استراتژی های اثبات شده برای افزایش ترافیک

[ad_1]

کسب و کار اغلب با صرف صدها هزار دلار در حال توسعه یک زرق و برق دار در وب سایت تجارت الکترونیک تنها به کشف که آنها تنها چند بازدید کنندگان منحصر به فرد در روز است. این محصولات وجود دارد اما مردم به سادگی کشف وب سایت. پس از آن است که بسیاری از کسب و کار متوجه باشید که آنها ضرب المثل قدیمی “اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد” است که به سادگی درست نیست وقتی که می آید به وب سایت های ترک صاحبان به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک خود را و به کسب و کار خود را افزایش دهند که به آن نیاز دارد.این نکات برای افزایش ترافیک آمده اند از شرکت در جستجوگرها بالا و مطمئن هستند که به کمک های جدیدتر وب سایت ،

پژوهش و کلمه کلیدی

پژوهش و کلمه کلیدی است که باید در هنگام نوشتن محتوا برای وب سایت جدید. کلمات کلیدی کمک خواهد کرد که موتور های جستجو شناسایی آنچه یک وب سایت است و کمک خواهد کرد که افرادی که در حال گشت و گذار در اینترنت و پیدا کردن وب سایت. جستجوگرها خدمات شرکت را اغلب انجام این کار دقیقا همان چیزی که زمانی که آنها در حال استخدام.

سپس این کارشناسان را به مطمئن شوید که شامل تعداد ایده آل از کلمات کلیدی در محتوای وب سایت تضمین که وجود ندارد به طوری که بسیاری از موتورهای جستجو خواهد شد جمع و جور کردن وب سایت و قرار دادن آن در صفحه آخر, اما به اندازه کافی وجود دارد به طوری که موتورهای جستجو هنوز هم انتخاب کنید تا به سایت.

مطالب تازه

داشتن مطالب تازه است که به عنوان مهم به عنوان داشتن محتوای منحصر به فرد. برای مثال اجازه دهید بگویم که یک شرکت دارای بیست و وبلاگ ها است که آنها می خواهم برای اضافه کردن به وب سایت خود را. اضافه کردن تمام پست های وبلاگ در یک بار کمک خواهد کرد که قطعا به افزایش ترافیک اما با توجه به محبوب ترین شرکت در جستجوگرها است که ترافیک کاهش خواهد یافت فقط به عنوان به سرعت.

در عوض کسانی که ارائه خدمات SEO پیشنهاد اضافه کردن یک یا دو وبلاگ جدید در هر هفته به نگه داشتن ترافیک وب سایت در افزایش مداوم. این را نیز تشویق بازدید کنندگان قبلی به نگه داشتن به آینده را به وب سایت و در نهایت به خرید محصولات.

رسانه های اجتماعی

با توجه به یک شرکت است که فراهم می کند خدمات جستجوگرها, جستجوگرها کمک خواهد کرد به جلو و یک وب سایت, اما آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به آوردن ترافیک به حساب های رسانه های اجتماعی مانند Facebook pages.

استفاده از صفحات رسانه های اجتماعی می رود به مراتب فراتر از استفاده از حق تعداد زیادی از کلمات کلیدی است. یک شرکت ممکن است بخواهید که شامل آخرین اخبار در صنعت, خنده دار, الگوهای رفتاری است که مربوط به خدمات خود را و بیشتر درگیر پست ها و همچنین. این کمک خواهد کرد برای افزایش لایک و سهام که در نهایت کمک به افزایش ترافیک صفحه وب.

تصاویر

تصاویر دیگر از راه های بزرگ برای قرعه کشی در ترافیک بیشتر. هنگامی که یک فرد است که به دنبال یک تصویر خاص آنها اغلب وارد کردن عبارت جستجو و سپس با کلیک بر روی تصاویر تب بالا آوردن تمام عکس های که مطابقت خود را جستجو کنید. وب سایت های که با استفاده از تصاویر یک صفر بی حال کشف از طریق یک جستجوی تصویر.

یک شرکت است که فراهم می کند خدمات برای کمک به افزایش ترافیک توصیه خواهد کرد که کسب و کار مطمئن شوید که شامل کلمات کلیدی را در تمام تصویر خود را توصیف. اکثر موتورهای جستجو نمی خواهد رتبه یک وب سایت پایین برای استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی اگر کلمات اضافی استفاده می شود در این توضیحات برای تصاویر و این کمک خواهد کرد که برای تضمین تصاویر یک نقطه بر روی نتایج جستجو برای تصاویر.

وب سایت کسب و کار داده می شود گزینه ای را برای از بین بردن خود را از فروشگاه آجر و ملات کمک به آنها را به صرفه جویی در پول در حالی که هنوز ساخت مقدار زیادی از آن. در حرکت نزولی می توانید آن را برخی از زمان و تلاش برای مطمئن شوید که کسب و کار نشان می دهد تا در نتایج جستجو و دریافت مشتریان. بدون این کلید جنبه بودن خطاب ترین وب سایت های تجارت الکترونیکی باید کمی به هیچ شانس پیچ در پیچ تا در صفحه اول نتایج جستجو می باشد. کسب و کارهای محلی تخصص در ارائه این محصولات کمک برای تضمین موفقیت کسب و کار آنلاین و صاحبان آنها.

[ad_2]