در حال حاضر می دانیم که چه محصولات شما می خواهم به رها کردن کشتی تماس با تولید کننده اصلی ساده ترین راه برای پیدا کردن توزیع کنندگان واجد شرایط. همه توزیع کنندگان خواهد بود مایل به رها کردن کشتی, اما آن را به شما یک لیست برای پیگیری.

متاسفانه بازار آشغال با کلاهبرداری و کم کیفیت اطلاعات. اگر شما تصمیم به سرمایه گذاری در یک دایرکتوری من می توانم فهرست پرداخت جهان گسترده ای از برندها را به عنوان یک منبع معتبر از افت حمل و نقل فروشان, اما آن را هنوز هم بسیار مهم است به احتیاط.

گوگل همچنین می تواند یک ابزار موثر برای پیدا کردن رها کردن شرکت های باربری اما شما نیاز به نگه داشتن چند چیز در ذهن است.

پیدا کردن عمده فروشان 101

نیاز به پیدا کردن عمده فروش جدید خود را با افت حمل و نقل کسب و کار ؟ اتمام فصل زیر از رایگان ما افت حمل و نقل راهنمای به یاد بگیرند که چگونه برای شروع.

3 راه برای استفاده از گوگل برای پیدا کردن عمده فروشان

1. جستجوی گسترده: عمده فروشان و رها کردن شرکت های باربری به شدت در بد جستجوگرها و بازاریابی و معمولا نمی خواهید به موسیقی پاپ در صفحه اول گوگل برای مدت مانند “کیف دستی عمده فروش.” به جای آن شما نیاز به حفاری های عمیق به نتایج جستجو اغلب رفتن را از طریق 10 یا 20 صفحه از لیست.

2. Don’t judge توسط پوشش: تولید کنندگان نیز تمایل به از رده خارج اواخر ’90s-عصر وب سایت. انجام نمی شود ترس دور توسط گردابی طراحی و چیدمان. در حالی که براق, مدرن, سایت سیگنال می تواند یک تامین کننده با کیفیت پایین یکی لزوما نشان می دهد یک بد.

3. استفاده از تعداد زیادی از اصلاح: شما به عنوان شکار برای تامین کنندگان don’t stop با یک جستجو برای “عمده فروشی.” مطمئن شوید که به استفاده از دیگر اصلاح شرایط از جمله “توزیع کننده”, “نمایندگی”, “فله”, “انبار” و “تامین کننده.”

مشکلات رایج با افت حمل و نقل

با وجود درخشان توصیه افت حمل و نقل نیست, تجارت الکترونیک, nirvana. مانند تمام مدل های آن نقاط ضعف و جنبه های منفی. با برخی از برنامه ریزی و آگاهی از این مسائل می تواند اداره می شود و نیاز نیست شما جلوگیری از در حال اجرا موفق افت حمل و نقل کسب و کار.

1. وجود خواهد داشت بارهای از رقابت و بد حاشیه

راه حل: درست است. محصولات است که می تواند افت حمل تخم ریزی خواهد شد بسیاری از رقابت. معمولا به این منجر خواهد شد به قاتل قیمت گذاری و کاهش حاشیه سود ساخت آن را سخت برای ساخت یک کسب و کار عملی.

برای موفق شدن شما به طور معمول نمی تواند رقابت در قیمت می باشد. به جای آن شما نیاز به ارائه ارزش در راه های مختلف معمولا از طریق درجه بالا محصول آموزش سرویس و یا انتخاب. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به انتخاب تو رفتگی در دیوار سودآور و اضافه کردن ارزش دیدن این پست در پیدا کردن یک محصول به فروش می رسانند.

2. همگام سازی موجودی دشوار است و منجر به از اقلام انبار

راه حل: بهترین راه برای کاهش این مشکل است به کار با تامین کنندگان مختلف با هم تداخل دارند خطوط تولید. آن را ذاتا خطرناک به تکیه بر روی یک تامین کننده است. داشتن دو تامین کنندگان دو برابر احتمال است که یک آیتم را در سهام و در دسترس برای حمل و نقل.

در نهایت شما فروش یک مشتری خارج از بورس مورد. به جای لغو سفارش مشتری را به روز رسانی محصول به صورت رایگان! شما ممکن است بسیار را ندارد-اگر هر گونه پول در دستور اما شما به احتمال زیاد ساخت وفادار نام تجاری مدافع.

3. آن را سخت به فروش محصولات است که شما هرگز

راه حل: در جهان امروز آن را ممکن است برای تبدیل شدن به یک متخصص در فقط در مورد همه چیز را از طریق اطلاعات آنلاین. فروش محصولات از تولید کنندگان با جزئیات وب سایت شما اجازه می دهد برای تبدیل شدن به آشنا تنگاتنگی با یک خط محصول تا کنون که بدون داشتن لمس فیزیکی مورد. و هنگامی که شما نیاز به پاسخ به سوال خاص در مورد یک محصول سریع تماس خود را به تامین کننده یا تولید کننده به شما پاسخ شما نیاز دارید.

شما همچنین می توانید خرید خود را محبوب ترین آیتم برای آشنایی با آنها و سپس فروش آنها را به عنوان “استفاده” یا “مرمت” اغلب recouping بیشتر از سرمایه گذاری خود را.

4. مربوط به یک شخص ثالث نیز در تحقق خطا

راه حل: حتی بهترین رها کردن شرکت های باربری را گاه به گاه اشتباهات و متوسط آنهایی که یک مقدار زیادی از آنها. تامین کنندگان نسبتا خوب در مورد پرداخت به درمان مشکلات, اما زمانی که آنها نمی, شما نیاز به مایل به صرف آنچه که لازم است برای حل مسئله برای مشتری خود را.

اگر شما سعی می کنید به سرزنش تامین کنندگان خود را برای تحقق مشکل شما در حال رفتن به می آیند که ناشی و غیر حرفه ای است. به طور مشابه اگر شما تمایلی به کشتی ارزان جایگزینی بخشی به مشتری به دلیل تامین کنندگان خود را نمی خواهد تحت پوشش هزینه شهرت خود را در حال رفتن به رنج می برند.

یکی از هزینه های حمل و نقل قطره راحتی هزینه اصلاح مشکلات لجستیکی است. اگر شما قبول آن را به عنوان هزینه انجام کسب و کار-و همیشه مطمئن شوید که برای قرار دادن مشتری خود را برای اولین بار-آن نباید یک مسئله بلند مدت.

حرف آخر را در افت حمل و نقل

افت حمل و نقل در این مسیر به یک شبه تجارت الکترونیک ، البته که نه. همانطور که با هر موفقیت فروشگاه آنلاین شما نیاز به سرمایه گذاری در طول زمان در یک وب سایت با کیفیت و بازاریابی و خدمات به مشتریان است.

اما افت حمل و نقل را فراهم می کند یک راه آسان برای شروع و توانایی مردم اهرم سرمایه بدون نیاز به سرمایه گذاری هزاران نفر خود را. هنگامی که به درستی مدیریت شود می تواند به صورت پایه از خود فروشگاه آنلاین موفق.

[ad_2]