استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک طرز ابتدایی برای پرهیز از تشکیل رسوب، تخلیه منتخب از آب گردش کننده در مدار و جایگزین کردن آن کلیدی یه خرده آب تازه میباشد که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کاهش باشد. پس بطور اساسی به مواد کمتری به جهت ایجاد همین بدنه ها احتیاج میباشد و می قدرت ضخامت این دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همینطور ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm میرسد . از طرف دیگر میتوان تحت فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که میتوان از آن در آب و هوای گرم (که قسمت خشک برج مشکلی برای کارکرد نیروگاهی ایجاد می کند)، برای افزایش دمای محیط استعمال کرد. جریان سیال با گذر از شبکه لوله های نازک در تماس با هوای خشک محیط گشوده خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا امکان دارااست گاهاً در یک سامانه باز صورت پذیرد. رخ طراحی این نوع برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی این دستگاه حساس مکش طبیعی متقابل آب و هوا رخ پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی حیاتی کمترین ایجاد حفره (سوراخکاری) یار است. بازه ابعادی معمول حرفه آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. میزان دبی هوا در برج خنک کننده در دست گرفتن شود و در صورت نیاز رشته از مدار بیرون شود. در غیر اینصورت قطرات آب به وسیله جریان هوا به بیرون منتقل شده و در صورت خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران کثیف در می آیند . در درحال حاضر حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده نصب میشود تا از خروج قطره آب توسط برج خنک کننده چیست هوا خودداری نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را دارای هوایی که از فی مابین آن حرکت می‌کند کاملاً ترکیب کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به سطح آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خود میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از میان آن حرکت می کند به طور کامل مخلوط کرده به طوری که آب به رخ یک قطره از یک آکنه به تراز آکنه دیگر بوسیله نیروی ثقل خویش میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج با عبور از پکینگها و عکس العمل اصلی جریان هوای جدید که از گوشه و کنار خارج به وسیله رشته یا این که به صورت طبیعی وارد برج می‌گردد ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در تحت برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و بقیه واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی برای تهویه مطبوع ساختمان به کارگیری میشود. یکی از نکاتی که در بهره مندی از مزایای همین جور از سیستم ها فراوان اساسی است، مسئله چگونگی تعیین برج خنک کننده می باشد که همواره از اهمیت ترین مسائل به شمار می رود. 2. چون قبلاَ آب در قسمت خشک، خنک شده است، به این ترتیب افتهای ناشی از تبخیر در نصیب مرطوب کاهش یافته می باشد و در نتیجه از مصرف آب جبرانی به جهت جبران تبخیر آب، بطور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت جلوگیری از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، حساس استعمال از کولینگ تاور ، دمای آب کمتر یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. نصب کولینگ تاور را در مسافت قابل قبولی از موانع (درخت، دیوار، سازه و…) انجام دهید. ابعاد فرآورده این برجها از چوب به استیل تغییر و تحول یافت و امروزه این جور برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از مدل جاذبه تحمیلی هستند در مرحله زیرین جهت راندن هوا بداخل برج نصب شده اند .از لحاظ تئوری همین گونه برج ترجیح داده می شود ،زیرا رشته اساسی هوای خنک کننده فعالیت می کنند و بدین جهت نیروی کمتری را تلف می نمایند . پایه عمل کل برج خنک کننده ها بر مبنای ایجاد تراز تماس بخش اعظم دربین جریان آب گرم و هوای سرد و در سرانجام تبادل حرارتی دربین این دو می باشد. در نمودار ذیل تماشا می نمایید که آب برج خنک کن به چه صورت مهم کمتر بار حرارتی دچار یخ زدگی می شود. فعالیت و وظیفه اساسی دودکش خنک کننده ارتقا سطح جانبی فی مابین آب گرم و هوای سرد میباشد که همین کار بوسیله پاشیدن قطرات کوچک آب در آکنه های دسته splash یا به وسیله مهیا کردن مرحله بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های گونه film شکل می گیرد . در نصفه دوم قرن بیستم به مرور به کار گیری از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع ارتقاء یافت و انواع مختلفی از آنان وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا این که مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آن‌ها به کارگیری میشود. حالا به جواب سوال دوم می پردازیم. در شرایط رشته خاموش جریان هوا مهم شتاب زیاد ناچیز برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت تحت حرکت می کند. صحیح هست که همین معایب اندک میباشند و ممکن می باشد حتی در ارتفاع قدمت موثر یک کولینگ تاور به هیچ عنوان صورت ندهند البته بهتر میباشد آنها را بدانید. توجه به همین نکات کمک می نماید که در درمقابل ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب کلیدی مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور بدون صرف انرژی، استدلال مناسبی داشته باشیم. شکل مختص هذلولی نظیر دودکش همین مدل برجها به جریان یافتن خوبتر هوا یاری می کند. همچنین اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در تراز قطرات اهمیت بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان داراست به تبادل حرارتی یاری مینماید . برج خنک کننده یا برج خنک کن وسیلهای برای دفع حرارت زاید آب آیتم به کار گیری در چگالنده به جو از روش تبادل حرارتی اهمیت هوا قطره گیر برج خنک کن است. بنابراین به جهت نگهداری برج خنک کننده در زمستان می توان از سیستم در دست گرفتن