۲- یک مدیر دیجیتال مارکتینگ برای بررسی عملکرد و تعیین شاخصهای موفقیت در جذب ترافیک ارگانیک باید با سئو آشنایی داشته باشه. سئولب با دوره های آموزشی در سطوح مختلف کمک میکنه تا اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، اگر مدیر حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و یا اگر علاقهمندید که یک سئومستر (مدیر سئو) تو برندهای مطرح و معتبر ایران بشید، به میزان مورد نیاز از سئو بدونید و موفقیت شغلی رو تو این مسیر تجربه کنید. مورد دیگری که میتواند موجب شکست و عدم موفقیت شما شود را میتوان انتخاب کلمات کلیدی در نظر گرفت که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.این موضوع احتمال نمایش سایت شما را به عنوان نتیجه، کاهش میدهد؛ بنابراین بهتر است کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به نسبت خاص و یونیک هستند. سئولب (SEOLab) ، به عنوان یک کانون آموزش سئو برای متخصصها و طرفداران سئو در فروردین ماه 1398 شکل گرفت. ابزارهای مفید در دوره آموزش سئو معرفی می شوند.

هر گونه کسب و کاری نیازمند این است که با استفاده از انواع روش های تبلیغاتی بتواند هر چه بهتر کسب و کار خود را معرفی و تبلیغ نماید. همانطور که متن جلوتر می رود احساس نیاز در فرد ایجاد می شود و در نهایت شما به عنوان فرشته ی نجات خود را در این متن معرفی می کنید. همچنین برای جذب کاربر به این که روی لینک شما کلیک کند، همراه عنوان های خود کلمات، اعداد و علامت های مناسب به کار ببرید که توضیحات بیشتری در مورد پست بدهد. هدف اصلی از آموزش سئو محتوا و در کل سئو یک سایت را میتوان کسب یک رتبه و مقام بالا در نتایج جستوجوها در نظر گرفت، همچنین شما با سئو سازی محتوای خود به کاربر این اجازه را میدهید که صفحهی مورد نظر را با استفاده از کلمات کلیدی مناسب پیدا کند. است شما می توانید درخواست دهید و کل وجه پرداختی را کامل دریافت کنید.

پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید. ما شما رو در این مسیر شغلی به عنوان یک متخصص سئو همراهی میکنیم اما آموزش سئو تنها مختص به علاقهمندان و متخصصان نیست: ۱- شما به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین برای راهبری تیم خودتون در حوزه بازاریابی دیجیتال باید با سئو آشنایی داشته باشید. این قطعه کد، به موتورهای جستجو می فهماند که این لینک را به عنوان یک رای برای سایت مرجع، در نظر نگیرد. به عنوان یک کاربر چه احساسی خواهید داشت؟ حواستان باشد کاربر حق دارد نخواهد تبلیغ شما را ببیند بنابراین با اضافه کردن گزینهی بستن تبلیغات این حق را به او بدهید. آموزش سئو محتوا علاوه بر آنکه در موفقیت و بهبود کسب و کار شما تاثیر دارد، مزایای قابل توجهی برای کاربر نیز دارد و به او اجازه میدهد که بیشترین موضوعات مرتبط با موضوعی که به دنبال آن است را پیدا کند؛ از طرفی سئو سازی بر اعتبار موتورهای جست و جو نیز تاثیر دارد، چرا که سبب میشود نتایج مرتبط را به نمایش بگذارد و با این کار رضایت کاربران خود را به دست آورد.

این گونه تکنیک ها از نظر موتورهای جستجو بشدت جریمه در بر خواهد داشت و در دوره آموزشی این گونه تکنیک ها نیز تشریح می شوند. اگر گوگل متوجه انجام تخلف در سایت گردد ممکن است سایت شما را جریمه یا همان پنالتی بکند. موضوع سرعت سایت به قدری مهم است که گوگل رسما در وبلاگ خودش این موضوع را اعلام کرده که به سرعت سایت اهمیت میدهد، حال آنکه گوگل اغلب بصورت مستقیم به فاکتورهای الگوریتمش اشاره نمیکند. در بخش تکنیکال میتوان به بهینه سازی ساختار سایت اشاره داشت. شما برای آنکه بتوانید سئو یک سایت را انجام دهید، باید برخی از مراحل را پشت سر بگذارید. در آموزش سئو محتوا شما متوجه میشوید که ابتدایی ترین کاری که باید در راستا سئو انجام دهید، بهینه سازی فضای داخلی سایت است و پس از آنکه این موضوع انجام شد باید به سراغ سئو خارجی سایت بروید که سئو خارجی خود به سه مرحله مجزا تقسیم میشود که این سه مرحله را میتوان شامل مواردی چون سئو فنی یا تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی دانست.