آموزش سئو

آموزش تخصصی سئو حذف اسطوره “مجازات محتوای تکراری”
مجازات Google برای محتوای تکراری وجود ندارد. به عنوان مثال ، اگر مقاله ای را از آسوشیتدپرس بگیرید و آن را در وبلاگ خود ارسال کنید ، با چیزی مانند اقدام دستی از طرف Google جریمه نخواهید شد. گوگل نسخه های تکراری محتوا را از نتایج جستجو فیلتر می کند. اگر دو یا چند محتوا کاملاً شبیه به هم باشند ، Google یک URL متعارف (منبع) را برای نمایش در نتایج جستجو انتخاب می کند و نسخه های تکراری را پنهان می کند. این پنالتی نیست. این فیلتر Google است که فقط یک نسخه از یک محتوا را برای بهبود تجربه جستجوگر نشان می دهد.

درباره قانونمند شدن بیشتر بیاموزید
پوشاندن
اصول اولیه دستورالعمل های موتور جستجو تدریس خصوصی سئو این است که دوره آموزش سئو همان محتوایی را که به بازدیدکننده انسان نشان می دهید به خزنده های موتور نشان دهید. این بدان معنی است که شما هرگز نباید متن را در کد HTML وب سایت خود که بازدیدکننده عادی نمی تواند ببیند پنهان کنید.

وقتی این دستورالعمل خراب شد ، موتورهای جستجو آن را “cloaking” می نامند و برای جلوگیری از رتبه بندی این صفحات در نتایج جستجو اقدام می کنند. پوشاندن لباس به هر طریقی و به دلایل مختلف ، مثبت و منفی انجام می شود. در زیر مثالی از نمونه ای که Spotify محتوای متفاوتی نسبت به Google به کاربران نشان داده است ، آورده شده است.

هنگام جستجوی ارکستر ملی فیلارمونیک ، در صفحه Spotify به کاربران صفحه ورود به سیستم ارائه شد.

مشاهده نسخه پنهان شده گوگل از صفحه ، محتوای Spotify ارائه شده به موتور جستجو را نشان می دهد.

در بعضی موارد ، Google ممکن است اجازه دهد شیوه هایی که از نظر فنی نادیده گرفته می شوند ، زیرا به تجربه کاربر مثبت کمک می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتوای پنهان و نحوه مدیریت Google توسط آن ، به صفحه Whiteboard Friday ما با عنوان Google چگونه متن “پنهان” CSS + Javascript را مدیریت می کند ، مراجعه کنید ؟

پر کردن کلمات کلیدی
اگر تا به حال به شما گفته شده است ، “شما باید X مرتبه {کلمه کلیدی مهم} را در این صفحه وارد کنید” ، در عمل سردرگمی در استفاده از کلمات کلیدی را مشاهده کرده اید. بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که وبسیما اگر فقط یک کلمه کلیدی در محتوای X خود صفحه X وارد کنید ، به طور خودکار برای آن رتبه بندی می کنید. حقیقت این است که ، اگرچه گوگل به دنبال ذکر کلمات کلیدی و مفاهیم مرتبط در صفحات سایت شما است ، اما خود این صفحه باید ارزش استفاده از کلمات کلیدی خالص را اضافه کند. اگر صفحه ای برای کاربران ارزشمند باشد ، به نظر نمی رسد که آموزش کامل سئو توسط یک ربات نوشته شده است ، بنابراین کلمات کلیدی و عبارات خود را به گونه ای طبیعی و قابل فهم برای خوانندگان خود قرار دهید.

در زیر مثالی از صفحه محتوای پر شده با کلمات کلیدی آورده شده است که از روش قدیمی دیگری نیز استفاده می کند: پررنگ کردن کلمات کلیدی مورد نظر خود. اوه

نمونه ای از یک پاراگراف پر شده از کلمات کلیدی ، که کل کلمات کلیدی مورد نظر را پررنگ می کند.

محتوای تولید خودکار
مسلماً یکی از توهین آمیزترین اشکال در محتوای بی کیفیت ، نوعی است که به صورت خودکار تولید می شود یا به صورت برنامه ای با هدف دستکاری در رتبه بندی جستجو و کمک نکردن به کاربران ایجاد می شود. شما ممکن است برخی از محتوای تولید شده خودکار را با کمی منطقی بودن هنگام خواندن تشخیص دهید – آنها از نظر فنی کلمات هستند ، اما توسط یک برنامه به جای انسان ترکیب شده اند.

شایان ذکر است که پیشرفت در یادگیری ماشین به محتوای پیچیده تر تولید خودکار کمک کرده است که فقط با گذشت زمان بهتر خواهد شد. احتمالاً به همین دلیل است که در دستورالعمل های کیفیت Google در مورد محتوای تولید شده خودکار ، Google به طور خاص مارک محتوای تولید شده خودکار را فرا می خواند که سعی دارد رتبه بندی جستجو را دستکاری کند ، نه محتوای تولید شده به صورت خودکار.

در عوض چه باید کرد: 10 برابر آن!
“سس مخفی” برای رتبه بندی در نتایج جستجو وجود ندارد. گوگل صفحات آموزش خصوصی سئو را بسیار عالی رتبه بندی می کند ، زیرا مشخص کرده است که آنها بهترین پاسخ به سوالات جستجوگر هستند. در موتور جستجوی امروز ، کافی نیست که صفحه شما کپی ، هرزنامه یا شکسته باشد. صفحه شما باید ارزش جستجوگران را فراهم کند و بهتر از هر صفحه دیگری باشد که Google در حال حاضر به عنوان پاسخ یک س particularال خاص ارائه می دهد. در اینجا یک فرمول ساده برای ایجاد محتوا آورده شده است:

کلیدواژه (های) مورد نظر برای صفحه خود را جستجو کنید
مشخص کنید کدام صفحات برای این کلمات کلیدی رتبه بالایی دارند
مشخص کنید که آن صفحات از چه ویژگی هایی برخوردار هستند
محتوایی بهتر از آن ایجاد کنید
ما دوست داریم این محتوای 10 برابر را صدا کنیم . اگر صفحه ای روی کلمه کلیدی ایجاد کنید که 10 برابر بهتر از صفحاتی است که در نتایج جستجو نشان داده می شود (برای آن کلمه کلیدی) ، گوگل به شما پاداش می دهد و بهتر از این ، طبیعتاً افرادی را که به آن پیوند می زنند ، جلب می کنید! ایجاد محتوای 10 برابر کار سختی است ، اما سود بالایی را در ترافیک ارگانیک پرداخت می کند.

فقط بخاطر داشته باشید ، در مورد کلمات یک صفحه عدد جادویی وجود ندارد. آنچه ما باید هدف آن را داشته باشیم هر آنچه به میزان کافی قصد کاربر را برآورده می کند. بعضی از سeriesالات را می توان به طور کامل و دقیق در 300 کلمه پاسخ داد در حالی که برای برخی دیگر ممکن است 1000 کلمه لازم باشد!

تجزیه و تحلیل رقبا می تواند کمک کند!
هنگامی که شما در حال تحقیق در مورد نحوه 10 برابر کردن محتوای خود هستید ، نیو سئو انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق رقابت رقابتی شماست. خوشبختانه ، ما یک راهنمای دیگر نیز داریم که به آن اختصاص داده شده است! ؛-)

راهنمای آنالیز رقبا در سئو را بخوانید
چرخ را دوباره اختراع نکنید!
اگر قبلاً در وب سایت خود محتوا دارید ، با ارزیابی اینکه کدام یک از این صفحات در حال حاضر مقدار زیادی ترافیک ارگانیک ایجاد کرده و به خوبی تبدیل شده اند در وقت خود صرفه جویی کنید. برای کمک به دید بیشتر سایت خود ، آن محتوا را در سیستم عامل های مختلف نوسازی کنید. در سمت دیگر سکه ، ارزیابی کنید که محتوای موجود عملکرد خوبی ندارد و آن را تنظیم کنید ، نه اینکه از مربع اول با تمام محتوای جدید شروع کنید.

درباره بازسازی محتوای برتر خود بیشتر بیاموزید
NAP: یادداشتی برای مشاغل محلی
اگر مشاغلی هستید که با مشتریان خود تماس حضوری برقرار می کنید ، حتماً نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) خود را بصورت برجسته ، دقیق و مداوم در کل محتوای سایت خود وارد کنید. این اطلاعات اغلب در زیر صفحه یا عنوان یک وب سایت مشاغل محلی و همچنین در هر صفحه “تماس با ما” نمایش داده می شود. شما همچنین می خواهید این اطلاعات را با استفاده از طرح تجاری محلی ثبت کنید . طرحواره و داده های ساختاریافته در بخش “سایر بهینه سازی ها” در این فصل به طور طولانی تر مورد بحث قرار می گیرند.

اگر مشاغل چند مکان هستید ، بهتر است برای هر مکان صفحات منحصر به فرد و آموزش عملی سئو بهینه سازی شده ایجاد کنید. به عنوان مثال ، مشاغل مستقر در سیاتل ، تاکوما و بلویو باید در نظر داشته باشند که برای هر کدام یک صفحه داشته باشند:

example.com/seattleexample.com/tacomaexample.com/bellevue
هر صفحه باید به طور منحصر به فرد برای آن مکان بهینه سازی شود ، بنابراین صفحه سیاتل دارای محتوای منحصر به فرد در مورد مکان سیاتل ، لیست NAP سیاتل و حتی توصیفات به طور خاص از مشتریان سیاتل است. اگر ده ها دوره تخصصی سئو، صدها یا حتی هزاران مکان وجود داشته باشد ، می توانید از یک ابزارک یاب فروشگاه برای کمک به شما در مقیاس بندی استفاده کنید.