هوشمند برج خنک کننده دور هم زمان به کار گیری کرد تا دما در یک سلول افت نکند و تمامی سلول ها حیاتی دمای برابر باشند و یا سیستم اینورتر به صورت تک به تک کارگزاشتن شده اما مینیمم دما تعریف شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم داراست که آب را به صورت یکنواخت روی شبکه مشبک نزدیک به هم میپاشد. اگر در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار دارااست و آب تخلیه نشود می بایست از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه استفاده کرد تا قابلیت و امکان تحت داخل شدن دما بیش از ۴۰ درجه فارنهایت را ندهد. به کارگیری از هیتر های فلنجی در تشت نیز از راه های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد ولی بروی دمای لوله ها ناچیز اثر هست و ممکن میباشد دمای لوله ها تحت آمده و مبتلا یخ زدگی شود. وجود این سطح در چرخه موتور بخار سبب ساز افت فشار بخار خروجی میشود، البته در عوض مصرف بخار و در نتیجه مصرف سوخت را کاهش می‌دهد و به طور همزمان عملکرد سیستم را نیز بالا میبرد. سپس آب گرم به بخش بالایی دستگاه سوق دهی می‌شود تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس برای بالا بردن دمای آب استفاده نمایید ، چنانچه دمای آب زیاد ذیل رفت برای جلوگیری از یخ زدن آب برج خنک کن کلیدی استعمال از طراحی بای پس نشان دیتا شده در تصویر به شتاب آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی دارای سایز کوچک از الکتروموتورهای دور پایین بصورت کوبل مستقیم اهمیت حرفه استعمال شده که کلیدی کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از لحاظ بعدها و اندازه، برج خنک کن در مدلهای کوچک پشتبامی برای ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی رخ که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همچنین نوعی برج خنک کننده با رخ مستطیلی اصلی طول تقریبی چهل متر و طول هشتاد متر هم وجود دارد. همگانی ترین گونه برج خنک کن بر اساس مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی اجباری تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر مبنا نوع تماس هوا مهم آب صورت میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر مبنا مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی اجباری تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) دارای دو مسیر هوا به شکل موازی و دو مسیر آب به صورت سری میباشند. حیاتی توجه به این که شاخکهای جانبی تنها نصیب زیرین خود را تر مینمایند، در شکل حرکت نکردن اسپرینکلر، قسمت متعددی از پکینگ خشک ما‌نده و راندمان دستگاه به شدت کاهش مییابد. برج خنک کن طبق معمول به سه رخ فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. همین موضوع بخصوص در مرزوبوم ناچیز آبی زیرا ایران به عنوان یک بحران جدی مطرح میشود. در واقع این دستگاه با تولید سطح تماس بسیار در میان آب و هوا منجر خنک شدن آب گرم میگردد به کلمه دیگر می توان گفت گرمای آب را به بیرون از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. بدین ترتیب تشت خشک بوده امکان یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در باطن و محل قیمت رشته برج خنک کننده گرم قرار دارد. به جهت محافظت برج خنک کننده در زمستان در حالت عادی فارغ از تانک پاره ای از آب همیشه باطن تشت و لوله ها باقی میماند که سپس از خاموش شدن برج خنک کننده در گیر انجماد و یخ زدگی می شود. 6. برای حفظ از برج خنک کننده در زمستان می توان از تشت خشک در برج خنک کن به کارگیری کرد به همین مفهوم که اساسی قراردادن تانک ذخیره برای آب برج خنک کننده می قدرت تمام آب کولینگ تاور را کلیدی گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین جور که کمترین میزان صرفه جویی در مصرف آب را هم دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار گشوده است. حساس مقایسه تمام ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، معلوم میشود که عملاَ کدام کولینگ تاور خوبتر میباشد! همینطور این پایهها جهت داشتن مقاومت اضطراری در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در باطن پوسته بصورت شیبدار ساخته میشود . به منظور استعلام بها برج خنک کننده هیبریدی اهمیت کارشناسان فروش کارگاه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا بطور افقی جریان عمودی آب را جدا می‌نماید که در این حالت، گزیده از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم به وجود میآورد. این دلیل بصورت فشار توسط اختلاف دانسیتههای هوای سرد بیرون و هوای گرم و مرطوب درون ساخت میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، به جهت تقلیل اختلاف دمای ورودی و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از در بین قسمت مرطوب را انقطاع نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی چون نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره مشغول مشکلاتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب همین نوع از برجخنککننده رسانا بودن فلز در درمقابل رخنه گرما می باشد که به شدت در فصول گرم تاثیر منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی این تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت بازخورد جریانهای آب گرم اساسی هوای سرد به دو گونه تقسیم میشوند. پکینگها به صورت شبکهای بوده و در دو دسته غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها مورد به کارگیری قرار میگیرند. برج های خنک کننده در نوع های متعدد علاوه بر آب به منظور خنک سازی سیالاتی دیگر در رخ لزوم آیتم به کارگیری قرار می گیرند. زمانی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط اصلی فروش قطعات برج خنک کننده وب وبسایت خود باشید.

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesbuy stripe accountgeciktirici hapOmegleinstagram gizli hesap görmeMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis